A hátsó ablakmosó sem működik, vagy csak az első? Nekem sem tökéletes a kapcsoló, erősebben kell húzni, hogy jöjjön a lé.
Gyermekbetegségek pl. digit klímásnál állítómotor hibák, hűtővíz szivárgás, központi zár időszakos megbolondulása(ha az újabb ovális kulcsod van, akkor tárgytalan), Illetve néhány autóban volt csapágycsere a váltóban. Ha visszakeresel, mindegyik ki volt itt tárgyalva bővebben.
Egy hete vettem meg a 2008-as évjáratú 1.4 T-Jet Dynamic Sport /120LE/ Bravot. Nagyon jó kis autó, viszont van egy két igénytelenség amit fel vélek fedezni rajta.
A tanksapka nem zár normálisan, hiába kulcsozom be, az ablakmosó valamiért nem működik...
A belső és a külső kidolgozás elvarázsolt, imádom az olasz design-t. Van egy Grande Puntonk is.
Mire kell ügyelni a Bravonál? Mire figyeljek oda? Milyen gyermekbetegségei vannak? Ha van időtök írjatok.
Egyébként, én is innen szoktam, de az utolsó két rendelésemnél volt három szar USB-kábel (adatot átvisz, de tölteni nem tölt), meg egy olyan USB-s szivargyújtó töltő, ami az első használatnál kb fél perc után behalt, de minden mással elégedett voltam eddig én is.
Én ilyesmit kizárólag INNEN rendelek. Igaz, kb. 2 hét alatt jönnek meg a rendelések, viszont ingyenes a szállítás!
(Teljesen megbízható a hely, eddig négyszer rendeltem "rendkívül fontos dolgokat", hihetetlennek tűnő árakon. Az "5 dollar zone" meg egyenesen adiktív. :-D )
Mielőtt szétszednéd, próbáld meg erősebben, vagyis nagyon erősen húzni a kart:-) Sajnos néha kontakthibásnak tűnik a kapcsoló. Több kapcsolót gariban cseréltek is.
Sziasztok! Sajnos az autómon az ablakmosó nem működik. Merre találom az ablakmosó motort? Mit kell szétszedni, lebontani hozzá? Köszi előre is a választ. Üdv: Petya
Stilosnak gratulálok a döntéséhez, és el is tudom fogadni a váltás indokait. Ha lenne erre a célra szánt pénzem, én is ezt választottam volna.
Mi most érkeztünk haza Borsodból, volt egy aggteleki kirándulásunk is tegnap.
Én nem panaszkodom az M3 minőségére és az autósok mentalitására. Nekem a legtöbb esetben lehúzódtak a belső sávban, még a "prémium" márkák is.
A Bravo jól szuperál, nagyon tetszik, ahogy megy, számomra ugyanolyan élmény a használata, mint az első időkben.
Fogyasztásról inkább nem beszélek, mert annyit kért, amennyire nyomtam a pedált. :-)
A klíma, amióta fel lett töltve a megfelelő mennyiségű gázzal, a legmelegebb időben (34 fok) is simán (kb a ventillátor fokozatosztás 30%-án ) tartja a 24 fokos belső hőmérsékletet aut. állásban, ráadásul szinte nem is hallható a hangja.
azért ez már határeset nem pályán.. :P (ahogy öregszel a gyerekkkel a hátad mögött a reflexeid is lassulnak, nem véletlen mondják az F1-ben is, ha gyereke, vagy felesége lesz egy pilótának vége a karriernek..)