Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fúrószár Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36827

1: Mivel nem próbáltam, ezért lehetséges, hogy nem vakerál, úgy, mint nélküle, bár nehezen hihető.

 

2: Lehet, te is csak azért nem veszed észre, mert olyan szar autókkal járkálsz, aminél örülsz, ha el tudod tekerni a kormányt, nemhogy valami befolyásolást észrevennél. :-)))

Előzmény: Tie (36826)
Tie Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36826

És a torsen pont attól semleges a kormányzás szempontjából, mert el tud differálni, ugyanis nem fordulatszám-különbség miatt dolgozik, hanem a keréken leadható nyomaték-különbség alapján.

Ha nincs különbség, azaz egyformán tapad mindkét kerék, akkor tökmindegy neki, hogy kanyarodsz, vagy sem, nem csinál semmit. Akkor se, ha trepnigázzal kanyarodsz.

Előzmény: Tie (36825)
Tie Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36825

De bazmeg az utánfutás kurvára nem az, amiről te beszélsz.

 

És egyébként nem, baromira semleges a kormányzásban a torsen.

 

A tapadó kerékre ad nagyobb nyomatékot, oszt ennyi.

 

Terepen viszont azért nem nagyon számít, mert eldifferálni ugyanúgy el tud, ha leátlózod, mint a sima nyitott difi.

Előzmény: fúrószár (36824)
fúrószár Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36824

A Citroennel tolattál már. Igen.

 

Nem áll teljesen egyenesen a kormány, és nyomsz egy nagy gázt. Mi történik?

 

Na.

 

Kanyarodsz a záras első tengővel. Nem mondod, hogy semleges.

Előzmény: Tie (36823)
Tie Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36823

Oszt az utánfutás - ami attól függ, hogy a függőcsapszeg hogyan áll - mi a fészkes franctúl változna olyankor, amikor a difiben bolygóművet cserélsz vazze?

 

Ne beszéljél már baromságokat.

Előzmény: fúrószár (36819)
fúrószár Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36822

Persze, világos.

 

Én is eszt mondom. :-9

Előzmény: pinguru (36820)
pinguru Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36821

"nincs más dolgod vele, csak nyomni a gázt."

 

És tőrni a tengelyeket :))))))

Előzmény: Tie (36818)
pinguru Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36820

MIndent meg lehet szokni, én modnjuk direkt azt kedvelem a Landyben, hogy a központi difi miatt csúszos útfelületen milyen kulturáltan halad, ott ahol a pickupok egymás után tollják be a s*ggüket az árokba, ott lazán, fütyörészve továbbmegyek, természetesen miután az árokban lévőket szépen kihuzogattam :)

Előzmény: fúrószár (36819)
fúrószár Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36819

De van hatása a kormányzásra.

 

Utánfutási szög, ha hallotál róla.

 

Még nem vezettem olyat, de ha úgy van, ahogy mondod, és te ugye mondhatod, mert használtál olyat, akkor kicsit buzerálja a kormányt.

Előzmény: Tie (36818)
Tie Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36818

Nem, kormányzás szempontjából semlegesen viselkedik a torsen elől, ezzel nincs probléma, de annyira csekély hatással van terepen, hogy nem nagyon varázsol.

 

Hátra tenni... hát, lehet, de annak ott az a hátránya, hogy nagyon tudni kell, hogyan vezesd a torsenes autódat, hogy legyen értelme terepen, az úgy meg elég macerás.

 

Hátulra vagy kapcsolható 100%-os zár való (ARB), vagy Detroit. Azaz valami olyasmi, amiről tudod, hogy be van zárva, és kész, nincs más dolgod vele, csak nyomni a gázt.

Előzmény: schmidtb (36817)
schmidtb Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36817

Laikusként azt gondoltam, hogy az irányítást segíti.

 

Más oldalról megközelítve. Hátul egy Torsen rendszerű az mennyivel szegényesebb teljesítményben? (Árban nem szegényesebb, sőt - ha a Salisbury verziót nézem)

Előzmény: Tie (36816)
Tie Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36816

Igazándiból az első zár maga olyan tök fölösleges, hogy a mog hídban elöl nekem nem is lesz. Hátul lesz, meg középen, oszt az elég.

Előzmény: Tie (36815)
Tie Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36815

Fölösleges.

Ha hátul van egy lockered, meg a közepét bezárod, az mindenre elég, tök felesleges a truetracet is berakni előre.

Előzmény: schmidtb (36814)
schmidtb Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36814

Akkor azt is mondd meg, hogy ki tudunk-e használni egy első hídba épített TrueTrac-et, vagy fölösleges :))))

Neked az van a Range-ben ugye?!

Előzmény: Tie (36813)
Tie Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36813

Lófaszt, üresben is leold a detroit, ha kanyarodsz. Sőt.

 

Olyannyira, hogy ha sebességben van és, gázt adsz, akkor vissza tudod zárni akár kanyarodás közben is - persze elég nagy gázt kell hozzá adni, hogy megforogjon a másik kerék, és utolérje fordulatszámban a leoldottat. De akkor azonnal visszazár, és olyan szépen tol ki a kanyarból, mint állat. :)

Előzmény: schmidtb (36810)
schmidtb Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36812

Értem én, tudom, hogy melyik az :) Még használom is időnként...

Előzmény: fúrószár (36811)
fúrószár Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36811

Nemnemnem. Amennyit jöttem vele hazafel, forgolódtam, miután ki tudtam nyitni a középső zárat, utána tökéletesen nyitogatott a Ditroit, ahogy kell, az jó.

 

A középső miatt volt gokartos, tudod a kis kar.

Előzmény: schmidtb (36810)
schmidtb Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36810

Még júniusban beszélgettem egy kollégával. Neki is Detroit van hátul. Azt mondta, hogy csak sebességben kanyarodva old ki. Üresben, ahogy írtad, olyan mint a gokart. Ez azért télen érdekes lehet :)))

 

Mit értesz azon, hogy össze volt zárva? Mi volt összezárva Mester?

Előzmény: fúrószár (36809)
fúrószár Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36809

A híres, nevezetes szerelőm beszerelte,...még nyáron.

 

Éppenik az előbb gyöttem be az udvarról, mert a marhája, a kis kart 1 komplett holtjáték néven ugyan, de jónak nevezte. Azaz nem lehetett a közepét nyitni-zárni, csak 500 méteres toszogatással.

Megjegyzése annyi volt a Detroitról, hogy most úgy kanyarodik az autóm, mint egy gokart.

Idióta, ki sem próbálta, úgy adta ide az autót, hogy össze volt zárva.

 

Szóval a kis kart éppen most raktam a helyére, a fél autót szét kelett hozzá szedni felülről, de legalább sokat káromkodhattam közben.

 

Holnap kimegyünk a gyepre kicsit próbálgatni, hogy megérte -e 2 havi GYED árát.

Előzmény: schmidtb (36808)
schmidtb Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36808

Te beszerelted már a detroitot vagy még mindig a pincében rozsdásodik? :)

Előzmény: fúrószár (36807)
fúrószár Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36807

" Furcsa ez a szekta :)"

 

Fizetásünk 10%-át leadjuk,......a boltoknak. :-)

Előzmény: pinguru (36805)
schmidtb Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36806

Szerinted nekem létkérdés?! Dehogyis :D

Lendületkapitány nem mindenhol rúg labdába, vagy ha igen akkor utána a lakatosnak is lesz munkája.

 

"Más ember viszi az olajat a szervízbe, mert úgy 5 ezerrel olcsóbb" A szerelő meg munkadíjba beleszámolja az olajon bukott hasznot, lehetőleg duplán :)))

Előzmény: pinguru (36805)
pinguru Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36805

Azért láttad, hogy amikor felfele leátlózott, zár ide, vagy zár oda, az sem ment tovább, utána lendületkapitány megoldotta a helyzetet.

 

Ismét betettétek a bogarat az agyamba, lehet, hogy írok egy emailt az Ashkroftnak, hogy hogyan állnak a fejlsztéssel. 

 

Más ember viszi az olajat a szervízbe, mert úgy 5 ezerrel olcsóbb, mi meg százezreket nyomunk olyan cuccokra, amik nélkül egésszen jól elvagyunk. Furcsa ez a szekta :)

Előzmény: schmidtb (36801)
spapda Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36804

Az utcán álló kombit, mikor a lámpa leszívta az akksit, éjszaka úgy töltöttem, hogy az adagolóra raktam a töltőt (ott volt stabil), a hosszabbítót meg alulról felvezettem a motorházba. A hosszabbítót lefedtem avarral, így nyugodtan kint mertem hagyni az utcán a töltőt és vezetéket. Hiába minden próbálkozás, nem akart kigyulladni a melegedő töltőtől a szekér, reggel viszont majdnem elindultam drótostól-mindenestől (hiszen én sem láttam, jól sikerült a rejtés). Oldalbordám csodálkozott volna, ha miközben reggelizik, a hosszabbítóval együtt kirántom a házból az elosztót, rákötve a rádiót, a vízforralót, a kenyérpirítót meg még egy-két nélkülözhető kelléket a konyhából... :)

Előzmény: fúrószár (36803)
fúrószár Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36803

Célszerű autón kívül tartani üzem közben, hátha kigyullad. :-)))

Előzmény: krisz_c (36795)
fúrószár Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36802

"Viszont köveken, hegyen le-föl, mindenféle gödrökben-árkokban már igen."

 

Kb. erről van szó, én is azért választottam ezt.

 

Báár, nálunkéknál komoly fejtörést okozhat ugye a homok, olyan formátumban, hogy a legnagyobb szintkülönbség sincs több 10 arasznál, viszont a lankás "dombokon" is elmászik oldalra, mint egy részeg vipera, így minimális dőlésnél is elforog a "felső" kerék.

Előzmény: fejes.i (36792)
schmidtb Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36801

ÁÁÁÁ és megtaláltam a videót...

 

Előzmény: schmidtb (36798)
fúrószár Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36800

Nekem meg egy, de az vérfarkas, úgyhogy csak állj be a sor végére! :-)

Előzmény: schmidtb (36790)
fúrószár Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36799

Egyszer kitaláljuk, mikor legyen csinálás, oszt elviszem a kölköket hozzátok.

 

Cserébe jöhettek vonatozni. Éppen tegnap csináltam szakaszolást, így már az analog pályán is 6 vonat tud egyszerre menni.

 

A digitálison meg van ilyen lazaságom is: http://www.youtube.com/watch?v=DlNJI4h_uW0

Mondjuk más ehelyett inkább Ditroittot venne, ahogy itt olvasom. :-)

Előzmény: tue-14 (36787)
schmidtb Creative Commons License 2013.10.22 0 0 36798

Mit értesz nagykerekű alatt? 33-35"?

 

Láttam egyszer youtube-on egy videót. Sajnos azóta sem találom... Azon egy elég komolyan épített Defendert egy Series lealázott. A két autó közt annyi volt a különbség, hogy a Seriesben volt egy hátsó locker, a Defenderben meg nem - vagy csak nem volt bekapcsolva és leátlózott :)

 

Előzmény: fejes.i (36792)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!