Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.04.20 0 0 298
Jó képek nagyon !  Az 17-essel egy Morbidelli ?   A Kröber ,hogy szabályozott ,egy vagy két irányba ?
Előzmény: Dimma (297)
Dimma Creative Commons License 2007.04.20 0 0 297

Ez is 125 mz csak amit feltettél az régebbi. Azért sokat javult a teljesitmény a Kröbertöl + a 32-34 mikunitol. De kevés volt ami elérte a 30le feletti teljesitményt mert széthullot. A képeken olyanok vannak Rendek Juhos Hársfai meg A Csabai. Persze jómagam.

Az anyagok minősége pont olyan volt mint a Pannoniába ez volt a baj. De a Jawa is hasonló gondokkal küzdött.

Előzmény: Törölt nick (296)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.20 0 0 296
Ennek az MZ-nek a gyári adat szerint 58 LE a teljesítménye ,amit ha kerékre számolok is 50.4 LE , a 125-ös tudtommal 25 LE gyári adat szerint , de ezek szerint több . De akkor lehet a 250-es is több ,mindenesetre a 70-es évek elején ezek a gyári MZ-k kikerűlték egyenesben a gyári Yamahákat is ,csak nem bírták végig , pedig akkor a Yamahákkal nyerték a VB címeket !  Csak azért gondoltam ,hogy ennyi tapasztalattal és jobb cuccokkal nektek is össze lehetne hozni  50 LE-t ( bár a Kaadeni zsenialitást nehéz pótolni ) ,mert a mostani forgótárcsásak 100 LE felett vannak , mert f.tárcsával jobb a csúcsteljesítmény mint membránnal . Meg nem is úgy gondoltam,hogy versenyen végigmegy 50 LE-vel a gép ,hanem fékpadra beállítani jó keményre , ha úgy sincs annyi akkor valami nem az igazi !   A mai motoroknál meg tudom jócskán felfele kerekítenek ha teljesítmény adatokról van szó ,mert úgy jobban eladható , de kis trükkökkel meg jó beállításokkal közel azt tudják .   Itt a 125-ös is !Egyébként mennyibe kerül egy ilyen komoly gyújtás ,ez engem is nagyon érdekelne ?
Előzmény: Dimma (295)
Dimma Creative Commons License 2007.04.20 0 0 295

Azon a tip. motoron amit feltettél volt szerencsém bábáskodni 3 verseny erejéig

a Szabó II ment vele régen és utána aSzabó kuksi fia majd a Porkoláb. Való igaz

erösebb volt mint a TD2 de ezen is kröber volt. A régi mágnesgyujtás lett lecserélve.

Nem keréken ftengelyen mérve. A mai viszonyok között az utcai TZR-RGV -NSR tud 50le hátsó keréken de az teljesen más verzió. Ennek a motornak a kistesvéréböl 4-et 6éven keresztül csináltam és 26-31 le között tudtak. Csak ha az elején mentél és ütötted nem birta ki.

Előzmény: Törölt nick (294)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.20 0 0 294
Hát a gyújtásotok jobb mint ezen az MZ-n a többi egyezeik azt hiszem ,tudom az MZ-gyárban nem kezdők dolgoztak , de 35 évvel később azért ki lehet azt a teljesítményt hozni , mert nekik 50 le felett volt !
Előzmény: Dimma (292)
sütiati Creative Commons License 2007.04.20 0 0 293

Tudom, beszéltük már, hogy korlát a felömlő km-je, de szerintem lehetne növelni, középpen egybehengerrel, szélén pedig felrakva a blokkot csak a felömlőnél, így pár mm-t biztos elbírna még.

Ha találok másik hengert majd szólok.

Előzmény: Dimma (292)
Dimma Creative Commons License 2007.04.20 0 0 292

Annak a palinak fejlövése van az árral kapcsolatba. Ugy hogy nem vettem meg.

Sajnálnám a 400 hengert elesztergálni de ha más nem lessz abbol meg tudom csinálni. De most idöm nem lessz rá. Azt hiszem a kollegák kis tulzásba esnek az 50le hátsó keréken.

Előzmény: sütiati (291)
sütiati Creative Commons License 2007.04.20 0 0 291
Mondom, hogy jó a forgásirány, a rajta lévő nyilacska jobbra forgást mutat, mint a 20-nál. Miért Ő is látta a Bambi hirdetését, vagy nem tudott róla semmit? Mi van a levegős hengerekkel, megvetted?
Előzmény: Dimma (289)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.19 0 0 290
Amennyiben gond lenne a forgásiránnyal a gyujtásnál , akkor úgy kell felrakni az állórészt ,hogy a forgásiránynak megfelelően essen az iránya !  Magyarúl ,ha a Yamaha főt. előre forog és balról van a gyújtás , akkor jobb oldalra úgy kell felrakni ,hogy az állórész eredetileg belső oldala legyen kifelé , persze ha a forgórész is szimmetrikus és engedi ! De ha hátrafele forog a Yamaha főt. akkor semmi gond  ( bár azt hiszem az csak a felűlcsövesnél van úgy ).                     ( ezzel a gyújtással és átalakítással ,ha jól sikerűl , minimum 50 le-nek kellene lenni ennek a gépnek ,és persze keréken ! )
Előzmény: Dimma (289)
Dimma Creative Commons License 2007.04.19 0 0 289
Attila a TZ-nél a másik oldalon van a gyujtás. Az ölbeinek megirod mennyi pénz volt?A guta fogja megütni.A forgásiránynál majd eldöl hogy jó é. Mert csak a másik irányba forog,
Előzmény: sütiati (282)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.19 0 0 288

Ezt nem versenygépre értettem ,de mondjuk ott is érdekes lehet kanyarból teljesgázon kigyorsítani !  A négy ütem ebben sokkal jobban kontrolálhatóbb ,ezért könnyebb velük motorozni sz.tem !

Előzmény: emzoli22357 (284)
Dimma Creative Commons License 2007.04.19 0 0 287
Előzmény: emzoli22357 (280)
sütiati Creative Commons License 2007.04.19 0 0 286

Laci!

 

A főtengelyt a gyári műhelyrajzok alapján csináltad, vagy módosítottál is rajtuk, hanem tiktok? Hőkezelve is lettek?

Előzmény: ŐLTF (268)
sütiati Creative Commons License 2007.04.19 0 0 285
Elküldtem, tegnap kihgytam a 81-et.
Előzmény: GyusziP20 (264)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 284
az elöször növeli aztán csökkenti az e.gy-t a fordulat emelkedésével"
Na pont ilyet fejleszt a Mérnök úr.
Gondolom bele lehetne kombinálni a terhelés figyelését is, de egyelőre stabilitási gondokkal küzd az elektronika, de majd felvetem ezt a lehetőséget, csak nem értem miért fontos ez egy versenymotoron, hiszen ott teljesgázos üzem van, szinte mindig, nem?
Előzmény: Törölt nick (281)
sütiati Creative Commons License 2007.04.19 0 0 283
Köszönöm!
Előzmény: piposta2 (248)
sütiati Creative Commons License 2007.04.19 0 0 282

Üdv mindenkinek!

 

Csak most tudok válaszolni, mivel a meló 1/2 4-kor véget ér és csak itt tudok netezni.

A gyújtás tz250, forgásirány és kúpszög is ok a p20-ra. Kicsit tartottam az átmérőtől, de az 57,5 így pont elfordul a szívócső alatt, mint a primer fogaskerék. Hengerről hamarosan készítek képeket, ízelítőül annyi, hogy a gyári vashengerre csináltam ugyanolyan anyagból házat és az lesz felcsavarozva. A forgótárcsa miatt vissza lesz hüvelyezve és ablakos dugón keresztül lesz az 5. felömlő. A blokk egyébként a P20M fotói alapján készült saját méretezéssel.

Előzmény: Törölt nick (251)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.19 0 0 281
Aha !  De ,hogy mi a "modernebb" az viszonyítás kérdése ,nézd meg pl. egy majd 20 éves RD-nek a görbéjét , az elöször növeli aztán csökkenti az e.gy-t a fordulat emelkedésével !  Szóval a régieknél csak teljesgázos görbe van a moderneknél meg már részterheléses görbe is van !
Előzmény: emzoli22357 (280)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 280
nem dehogy, ezt most fejleszti egy ember, amire te utaltál, az nem tud csak csökkenő, vagy csak növekvő görbét, viszont a 2t motorhoz viszahajó görbe kell. Amiről én beszélek, az egy jóval bonyibb(és modernebb) cucc.
Az én selettrám meg nem tud semmi trükköt csak pici a lendkereke és 16 ezres fordulatig jó, fixes gokartokban is láttam már ilyet. 10000 fordulaton gondolom nem őrölt pontos, mivel szabályozatlan.
Előzmény: Törölt nick (278)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.19 0 0 279

ezt akartam a végére :?  pedig nyomom a shiftet ,csak nem eléggé !

Előzmény: Törölt nick (277)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.19 0 0 278
http://www.roxel.hu/     erre gondolsz ?
Előzmény: emzoli22357 (276)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.19 0 0 277
Én a tiédre gondoltam amit szimóra raktál !    Azt nézted stroboszkóppal ,
Előzmény: emzoli22357 (275)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 276
Őőő ja igen, A Gecsei Mérnök úr gyulája 10000 fölött is 500 anként is állítható, és 1fokon belül pontos, csak még nem elég stabil.
Előzmény: emzoli22357 (275)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.04.19 0 0 275
semmit sem tuok róla, csak hogy állítható és drága, senkit nem ismerek akinek ilyen van sajnos. Van viszont egy pofa A Gecsei Mérnök úr, aki szintén egy teljes mértékben programozható gyulán dolgozik már hónapok óta ez hall elemes cucc, tehát rettentő pici a jeladó olyan mint a motoplat gyuláé, ergo alkalmas tárcsás motorhoz is, merthogy nincs útban a lendkerék, mert nincs is, csak egy kis pöcök amin a mágnes van. Ha lesz stabil készülék szólok.
Előzmény: Törölt nick (273)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.19 0 0 274
Valami leírás esetleg a hengerhez ?  Mert innen membránosnak néz ki ,de lehet a sütiati hengere a f.tárcsáshoz ?
Előzmény: jogepek (272)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.19 0 0 273
És ennek tudni a fordulatszámokhoz tartozó  ( ezrenként vagy ötszázanként ) előgyújtását ?
Előzmény: emzoli22357 (271)
jogepek Creative Commons License 2007.04.19 0 0 272
emzoli22357 Creative Commons License 2007.04.18 0 0 271
A "versenysimsonomba" vettem egy ilyet innen: http://www.akf-shop.de
valami 36 forint volt, így néz ki ezt az ember felszereli és kész, mondjuk nektek nem kell az alu közgyűrű, mert az simson specifikus alkatrész, amúgy a lendkereket,trafót az elekrtonikával, meg az alaplapot külön,külön is meg lehet venni.
Valami hasonlót árul még több Német tuning cég is, pvl márkanéven, ezekböl is van ilyen analog mint az enyém, de létezik digi is aminek a görbéje beállítható, csak most az istennek sem találom.
Előzmény: ŐLTF (259)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.18 0 0 270
Rendben ,de én úgy tudom a fúvóka mérete leginkább torok keresztmetszet függő ( ne számítsuk a légsűrűséget és a hőmérsékletet ) és mindegy mekkora motoron van !  
Előzmény: ŐLTF (265)
Geri t5p10 Creative Commons License 2007.04.18 0 0 269

Mondtam, hogy nem értek hozzá:-)

Na befejezem az off témát, mielőtt kikapok. A topictémához érdemben nem tudok hozzászólni, további jó munkát a Szakosztálynak!

Geri

Előzmény: ŐLTF (268)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!