Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Real_77 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1930

Szia Viktor!

 

oké, hogy teljesen más kategória, de nem árban, abban közel azonos. Jó erre lehet azt mondani, hogy idíóta az aki 6 milliót kiad egy 1,6-os 105 lovas elegance fábiáért amibe minden extra benne van ami lehet. Ja és olyan extrákat mint a Navi, HUD, JBL HIfi 6sebességes váltó, xenon stb.stb keresve sem található. Ha az imént felsoroltakat levesszük akkor az enyém is ennyi lenne. Tehát árban egy kategória.

 

Szerencsére soha nem vennénk skodát ennyiért. Főleg olyat, hogy 2-ből 2 szar is.

 

 

Előzmény: gasparv (1929)
gasparv Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1929
Szia Reall 77!

A gondolataidhoz annyit tennék, hogy azért egy Fábiát kár hasonlítani egy teljesen más kategóriában lévő autóhoz.
Az Audiról meg a Bmw-ről is hallani rémtörténeteket. Igaz.

Kevés problémát és sok örömöt kívánok az új autódhoz.

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Real_77 (1928)
Real_77 Creative Commons License 2010.06.10 0 0 1928
Szia!

 

Rossz, nem rossz ez van semmi sem lehet elsőre tökéletes. Igazából azt mondom, hogy csak ennyi baja legyen és ennél nagyobb ne. Ezt még el lehet viselni.

Ez idáig a 3. PUG-om, de mindegyikkel volt valami kis apróság. Ismerősöm vett egy fábiát aminek a szalonból kihozatala után elszállt a  turbója, megjegyzem kompletten cserélték az autót, aminek 10 hónap után ment el a turbója. Akkor már nem cserélték ki..... Sőt olyan ismerősöm is van akinek 1 év után az A6-osa (17M HUF) többet volt szervizben mint a tulajnál. Nem cserélték ki. El is adta..... sokat is bukott vele, de megfogadta inkább francia autót vesz.

 

Szóval nem rosszak ezek az új PUG-ok, bárki bármit is mond. De ki lehet fogni ezekből is egy hibásat.... 

 

Real 

 

Előzmény: Lux Kapitány (1927)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.06.09 0 0 1927
Azért rossz ezt olvasni egy pár napos autóról !!!!
Előzmény: Real_77 (1926)
Real_77 Creative Commons License 2010.06.08 0 0 1926

Üdv!

 

 

Bát már 3008-ast hajtok, de azért ide is vonatkozik.

Minden tiszteletem az Auto-Fort Kft. (Peugeot City) egyik kiváló szerelőjének, akinek bár fél napja ráment, de sikeresen megoldotta az ajtók nyikorgásának problémáját, természetesen garanciális keretek között. 

 

Ajánlom mindenkinek.

 

Real77

janika1974 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 1925
Szia Balu.
Eltudnád küldeni A4es méretben a plakátot a tothvarga@t-online.hu email címre?

Kiraknám a kocsira reklámnak.
Előzmény: Balu.206 (1924)
Balu.206 Creative Commons License 2010.06.02 0 0 1924
Kedves Peugeot Tulajdonos!

Az elmúlt évek legnagyobb Peugeot találkozói a Sümegi Vár tövében kerültek megrendezésre.
Ez idén sem lesz másként. 2010. június 26-án ismét találkozunk Sümegen, immár harmadik
alkalommal!

Ha már jártál a korábbi találkozókon, akkor tudhatod, hogy nem érdemes kihagynod az idei
összejövetelt sem.
Viszont, ha még nem vettél részt hasonló találkozón, akkor itt a helyed, hogy része lehess
e nagy családnak! Új ismerősök, barátok, nagyszerű hangulat, ami rád vár!

Programok:

8:00 Gyülekező Budaörsön az Auchan parkolóban (innét konvoj indul Sümegre)
10:00 Találkozó Sümegen a várparkolóban
11:00 Vár és múzeumlátogatás
12:00 Korhű középkori lakoma


Menü: aperitif: pálinka, pogácsa

középkori leves

Rablónyárs, hurka, egészben sült burgonya, polenta

Házi vegyes savanyúság

Gyümölcsös pite

Fehér és vörös folyóbor, szódavíz és szörp

A lakomát a középkor hagyományai szerint kézzel kell fogyasztani, s jelmezbe

öltözött lovagok és várkisasszonyok szolgálják ki a kedves vendégeket.


A délután folyamán ügyességi vetélkedők és versengés!
Majd felvonulás a városban!
18:00 A rendezvény zárásaként díjkiosztó értékes nyereményekkel, majd Lovagi torna!

A programcsomag ára idén sem változott: 4500Ft/fő

Ha nem tartasz igényt a programcsomagra, ami magába foglalja a várbelépőt, múzeumbelépőt,
középkori lakomát, lovagi tornát, akkor 500Ft/autó a beugró a rendezvényre!

FONTOS!!!! RÉSZVÉTELI SZÁNDÉKODAT KÉRJÜK MINDENKÉPP JELEZD EZEN AZ E-MAIL CÍMEN
PEUGEOTTALALKOZO2010@GMAIL.COM

Bármi egyéb kérdésed van nyugodtan írd meg nekünk!

Szeretettel várunk!

Szervezők
gasparv Creative Commons License 2010.06.02 0 0 1923
Sziasztok!

Nem akarok reklámot csinálni, de én most kötöttem egy ilyet, mivel az eddigi assistance lejárt.
Nem drága, szerintem érdemes belefektetni, ha a paripa megbokrosodna:))

Prémium csomgot javaslom

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: good6 (1920)
gasparv Creative Commons License 2010.06.02 0 0 1922
Szia Jancsi!

Sajnos nem, már márciusban lefoglaltuk a szállást.... Júni 22 - Júli 2
Pedig nagyon vártam, a legutóbbi sikerességéből kiindulva :)))

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Jancsi66 (1921)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.06.02 0 0 1921
Szia Viktor!
Akkor ezekszerint nem leszel ott a Sümegi Pug talin?!
Előzmény: gasparv (1919)
good6 Creative Commons License 2010.05.31 0 0 1920

Biztam benned Gasparv, segítettél meglelni a lelki nyugalmam! :D

 

Ami miatt valóban nyugtalankodni kezdtem, hogy Nekem eddíg soha nem adott hangot, holott most érem el a 145 000 km-t!

Ezentúl együtt élek vele, ahogy Te, és ha a hangja nem erősödik, nyugodt szívvel vágok neki Olasz nyaralásomnak, ami csak 1500 km...

 

Köszönöm szépen megnyugtató válaszod!!

 

Szia!

Előzmény: gasparv (1919)
gasparv Creative Commons License 2010.05.31 0 0 1919
Sziasztok!

Szerintem kellő kép beparáztattuk márkatársunkat.
A lendkerekes kérdés úgy látom örök probléma marad.
Csere - nem csere? Hát... Ki mennyire bevállalós.
Kis esettanulmány után a következőket fűzném hozzá a dologhoz.

Bandinak gariban cseréltek (~20 e km után) lendkereket, ezután nem sokkal elmondása szerint ugyan úgy elkezdett szólni.
Én 70 e km-el vettem a paripám, és természetesen a lendkerék hangot hallottam, lassú kuplung felengedésnél (lehúzott ablaknál) ciripelő hangot.
Most 105 e km van benne. Szinte semmit nem változott a dolog.
"Kedvenc" szervizembe is azt mondták, használjam nyugodtam, ez még nem a vége :))) Legutóbbi Peugeot talin Bandiék is meghallgatták, és ugyan erre a következtetésre jutottunk.

Én így vállalmom be Görögországot 3 hét múlva ami alul számolva is legalább 3500 km autózást jelent majd.

Amúgy meg szerintem, mindegyik ilyen kettős tömegű lendkeréknek van hangja... én legalább is nem hallottam olyan aminek ne lett volna ilyen irányú hangja, bár a gyártó fejlesztett valamit és már nem ugyan azt a cikkszámú lendkereket rakják bele mint egykor. Valamiért a 2.0 tartósabb mint az 1.6 (szerviz szerint).

De ez nem csak nálunk "gond" más gyártók autójával is ez a helyzet.


Üdv.: G.Viktor
Előzmény: good6 (1916)
p407 Creative Commons License 2010.05.31 0 0 1918
Sziasztok,nekem is ez a lendkerékproblémám volt kb 2 hónapja,szerintem cseréltesd ki én biztos nem mennék vele sehova.Nekem kuplungal együtt cserélték nem olcsó játék!
birobandi Creative Commons License 2010.05.31 0 0 1917
Szia good6 !

1, Tud bajt okozni a kettöstömegű, ha széthullik.

2, Mielött széthullik, igen rendes hangja van. - Nem leállásnál lévő kerregés csak, hanem menet közben is hallható rendesen.
Üdvözlet: birobandi

Előzmény: good6 (1916)
good6 Creative Commons License 2010.05.31 0 0 1916

Gasparv!

 

Írtad egyszer, hogy a kettős tömegű lendkerekednek hangja van, de hogy Te már egy ideje együtt élsz vele...

Kb. 2 hete már nekem is szinte minden leállításkor van kerregés, és most nem tudom mi tévő legyek...

Írtad, hogy talán nem tud kárt tenni ha szétmegy, de vajon a nyáron el merjek menni Olaszba a kocsival anélkül, hogy megcsináltatnám??!! Ez itt a nagy dilemmám...

 

Légyszi mondj valami okosat, hogy döntésre jussak!! :)

 

Fórumozók, a Ti véleményetekre is számítok!

 

Előre is köszi, sziasztok!

birobandi Creative Commons License 2010.05.30 0 0 1915
Szia Balika123!
Előfordulhat ez "természetes" módon is. Amennyiben a garázsba való beállás elött valamiért elérted az Eco módot, és utána keveset járt a motor, akkor ez normális. Egy példa, hogy érthető legyen: Parkolok az autóval és hallgatom a rádiót, bejön az Eco, utána csak 2 percet jár a motor, megállok és ekkor 4 perc elteltével újból jogos az Eco. Remélem érthetően sikerűlt leírnom.
Üdvözlet: birobandi
Előzmény: Balika123 (1914)
Balika123 Creative Commons License 2010.05.30 0 0 1914
Sziasztok!
Hogy tudom megállapitani hogy mi aktiválta az Eco modot, ugyanis többször észrevettem hogy reggelre be van kapcsolva , holott semmilyen fogyasztót nem hagytam rajta előző este.
Esténként:Garázsba beállok, ablakok le, kulcs ki, tükör behajt.
Ez kb 2-3 hetente jön elő tehát szervizbe sem akarom ezért vinni mert akkor biztos hogy nem fogja produkálna.
Mr.Dimitrij Creative Commons License 2010.05.30 0 0 1913
Én imádom a Peugeot-kat, nem is lennék itt, meg a többi topikban, ha nem így lenne.
A céges autóim évek óta ezek a francia gépek, szerencsére az új munkahelyem is ilyen flottát használ. Tökéletesen megfelelnek, ha megkérdeznék, hogy milyen autót szeretnék, akkor automatikusan a pug konfigurátorért nyúlnék.
A BMW régi nagy álom, szeretem a műszaki megoldásait és nagyon tetszik a formája kívül-belül. Hogy ki mit gondol róla és rólam, mikor benne ülök, a legkevésbé sem érdekel. Mint ahogyan az sem, amikor a jó kis pözsóval vagyok. :-)
Előzmény: gasparv (1909)
Mr.Dimitrij Creative Commons License 2010.05.30 0 0 1912
Én is jó napot kívánok! ;-)

Már látom, mitől olyan nagy egy BMW presztízse itthon. Nem is ismersz, de előítéleteid vannak. Pedig pont Te lehetsz az, aki félrehúzódik előlem automatikusan. Én nem kértelek rá.
Nincs harag, kellemes hétvégét!
Előzmény: userik (1907)
Mr.Dimitrij Creative Commons License 2010.05.30 0 0 1911
Szia!
Gratulálok a járgányhoz, engem is érdekel, milyen lett végül!
Előzmény: rg.406 (1908)
gasparv Creative Commons License 2010.05.29 0 0 1910
Üdv a fórumban !
Milyen lett végül is?
Várjuk a képeket :)
Előzmény: rg.406 (1908)
gasparv Creative Commons License 2010.05.29 0 0 1909
Szia Userik!

Kicsit szerintem félreértetted a dolgot, itt senki nem mondta hogy villogna az autópályán, és lenézne valakit, mert más kategóriás autóval közlekedik.

A 407-es megjelenéséről és kategória besorolásáról esett szó....

Tudtommal itt nincs moderátor, de nem hiszem hogy itt bárki is kíváncsi erre a meglehetősen "egyedi" stílusban megfogalmazott hozzászólásodra.

Én személy szerint szeretnélek megkérni arra, hogy fogd vissza az ilyen "alpári" megnyilvánulásaidat... ne húzd le a fórumot.
Meg lehet normálisan is fogalmazni a mondandódat... ami természetesen érdekel, és eddig is sok hasznos dologgal járultál már hozzá a fórumozók ügyes- bajos dolgaihoz.

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: userik (1907)
rg.406 Creative Commons License 2010.05.29 0 0 1908
Sziasztok !

Habár a forumot olvasva eléggé parázs vita folyik,hogy melyik kocsira is lehetne mondani,hogy prémium auto.
Szerintem ennek semmi értelme sincs, egy Audi vagy egy BMW sem jobb mint pl.egy peugeot.
Az,hogy egyes emberekben olyan nézetek alakultak ki,hogy a francia kocsik megbízhatatlanabbak és gyöngébb minőségűek mint egy német ez sajnálatos és nem igaz.
A német kocsiknak is megvan a maguk problémái.Illetve,hogy valaki csak azért vegyen egy BMW-t,hogy az emberek elismerését kiváltsa ezen csak mosolyogni tudok.


Ezer szónak is száz a vége,igazábol azért szerettem volna most írni,hogy sikerült megevennem a 407-est.
Mindenkinek szeretnék köszönetet mondani aki segített tanácsokkal és hasznos imformációkkal a típust illetően.

U.i.:Megpróbálok ferakni pár képet a kocsiról.

Üdv.
Gábor
userik Creative Commons License 2010.05.29 0 0 1907
Ti vagytok azok az utakon akik lenézik a csórót a suzukival, ti gondolom nem minimál bérből éltek?

Nem tudom minek ez a felvágás, utálom az olyan tuskókat akik levillognak az autopályán 130-nál mert nekik bmw-jük vagy audi-juk van azzok az igazi seggfejek.

És lássuk be nem a trabival közlekednek a nagyképű seggfejek.

Nekem ez a véleményem.

Ja azokat is útálom akik csak azért modják egy kocsira hogy szar mert az francia vagy olasz!Nem értenek a kocsikhoz.
Én mindíg is pug párti voltam, de legközelebb meggondolom hogy megint pugot vegyek-e.
Előzmény: Mr.Dimitrij (1904)
gasparv Creative Commons License 2010.05.29 0 0 1906
Szia Fantom306!

Ahogy már mondtam én kellőképp körüljártam ezt a témát, és el kellett fogadnom hogy nem lesz gyári navigáció a paripámban. Amit így utólag nem is nagyon bánok, mert ki tudja mit zavart volna össze az elektronikában.
Nyáron vigyázz az új kijelzővel, ne hagyd sokáig a napon, vagy használj napellenzőt a szélvédőn. Én kitaláltam egy kartonlapot a LCD fölé így nem tűz rá a nap, (nem esztétikus, de hasznos, és csak akkor teszem fel ha áll hosszabb ideig a napon).

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Fantom306 (1901)
good6 Creative Commons License 2010.05.29 0 0 1905

Sziasztok!

 

Én is leírom pár sorban gondolataimat a 407- ről, a nagy közvélemény-kutatásra való tekintettel... :D

 

Vegyes érzéseim vannak, egyetértek Mr.Dimitrij véleményével is, de gasparv írása is közel áll hozzám.

A szemléletesebb példák érdekében, hadd hasonlítgassak egy másik autóhoz, egy barátom Audi A4- éhez. ( kívül-belül )

Amit gasparv írt, hogy sokszor körbecsodálták az autóját, én is nagyon-nagyon sokszor átéltem, illetve a mai napig is átélem. Volt, hogy benzinkúton bementem fizetni, mire kijöttem ott állt egy férfi a kocsi mellett és képes volt megvárni, hogy visszaérjen az autó tulaja, hogy elmondja mennyire szép ez az autó, és megkérdezze mikori évjárat, mekkora motorral stb...

Ilyet egy Audi A4 kombi-val, nem hiszem hogy át lehet élni...

Na kis összehasonlítás, az autóm külsejét imádom, szerelmes vagyok belé!:)

Én a nagy autókat szeretem, a 407-esem akkora mint a barátom A4 kombi(!)-ja, és az Audiban jóval szűkösebb a hely mint a 407 utasterében.

 

Azonban most jönnek Mr.Dimitrij szavai...

Az A4 belsejét viszont irigylem a barátomtól... :( Beleülök a vezetőülésbe és körülöttem minden világit. (nekem ez nagyon tetszik) Jobb a műszerfala és a belső tere mint a 407- nek. Eleve több gomb van és mindenütt, (kormány, ajtó, plafon, kéziféknél) meg valahogy jobban és szebben világítanak.

Emiatt abban ülve megvan az embernek az a felsőbbrendű érzése amiről Mr.Dimitrij beszél...

 

Összegezve tehát, az autómat el nem adom, hisz az ember nem hagyja el a szerelmét :), de a belsejét szívesen kicserélném...

 

Jók legyetek, sziasztok!

Mr.Dimitrij Creative Commons License 2010.05.28 0 0 1904
El is felejtettem, hogy egy 60e km-t lenyomtam Partner-rel is. Na az piszkosul kényelmetlen volt nekem, cserébe irdatlanul ment (2.0 HDI, 90LE). Sajnos az az igénytelenség átöröklődött az új Partner-re is, de még a Tepee változatot is megfertőzte. Na azok aztán a legjobban semmibe vett dobozok az utakon.

Sokáig kinevettem azokat, akik állították, hogy nagy harc folyik a közutakon. Mígnem bleültem egy Swift 1-be. Komolyan nem hittem el, hogy mindenki letaszigál, beszól(!), 60-as táblánál akkor is megelőz, ha 80-nal megyek, stb. És ugyanúgy nem hittem el az ellenkezőjét sem: amikor megvettem a BMW-t, hirtelen megtisztultak az utak. Mindenki beengedett index nélkül! Senki nem mer átnézni hozzám... És nem azért, mert félnek, hanem mert mittudomén. Ilyen országban élünk. :-(
Pont ma mondtam egy haveromnak, hogy Pap Rita a csovi-csovi Jasperrel átköltözött Ausztriába már vagy 10 éve és ott hatalmas sztár lett, mert az ottani embereknek igényük van az ilyen jellegű szórakozásra is. Itthon meg csak cikizték őt. Tényleg kemény dolog Magyarországon marketingesnek lenni...
Na bocs az OFF-ért, a lényeg, hogy szeretem a 407-est, jó autó, csak szerintem jóval nagyobb a használati értéke, mint amennyibe nézik itthon.
Előzmény: Mr.Dimitrij (1903)
Mr.Dimitrij Creative Commons License 2010.05.28 0 0 1903
Amikor 407-est hajtottam, én is nagyon szerettem. Jó futómű, erős motor (2.0 HDI), minden kérhető extrával. Megnézték a csajok, ma is tetszik mindenkinek, de mindig az volt az érzésem, hogy csak egy "olcsó" középkategóriás autó. Még a mondeós meg a vektrás is lenézi. Nem volt meg az a fennséges érzés benne. Tudjátok, az a mindenki le van szarva érzés. :-)
Ez nekem azért is furcsa, mert a 207-es, a 308-as és a 4007-es is mind adott valami különlegeset: a 207-es 2 ajtós volt, nagy kerekekkel, mindenki megbámulta (főleg a 206-osok népes tábora). A 308-asnak hátborzongatóan jó a belsőtere, szinte minden alsó közepest hajtó család imádná, irigyli. A 4007-est meg talán nem kell magyarázni, azt minden pözsós tágra nyílt szemmel bámulja, plusz a csajok 25 méteres körzetben... Egyedül 607-esem nem volt még, de biztosan veszek egyet a közeljövőben, mert az messziről garantálja a fent említett levanmindenkitojva érzést. De presztízse csak egynek volt, az tartja legjobban az árát. (4007)
Előzmény: gasparv (1900)
Balika123 Creative Commons License 2010.05.28 0 0 1902
Sziasztok!
407SW 2.0 benzineshez nincs valakinek elektromos kapcs rajza?
Fantom306 Creative Commons License 2010.05.28 0 0 1901
Szia Viktor !

Köszönöm a választ! Sajna kezdem belátni, hogy nincs értelme próbálkozni. Ma beszéltem egy szerelővel a Peugeot Fábián-nál és azt mondat, hogy nem lehet a színes kijelzőt belerakni, mert nem kompatibilis az elektronikával és a vezérlővel. :-) Viszont volt egy jó híre 56 eFt+ szerelési díj ellenében máris raknak egy új LCD panelt a paripába... Üdv Fantom
Előzmény: gasparv (1840)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!