egy 307 Break-ből ültünk át a 308 SW-re. Két kérdésem lenne: - ki lehet-e valahogy vezetni a kesztyűtartóban lévő AUX csatlakozót? - az index 3-at kattan, akkor is ha csak egy rövidet billentek rajta, a 307 ezt nem csinálta
Neked mennyit eszik az 1.6 VTI? Akinek lenne esetleg THP motorú, megtenné, hogy megírja a fogyasztást? Azt is írjátok meg lécci, hogy milyen körülmények között mennyit kér kb! :-)
Nekunk mostanaban 'Depollution system faulty'-t ir ki, ami sejtesem szerint megfelel a nemet 'Abgasanlage Defekt'-nek.
Nem mindig jon a hiba, de mondjuk az esetek 50%-aban.
Ezen kivul, inditas utan kozvetlenul erezhetoen lomha, mar-mar fulldoklik a motor.
Azt olvastam, hogy sok rovid ut miatt csinalhatja ezt (feleseg bolcsibe viszi a gyereket es hazajon), es hogy meg kell egy picit hajtani palyan, hogy kitisztuljon a rendszer.
Ez valoban segitett rajta, de akkor is aggaszt a dolog.
Van valakinek ilyen jellegu tapasztalata, esetleg tudja hogy mire szamitsak ha szervizbe viszem?
Van egy 2007-es P 308 1,4 vti-m, és szombaton kiirta, hogy Abgasanlage Defekt. Vajon mi lehet a gondja? Egyik helyen azt mondták, hogy a kipufogo vezérlö mágnesszelep, másik helyen pedig azt, hogy egy szoftverfrissités kell az befecskendezési rendszerre. Holnap elvileg megtudom a szervizben, de nem tudom mire számitsak.
110 lovasnál nem emlékszem pontosan, de 90 lovasnál biztosan kigyullad -5-10 fok alatt. Tovább nem izzít. :-)
Lámpa: SW vagy Break? Évjáratonként volt pár különbség a felszereltségben. (SW elvileg panorámás volt meg 7 üléses és zseblámpás :), míg a Break csak "sima" kombi, de néhány éve már SW is van tetőablak nélkül és Break is van hátsó légbefúvóval, stb...)
Valóban érdekes dolgok vannak abban a kezelési útmutatóban. Páldául én még soha nem láttam kivillanni a dízel előizzítás visszajelzőt a műszerfalon. Pedig benne van az útmutatóban, és dízel autó révén (1.6 HDI 110LE) meg is kérdeztem a szervizt, ahol azt mondták, hogy ez a funkció már nem létezik ebben az autóban :)
Köszönöm a leírást a csomagtartó tartozékairól. Az útmutatóban jobb oldalt van valami hordozható lámpa, de én nem találom a helyét (pláne nem a lámpát, ha volt egyáltalán az SW-ben).
Leállítod a motort, és fél percen belül bekapcsolod az ablaktörlőt (mondjuk lenyomod egyet a kapcsolóját). Ekkor alapátok félig ki fognak jönnek és már simán kihajthatod őket. Utána ha ráadod a gyújtást, akkor megint törölsz egyet, és visszamennek a helyükre.
Új vagyok, és egy nagyon kezdő kérdésem van: hogyan lehet az ablaktörlőlapátot felhajtani? Beleütközik a motorháztetőbe, és nem jöttem rá, mit kell csinálni.
307-es Breakben jobb oldalon: kerékkulcs (keréklevételhez, pótkerékleengedéshez, hátsó lámpatest kiszedéséhez), vonóhorogszem (a harmadikhely nekem üres).
Bal oldalon: nekem tolatóradar központi egység, a két vezeték esetleg két szemhez mehetett a lökösre, nézd meg a hátsó lökös mögött, ott van-e a másik végük.
Az emelődobozban emelő, tekerőkar, meg van még benne 1 vagy 2 valami, ami nem tudom mi.
Sziasztok! A héten én is boldog tulajdonosa lettem egy 1 éves 308SW-nek. 1.6HDI. Sajnos szegényke teljesen ki volt pakolva. Meg tudjátok nekem mondani, hogy a csomagtartóban lévő rekeszekben (a műanyag rács mögött) minek kellene lennie? A bal oldaliban van egy db csavarkulcs (semmi más), amivel le tudom engedni a pótkereket, de a pótkerék alatt lévő doboz is üres, ahol ugyebár az emelő lenne (már megrendeltem). Illetve a bal oldali rekeszben lóg két szabad csatlakozó dugó. Azoknak úgy kell lógniuk, vagy lenne valamilyen funkciójuk?
A keréknyomás érzékelő egy kis rádiós egység, a szelepbe építve. Csak a gumit cserélted, vagy a felnit is? Ha csak a gumit, akkor az érzékelő a felnin maradt, és lehet, hogy fel lettek cserélve a felnik az eredeti elrendezéshez képest. Szervízben tudják hozzátanítani, vagy cseréld vissza az eredeti helyzetre. Ha felnit is cseréltél, akkor a régi felnin vannak az érzékelők és jogos, hogy panaszkodik. Szerviz ki tudja kapcsolni, de tavasszal vissza kell majd kapcsolni. Vagy így hagyod. Vagy nem jó a guminyomás.
Ablakot felhúz, ha a távirányítón a bezáró gombot megnyomod, és nyomva tartod. Ennek feltétele, hogy automatára legyen tanítva az ablak (pl. akksi levételkor elfelejt, kézikönyv írja a tanítást módját, gyak fel meg le kell húzni és egy darabik nyoma tartani a kapcsolót), de ha egyébként működik az automata ablak, akkor fel fogja húzni.
Az ablaktörlő nem véletlenül van így, gondolj bele, hogy mondjuk este ráesik a hó, vagy ráfagy a jég, és reggel induláskor töröl egyet, és letépi a gumit. Vagy akár mondjuk télen melegíted a kocsit, közben jeget kaparsz, és töröl párat és jól odacsípi a kezed. Szóval korrekt az, hogy nem marad bekapcsolva.
Sziasztok. Van nekem egy 308-as kombim 2009-es 2.0 hdi motorral. Nemrégen vettük elötte sosem volt Peugeotunk ezért nem ismerem a trükköket még :) Minap lecseréltettük rajta a gumikat téliekre azóta azt irja hogy a hátsó kerék defektes és hogy áljak meg azonnal... Ez gondolom szervíz lesz, másképpen nemlehet orvosolni a problémát. Ilyen egyszerübb dolgokban mint hogy bezáráskor felhúzza az az elektromos ablakokat, nincs erre valami trükk hogy meglehessen tanítani erre? Vagy hogy az esőérzékelős ablaktörlőt ne keljen bekapcsolni minden egyes újraindítás után. És megannyi ilyen kérdésem lenne amire nemtaláltam választ a neten egyenlőre sehol.
Összfrancia autós találkozó! Várunk minden Citroen,Peugeot,Renault és akár Dacia tulajdonost. Célunk a VW konszern talikhoz hasonló összejövetelek szervezése. Ha francia gyártású az autód akkor itt a helyed.Tervünk jövőre egy országos méretű találkozó lebonyolítása és évenkénti rendszeres megrendezése! Első találkozó 2011.10.22.Budapest Campona Bevásárlóközpont Parkolóház 2. szint. Kis autómutogatás, nyálazás,beszélgetés,ötletelés.Egy két kissebb verseny, vetélkedő és értékes nyeremények(szerszámok)! Kérünk minden francia autó tulajt a kultúrált és Francia autóhoz illő fenséges megjelenésre( padlógáz,drift stb. mellőzése, IQ előnyben!)
Igen, nekem is volt 307-es, abban ugyanígy megoldódott, a mostani C4-ben (ugyanaz a motorral9 meg sosem jelentkezett, de ez a 308 most ugye egy tök más motor. és valahogy nagyon mellébeszélésnek érzem a szerviz válaszát.
307-esemnél volt olyan, hogy egyre gyakrabban jött olajszintjelzés pedig a nívó szerint tele volt. Olajszintjelző cseréje megoldotta. Akkor még garanciálisan.