Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kárász00 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51127

A levegőelosztó dobozban található fagyálló-por trutyira, meg az évek alatt mindenhová lerakódott porra gondoltam.

 

A kormányt te tekergeted és nem a szervó. Tehát ha szorul/feszül a kormányrúd akkor azt megérzed.

De ez csak egy lehetőség a sok közűl.

 

Előzmény: Xsarati (51116)
Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51126

Nem viccnek szántam! A 100ezer forintos alkatrészre/munkára 6hónap garancia jár. Érvényesítsd a jogaidat! Bátran vidd vissza, hogy csinálják meg rendesen garanciába!

 

 

Előzmény: Rita 78 (51122)
idiotaindex Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51125

egy epitkezes sok otletet ad :)

nemcsak komuves berkekben

 

(sajna nem ultetett, tele volt terkovel)

de elgondolkoztatott...

 

mas kepet nem rakok fel mert idiotan nez a magas(abb) elejevel

en a vizszintesre gyurnek

 

Előzmény: Törölt nick (51121)
Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51124

Én tavaly vettem a net-en a 0 km-es pótkerekem mellé egy szintén 0 km-es Michelin Primacyt ( pótkerék volt) 10e forintér. Vettem hozzájuk 2db Kormoran Runpro B2-t 30ezerért. Így 40ezerből megvan a 4 új gumi. Egyébként én a Kormorannal megvagyok elégedve. Szerintem egész jó, csendes gumi és jól tapad.

A mintája szinte ugyan olyan mint a Micheliné.

 

 

jobbra: Michelin,  balra: Kormoran

 

Előzmény: idiotaindex (51118)
Kárász00 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51123

Ha nincs rajta magyar cimke akkor sehol. Ha van akkor nagy valószínűséggel megállapítható hogy hamisított, vagy kétes eredetű.

Az utóbbi időben már gyanúsan olcsón árulják sok helyen a Total olajokat. És mivel nem szeretném kinyírni a motoromat egy hamisított olaj miatt ezért írtam a Total Hungáriának hogy van e tudomásuk róla hogy hamisítanák a termékeiket. Meglepő módon reagáltak a kérdésemre, sőt nem egy egyszerű sablon e-maillel, hanem felhívtak telefonon.

A lényeg az hogy a Cit/Pug szervizeken kívűl a Bárdival van kizárólagos beszállítói szerződésük.

Az olajokat külföldön hamisítják, tehát azokhoz a kereskedőkhöz kerülhet hamisítvány akik külföldi forrásból szerzik be.

 

Az volt még a tuti amikor a márkaszervizeknél a zacskós olajat használták, mert az nem volt kereskedelmi forgalomban.

 

Előzmény: soryton (51114)
Rita 78 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51122

Azért köszi.

Előzmény: Tizedes, HG7 GUT (51120)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51121

Ez tényleg megvan ültetve, vagy PhotoShop? :) Ha valóban megültetett, tölts fel még képeket, légyszíves :)

Előzmény: idiotaindex (51117)
Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51120

Szerintem vidd vissza a szervízdébe, mert 3 hónap elteltével még garanciális!

Előzmény: Rita 78 (51119)
Rita 78 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51119

Hali!

 

A segítségeteket szeretném kérni. Van egy '98-as xsara kombim. A problé,ám az, hogy mikor megvettem 3 hét után megszünt a műszerfal háttérvilágítása, majd később megbolondult a sebességmérő, végül leállt az autó. Akksicsere után elindult, de a probléma nem szünt meg.A szervízdébe 100.000-ért lecserélték az egész kapcsolótáblát a műszerekkel együtt. 3 hónapig tökéletesen műkdött, most megint kezdi. Mit tehetnék ellene? A választ előre is köszi:Rita

idiotaindex Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51118

es R19-ben?

:)

 

ET volt a kerdes...

magyar utakra /45?

nem lopom a penzt

Előzmény: stevehuffnagel (51089)
idiotaindex Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51117

miert nem jo?

elmelet helyett egy kis gyakorlat:

(es volt 'rugout')

a kerdes az ET volt...

Előzmény: Leadfoot (51088)
Xsarati Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51116

Ja stimmelt minden, amit írtál :) Tisztítás??? Fogalmam sincs, mire gondolsz? Nem hinném, hogy feszül, mert tekergettem a kormányt mint a hülyegyerek elég sokáig nyitott szervo tartálynál, aztán akkor volt, hogy teljesen könnyű volt. Szivattyú rendesen működik amúgy, olajszint rendben, meg nem is régi mert már én cseréltettem benne, természetesen gyári, a javítás előttig nem is volt vele gond. Olyan mintha inditáskor még jó lenne utánna meg valamiért elnehezedne :( De lehetséges, hogy nem jól rakták vissza, nem tudom, minden lehetséges, sajnos.... :(

Előzmény: Kárász00 (51107)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51115

Gyertek szombaton Tökölre! :)

Előzmény: bordoxsara (51078)
soryton Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51114

...és azt honnan látod két ugyanolyan kannán hogy melyik a hamisított ...?

Előzmény: Kárász00 (51112)
Kárász00 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51113

Engem érdekel. Amúgy hol szervezed ezt a találkozót?

 

Előzmény: bordoxsara (51078)
Kárász00 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51112

Nem szeretem a Bárdit, Lángot és társaikat, mert olyan magas listaáraik vannak amibe bele van kalkulálva a 30-40% árengedmény hogy a szerelők azt higgyék hogy milyen jó áron vásárolnak. De Total olaj vásárlásakor a Bárdinál tuti hogy nem hamisított terméket veszel.

 

Előzmény: soryton (51097)
Tubus20 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51111

Sziasztok!

Valaki tudna 1-es Xsarahoz biztosíték tábla kisztás vagy kezelési utasítást adni nekem vagy letölteni tudnék valahonnan?

 

xsaraguru Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51110

A klíma működését egyenlőre nem befolyásolja,d ea klímakompresszor kuplungja megy tönkre..egyszer majd gondol egyet és letörik -a kuplung-onnantól nem adja át a hajtást,nem lesz klima.

Előzmény: Stevenka (51098)
agria11 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51109

Sziasztok

A műszerfalon fel gyuladt az ABS és a fék folyadék vissza jelző egyszerre délután gyorsan rátetük gépre és az absnek semmi hibáját nem jelzett.

Menet közbe is rendesen működik az Abs.

Utánna lehuztuk az Abs motorrol a csatlakozót és akkor ért a meglepetés a kocsi hátulja ugy kifarolt hoyg majdnem árok lett bellőle de így is elkezdte működteni az abst inkább volt ez a daráló hang.

Szerintetek mi lehet a hiba?

A gép semmit nem ir.

Tuzmester84 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51108

Az mennyire drága móka? :/

Előzmény: xsaraguru (51106)
Kárász00 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51107

Nem 10 év alatt lett ilyen, hanem az néhány hónap alatt amíóta ereszt. És ugye pont ugyanolyan volt benne? Nagyon olcsón megcsinálták, de tuti hogy nem tisztítottak ki semmit.

A cserének annyi köze van a kormányhoz hogy ki kell szedni/lazítani a kormányoszlop rögzítő csavarjait. Lehet hogy nem jól rakták vissza és feszül valami.

 

Előzmény: Xsarati (51101)
xsaraguru Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51106

szervódob membrán szakadás szokott ilyen hibajelenséget csinálni

Előzmény: Tuzmester84 (51100)
xsaraguru Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51105

Van gyári vonószemünk ha kell,postázni is tudom,de ha még időben szólsz akkor holnap pest fehérvár vonalon tudunk összefutni.

Előzmény: Feli99 (51103)
xsaraguru Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51104

ügyes:) akkor már nem válaszolok...

Előzmény: Xsarati (51101)
Feli99 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51103

Sziasztok,

 

Sajna nem találom a vontatószemet a Xsara-mhoz. Le tudná valaki mérni a menet külső átmérőjét és hosszát? Úgy emlékszem, hogy M12 ( normál métermenetű és kb 35 mm hosszú lehet.

 

Köszi előre is !

 

üdv, Gábor

Xsarati Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51102

Akkor itt a kép is :))

Xsarati Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51101

Csak összejött ez a radiátor csere :D A Start-tól sikerült 8e-ért elhozni egy Valeot (812005 cikkszámút) + a munkadíj 15e volt. Még anyagilag is elég jól összejött :)) Köszönet Kárász00 kollégának a segítségért, meg a többieknek is :)

Egy valamivel nem tudok kibékülni a javítás óta, a kormányom mintha nehezebb lenne, ilyen van??? Van egy ilyen műszerfalbontásnak valamilyen hatása a kormányrásegítésre??? vagy mitől lehet ez????

Teszek egy képet a radiátorról ami kijőtt a járműből, nekem ilyen állapotba került 10 év alatt :)

 

Tuzmester84 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51100

Üdv!

A változatosság kedvéért, most a fékem szórakozik... Tegnap óta azt veszem észre, hogy össze-vissza, hol egész lent, hol totál fent (2-3 centikről beszélek, de azért érzem az ingadozást), viszont 95%-ban normális, megszokott módon fog.

Ha a fékpedált pumpálom, akkor jól hallhatóan sziszeg a pedál irányából. (!) Ahogy pumpálom, úgy szuszog.

A fékhatás ennek ellenére ugyanolyan, mint eddig.

A szintjelző lámpa nem ég, semmi hibafelirat nincs. A tartályban van folyadék, ahogy ezt láttam, bár elég vastag a fala, úgyhogy ezt nem mondom biztosra.

Mi lehet ennek az oka?

soryton Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51099

...valószínű....  mutasd be egy klímásnak....  

Előzmény: Stevenka (51098)
Stevenka Creative Commons License 2013.04.10 0 0 51098

Üdv!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy mi lehet a klímával, ha a következő tüneteket produkálja:

 

Eddig is (tavaly nyáron) mikor bekapcsoltam, akkor (gondolom) a nyomás felépüléséig

pár másodpercig ilyen zakatolás, kerregő, morgó hang jött a kompresszor felől, és az utastérben

ilyen sziszegő hang volt, de ismétlem, max. 10 másodpercig.

 

Ma mikor bekapcsoltam jött ez a megszokott hanghatás, de amiért kérdezek

az azért van, hogy ez a hang nem múlt el, sőt talán még erőssebb is lett.

 

Mentem vele 15-20 percig, közben néha kikapcsolva a klímát, de nem szűnik a hang.

 

Megfogva a motortérben a klíma csöveit nem tűnnek olyan hidegnek, mint szoktak,

és nem fúj olyan hideget sem szerintem, mint nyáron a 35 fokban, ezért arra gondolok,

hogy ment el némi gáz, és azért csinálja ezt.

 

Szerintetek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!