Nem viccnek szántam! A 100ezer forintos alkatrészre/munkára 6hónap garancia jár. Érvényesítsd a jogaidat! Bátran vidd vissza, hogy csinálják meg rendesen garanciába!
Én tavaly vettem a net-en a 0 km-es pótkerekem mellé egy szintén 0 km-es Michelin Primacyt ( pótkerék volt) 10e forintér. Vettem hozzájuk 2db Kormoran Runpro B2-t 30ezerért. Így 40ezerből megvan a 4 új gumi. Egyébként én a Kormorannal megvagyok elégedve. Szerintem egész jó, csendes gumi és jól tapad.
Ha nincs rajta magyar cimke akkor sehol. Ha van akkor nagy valószínűséggel megállapítható hogy hamisított, vagy kétes eredetű.
Az utóbbi időben már gyanúsan olcsón árulják sok helyen a Total olajokat. És mivel nem szeretném kinyírni a motoromat egy hamisított olaj miatt ezért írtam a Total Hungáriának hogy van e tudomásuk róla hogy hamisítanák a termékeiket. Meglepő módon reagáltak a kérdésemre, sőt nem egy egyszerű sablon e-maillel, hanem felhívtak telefonon.
A lényeg az hogy a Cit/Pug szervizeken kívűl a Bárdival van kizárólagos beszállítói szerződésük.
Az olajokat külföldön hamisítják, tehát azokhoz a kereskedőkhöz kerülhet hamisítvány akik külföldi forrásból szerzik be.
Az volt még a tuti amikor a márkaszervizeknél a zacskós olajat használták, mert az nem volt kereskedelmi forgalomban.
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy '98-as xsara kombim. A problé,ám az, hogy mikor megvettem 3 hét után megszünt a műszerfal háttérvilágítása, majd később megbolondult a sebességmérő, végül leállt az autó. Akksicsere után elindult, de a probléma nem szünt meg.A szervízdébe 100.000-ért lecserélték az egész kapcsolótáblát a műszerekkel együtt. 3 hónapig tökéletesen műkdött, most megint kezdi. Mit tehetnék ellene? A választ előre is köszi:Rita
Ja stimmelt minden, amit írtál :) Tisztítás??? Fogalmam sincs, mire gondolsz? Nem hinném, hogy feszül, mert tekergettem a kormányt mint a hülyegyerek elég sokáig nyitott szervo tartálynál, aztán akkor volt, hogy teljesen könnyű volt. Szivattyú rendesen működik amúgy, olajszint rendben, meg nem is régi mert már én cseréltettem benne, természetesen gyári, a javítás előttig nem is volt vele gond. Olyan mintha inditáskor még jó lenne utánna meg valamiért elnehezedne :( De lehetséges, hogy nem jól rakták vissza, nem tudom, minden lehetséges, sajnos.... :(
Nem szeretem a Bárdit, Lángot és társaikat, mert olyan magas listaáraik vannak amibe bele van kalkulálva a 30-40% árengedmény hogy a szerelők azt higgyék hogy milyen jó áron vásárolnak. De Total olaj vásárlásakor a Bárdinál tuti hogy nem hamisított terméket veszel.
A klíma működését egyenlőre nem befolyásolja,d ea klímakompresszor kuplungja megy tönkre..egyszer majd gondol egyet és letörik -a kuplung-onnantól nem adja át a hajtást,nem lesz klima.
A műszerfalon fel gyuladt az ABS és a fék folyadék vissza jelző egyszerre délután gyorsan rátetük gépre és az absnek semmi hibáját nem jelzett.
Menet közbe is rendesen működik az Abs.
Utánna lehuztuk az Abs motorrol a csatlakozót és akkor ért a meglepetés a kocsi hátulja ugy kifarolt hoyg majdnem árok lett bellőle de így is elkezdte működteni az abst inkább volt ez a daráló hang.
Nem 10 év alatt lett ilyen, hanem az néhány hónap alatt amíóta ereszt. És ugye pont ugyanolyan volt benne? Nagyon olcsón megcsinálták, de tuti hogy nem tisztítottak ki semmit.
A cserének annyi köze van a kormányhoz hogy ki kell szedni/lazítani a kormányoszlop rögzítő csavarjait. Lehet hogy nem jól rakták vissza és feszül valami.
Sajna nem találom a vontatószemet a Xsara-mhoz. Le tudná valaki mérni a menet külső átmérőjét és hosszát? Úgy emlékszem, hogy M12 ( normál métermenetű és kb 35 mm hosszú lehet.
Csak összejött ez a radiátor csere :D A Start-tól sikerült 8e-ért elhozni egy Valeot (812005 cikkszámút) + a munkadíj 15e volt. Még anyagilag is elég jól összejött :)) Köszönet Kárász00 kollégának a segítségért, meg a többieknek is :)
Egy valamivel nem tudok kibékülni a javítás óta, a kormányom mintha nehezebb lenne, ilyen van??? Van egy ilyen műszerfalbontásnak valamilyen hatása a kormányrásegítésre??? vagy mitől lehet ez????
Teszek egy képet a radiátorról ami kijőtt a járműből, nekem ilyen állapotba került 10 év alatt :)
A változatosság kedvéért, most a fékem szórakozik... Tegnap óta azt veszem észre, hogy össze-vissza, hol egész lent, hol totál fent (2-3 centikről beszélek, de azért érzem az ingadozást), viszont 95%-ban normális, megszokott módon fog.
Ha a fékpedált pumpálom, akkor jól hallhatóan sziszeg a pedál irányából. (!) Ahogy pumpálom, úgy szuszog.
A fékhatás ennek ellenére ugyanolyan, mint eddig.
A szintjelző lámpa nem ég, semmi hibafelirat nincs. A tartályban van folyadék, ahogy ezt láttam, bár elég vastag a fala, úgyhogy ezt nem mondom biztosra.