Mi a Sultan Sipahiba voltunk ,és idén is oda megyünk 2 hétre ,július 2-től ! Már nagyon mennénk ,gyerekek ma is minden reggel úgy ébrednek ,hogy Hey Hey Alanya ! :)
Igen minden este éjfélig zenés buli volt. Utána is lehet a bárban lenni, de zene már csak halk volt a pihenni akarók miatt. Face-n követem a szálloda eseményeit, mindig van vmi rendezvényük, nem csak szezonális szálloda. Mi a neve a Ti szállodátoknak? Mikor mentek idén?
Szia, mi közvetlen mellette lévő szállodában voltunk ,meg megyünk is idén :)
Nekem tetszett a Kahya ,megnéztem közelebbről is akkor,mert idén oda akartunk menni ,de nem volt családi szobájuk ! Jó kis zenés bulik voltak náluk szinte minden este,csúszda rész is klassz volt nagyon ! Alanyában nem fogtok csalódni ,nagy szerelem lesz hidd el :)
nem is értem, hogy mi köze van a kettőnek egymáshoz??
Aki Belekbe akar menni, akkor Antalyaba repül, aki MarmarisbaFethyjebe/ Kusadasi-ba az Dalamanba-mint mi májusban- és aki Alanyába az meg Alanyába repül???
A 3 dolognak semmi köze egymáshoz... Ez az iroda:( Mindegy melyik.
Köszi, nem tudtam, h már rég nyitva van. Még az idegenvezető is csak annyit mondott, h jövőre lehet innen for már transzfárálni. Talán azért nem preferálják a magyar irodák, mert akkor Belek rész messze lenne?
Pláne hogy már jó ideje nyitva van Gaziantep, Csak épp a magyar irodák nem álltak még rá. Pont a múltkor ment az RTL-en a gagyi utazós műsor a kerekfejű idiótával, és megjegyezte a transzfernél hogy milyen jó lenne egy reptér Alanyánál, mert akkor oda is lehetne közvetlen menni. Legalább utánanézhetett volna, mivel más országokból jó ideje repülnek már oda.
Majd azért azt nézd meg hány főpilóta is van egy adott légitársaságnál! ;-) Nem véletlenül főpilóta ;-)
A mozdonyvezetőt nagyon ne hasonlítsuk össze a pilótával, teljesen más szintű felelősség és tudás igény szükséges. Sajnos egyre kevesebb az mikor is egy légitársaság finanszírozza a képzést, van ilyenre is némi lehetőség, csak épp a pilóták egy minimális százalékának adatik meg. Konkrétan elérni egy ilyen álmot hogy valaki LH pilóta legyen, arra sajnos igen kicsi az esély. Első dolog a képesítés, majd a tapasztalat az adott tipuson/tipusokon. Nos a kellő óraszám gyűjtése pedig igen körülményes feladat.
Kezdők 3 évig keresnek 100 ezer EUR/év, de utána már fokozatosan lépnek felfele. Egy 55 éves főpilóta keres 270 ezer €-t. LH pilóták az egyik legjobban keresők a német gazdaságban az alkalmazotti szférában. Leányvállalatoknál a pilóták a töredékét keresik, pl. Swissnél, AUA-nál. BA és az AF pilótáinál is többet keresnek a LH-sok. LH-soknál többet csak a kínai, arab térségben lévő pilóták keresnek.
Ott vannak a mozdonyvezetők, azok is sokkal kevesebbet keresnek hasonló szférában, mögöttük több száz ember ül, felelősségük van, nekik is vannak rendszeres vizsgák, vizsgálatok.
Oké, van az az időszak, amikor pilótának tanulnak - ami nem olcsó - , de ezen minden pilótának túl kell esni, mint az időszakos vizsgákon, típusvizsgákon. Most már sok esetben ezeket a tanulási költségeket állja a légitársaság, ha bizonyos időre leszerződik.
Bárkinek jöhet az életben olyan, hogy nem tudja azt folytatni, amit eddig csinált, törést okoz.
Csak hogy ne legyen túl árnyalt a kép. Az összegek brutto bérek és olyanok esetén akik évek óta szolgálatban vannak. Egy kezdő elsőtiszt ennek a töredékét keresi és örömében földhöz veri a seggét ha esetleg sikerül bekerülni. A Germanwings és LH-cityliner pilótái ennek szintén a töredékét keresik. ami még ide tartozik az a képzés, hosszú évek munkája, óriási anyagi ráfordítással (kb 100ezer €) mire minden összejön. Egyszerűbb megszerezni egy orvosi diplomát és elhelyezkedni orvosként mint egy pilóta karrier. Továbbá azt se felejtsük el hogy rendszeres orvosi felülvizsgálaton kell átesni, ez megkövetel egy bizonyos életmódot és fizikai szinten tartást. Gondolj bele ha valakinek össze is jön hogy bekerüljön egy akármilyen betegség miatt egy pillanat alatt derékba törhet az egész karrier. Kívülről minden egyszerűbbnek,jobbnak és szebbnek látszik mint amilyen valójában.