Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.04.22 0 0 328
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.22 0 0 327
Lacinál voltam ma du. ,készült pár fotó !Majd ő komentálja.Első adag!
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.22 0 0 326
A forgattyúsház térfogat kérdése becsapós, mert nem mindegy melyik része kissebb és melyik nagyobb !?  Túl kicsi nyílván nem jó ,mert akkor hová fér a friss keverék ?  De evvel a kérdéssel nem sokat foglalkozik a szakirodalom , ugye ?
Előzmény: emzoli22357 (322)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.22 0 0 325
Akkor meg is van a vita megoldása , mert főtengelyen 32-33 le. keréken mérve 27-28 le. , amit a BRC saccolt !  De egyszer fel kellene rakni a motorokat egy időben ugyanarra a fékpadra , az lenne az igazi , és díjjazni a hejezéseket mint a versenyen !   erről mia vélemény ( ezt minden érintettől kérdezem ) ?  Mert ebbe én is benevezek !
Előzmény: lecso (324)
lecso Creative Commons License 2007.04.22 0 0 324
Főtengelyen, és nem mérve, hanem saccolva.
A motor 15-41 es áttétellel 8700 ig forog. Kettőben gázra kerékre áll.
Előzmény: Törölt nick (319)
lecso Creative Commons License 2007.04.22 0 0 323
Kartertérfogatot sztem még a gyár sem tudott. Ki kell mérni...
Előzmény: emzoli22357 (322)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.04.22 0 0 322
Nagy -nagy tisztelettel kérdezem az ide író rutinos mestereket, hogy nincs e meg valakinek a huszas eredeti paraméterei közül néhány? (kartertérfogat ilyesmi)
Dimma Creative Commons License 2007.04.22 0 0 321
itt az idei első megmérettetés ki jön?
Dimma Creative Commons License 2007.04.22 0 0 320

Teljesen nem értek egyet a leirtakkal. Példa rá a saját motorod ami nem 11le volt.

Pedig a képleted alapján ez jönne ki. Azt hiszem aki már csinált gyorsabb és erössebbet a szériánál az már nagy hülyeséget nem reszel bele. A korlátokat egy adott tip esetében már ismeri. A fékpadon mért jó teljesitmény pedig a betonon is jelentkezik. De azért pad nélkül is születnek jó motorok. Ölbei munkába járó motorja sem éppen lassú. Sajnos már nincs gyári tuning igy mindenki az öreg motorokba házi tuningot készit még a BRC müvek is.

Előzmény: B.R.C. (316)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.22 -1 0 319
A kérdés , hogy keréken , vagy fötengelyen mérve ?
Előzmény: lecso (317)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.22 0 0 318
Ez eléggé nyomós érv  ! :)
Előzmény: lecso (317)
lecso Creative Commons License 2007.04.21 0 0 317
Továbbra is tartom, hogy 32-33 lóerő környékén járunk...
És nem csak fékpadon.

Előzmény: B.R.C. (316)
B.R.C. Creative Commons License 2007.04.21 0 0 316
Félreértés ne essék! Én nem a más mk-ját minősítem, csak egy másik fórumban történt le párbajra akartam emlékeztetni. Az én véleményem, hogy maradjunk a realitásoknál, és én úgy érzem még mindig inkább a blokkot preferáljátok -pontosabban a motorerőt- mint a kpt mkp-t.Pedig fékpadra csavarozott blokkal nem lehet versenyt nyerni.Egyébként meg a házi tuning képletét ismeritek?: tuning=dupla fogyasztás+fele teljesítmény:)))Na további minden jót! 
Előzmény: Törölt nick (315)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.21 0 0 315
A viccet félre téve, miért ne sikerülhetne nekünk is olyan erős motort készíteni mint a Németeknek ,olaszoknak , Japánoknak , mikor lehet venni hasonló minőségű alkatrészeket ?   Eddig a Magyarok fejéből pattant ki a legtöbb fontosabb műszaki találmány, vagy részt vettek kifejlesztésükben !  De ezt gondolom tudjátok ?  Meg a Gyurcsány egyetlen értelmes kijelentését is meg kellene szívlelni , "merjünk nagyot álmodni " :)           BRC ,   és az sem kérdés,hogy nálam a P20 átépítésben a tiéd az első hely ,de azért még mi is próbálkozhatunk  !
Előzmény: Törölt nick (309)
artur66 Creative Commons License 2007.04.21 0 0 314
Na mivel úgy látom, hogy a "nagyöregek"(:-) már át sem hajlandóak nézni a régi fórumra, ezért ide is feltenném a képet és kérnélek titeket tisztelettel, hogy nevesítsétek nekem az ARANYCSAPATOT!!!
artur66 Creative Commons License 2007.04.21 0 0 313
Sziasztok szakik!
Én erről itt teljesen lecsúsztam!
Ha nem haragszotok idepofátlankodnék, de csak csendes mgfigyelőként (egyenlőre:-)))
Üdv:
ARTUR
Dimma Creative Commons License 2007.04.21 0 0 312

Egy biztos hogy a rizskályhával sokkal könnyebb helyzetbe vagyok mint a p20-al.

Biztos vagyok benne hogy több lessz belőle a pályán is mint tavaly volt.

A 65 le pedig a 350-böl kihozni nem tulzás. Más csö más karbi. Igaz a power hiánya majd elrontja a görbét de nem utcára készült. De mindez kérdés csak most, az éles eldönti majd. Bár gondolkodom hogy a kunmadarasi vázba beleteszem a másik blokkot azt hajrá.

Előzmény: B.R.C. (307)
Dimma Creative Commons License 2007.04.21 0 0 311
Igen eltelt azota egy pár esztendő. Középen állok fekete sapkába divatos fürdőgatyába ez olyan 76-77-ben
Előzmény: pancsipancser (308)
Dimma Creative Commons License 2007.04.21 0 0 310

Szia BRC . Bizony repkednek de hogy mi valosul meg ?  Biztos megyek de csak nézönek meg felmérem ki mit tud. A futómü ugy áll ahogy decemberbe volt.

Mindig van más fontosabb.

Előzmény: B.R.C. (307)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.21 0 0 309
250-300 méter/másodperc ?  Attól jóval többel is menne bármelyikünk gépe , csak nem bírná sokáig , mert kerámia idomok nélkűl megolvadna a vas henger is :) !   De ha a földön maradunk ,már nem biztos :)
Előzmény: B.R.C. (307)
pancsipancser Creative Commons License 2007.04.20 0 0 308
Szia Dimma!
Bocsi, de megmondanád, hogy a képen melyik vagy Te! A mostani arcodat ismerem, de a "lánykori" kinézeted rejtély számomra!:-)) Köszi!
Előzmény: Dimma (297)
B.R.C. Creative Commons License 2007.04.20 0 0 307
Na, már megint repkednek a lóerők az interneten:). Mostmár csak azt kéne eldöntenetek, hogy mennyit mennek (250-300? netán több):) A sok csodás találmányotokból mikor látunk valamit a pályán is? További kellemes bármi csinálást! Jöttök a E.ringre?
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.20 0 0 306
Kösz a választ !
Előzmény: Dimma (305)
Dimma Creative Commons License 2007.04.20 0 0 305
nézd a süti 20egynéhány ezerért vette ,ajándék, csak azért mert nem akartam keresztbe tenni neki mert tudtam róla hogy neki kell. az ebayon 200eu alatt ha van nem kapsz. Én elvagyok az ypvs gyujtásával. ha nehéz lessz kröber vagy femsa. 10-11000ig az a gyujtás is most megfelel. gyakorlatilag 63ps igy is elérhető 9000-nél. gyakorlatilag 1000-1500 több nyomatékos fordulatott akarok meg még 3-4 plusz lovat.
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.20 0 0 304
De azt mégsem tudtam meg mennyiért tudok olyan gyújtást venni mint Sütiati , vagy ami jó sorkettesre és két irányba szabályoz , légyszíves leírnád ?  Használtan vagy újonnan !
Előzmény: Dimma (301)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.20 0 0 303
Értem köszi  !  Hát fix gyújtással nem is lehet normálisan beállítani a gépet , esetleg 1500-2000-es fordulatszám tartományra ,hogy ott legyen jó !  De ha átlagolunk , akkor sehol sem jó igazán !
Előzmény: Dimma (301)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.20 0 0 302
ŐLTF , lekaptam egy 21-es hengerről a felső négy bordát ,megmértem és 1200 grammot nyom !  Az nem kevés !
Dimma Creative Commons License 2007.04.20 0 0 301

Pedig a kröber már akkor tudta azt a görbét amit betettem. A motoplat pedig olyan motorokra került ami nem forog 10000-ret. Sokat raktunk belöle a cross cz-re.

Ezert is lett a Yamahákon és az mz-ken kröber. Tulajdonképpen az összes 2ü gyujtás a 80 évektől már igy dolgozik de lehet programozni néhány tipust pl honda amibe kártyát kell cserélni. Vagy 45 vagy 70 le legalább is ebbe ilyen volt. De az ez utáni fél lengökaros az olyan.

Előzmény: Törölt nick (300)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.20 0 0 300
Hát ezt a szabályzást nem értem ahogy leírtad ,én arra vagyok kíváncsi ,hogy mikor emelkedik a fordulat előbb növeli és aztán csökkenti az elögy.-t vagy csak csökkenti ,mint ahogy pl. a Motoplat is ?  A 70-es években még csak csökkenő volt úgy tudom ( az elején biztos ) .
Előzmény: Dimma (299)
Dimma Creative Commons License 2007.04.20 0 0 299

Két irányba szabályzott Pl mágnesgyujtásnál az Mz 3,1 mm Kröbernél 1,9-2,1mm.

Kompressziótol függően fordulat 11200-12500-ig. De a 3felömlő itt is gát volt a teljesitménynél. Az ndk-s gépeken 2-3 pótfelömlő volt még hozzá. Jó gyorsak is voltak egyenesbe. Bár a Magyar Nimbuszt mindig a 250 hozta ott nem rugott labdába senki a soc táborbol.Pedig a fakerekes gyári mz vagy 65 le-s volt.

Előzmény: Törölt nick (298)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!