A probléma az, hogy azóta már visszajött a szervo, de olyan fura a kormány mozgása főleg alacsony sebességnél és fogalmam sincs mi lehet. Gondolom, ha a biztosíték lenne a rossz, akkor vissza se jött volna.
Szevasztok. Péter Tibor vagyok Tolna megyéből.1hónapja vettem egy 307-es 2l hdi 90le-s2002-es autót Olaszországból.Eddig jól működik,csak néha azt csinálja,hogy sokáig izzít és dadogva indul. Találkozott már valaki hasonlóval?
Magát a szervómotort, de nem tudok semmi egyéb infot, mert nem szoktam ezzel törődni, rábízom a szerelőre:D Bontott alkatrész volt, 3 volt az olaj, 8 a munkadíj, és azt hiszem 50-60 környéke volt a bontott szervó.
"De megtaláltam az emailjeim között, amit egy kolléga írt ide be
- Nem működig az elektromos kormányszervó. Ekkor nálam a problámát az oldotta meg, hogy kimértem a szervó egység- a jobb első kerékdob mögött van elrejtve, de könnyen hozzáférhető alulról, szerelőaknán, vagy a kocsit felemelve. Az elektromos csatlakozókat le kell venni elég egyszerű, de lecsúszás gátló kis műanyag fülek biztosítják, az le ne törjön! A tápkábelek zsírral töltöttek, így alaposan feltételezhető, hogy eloxidálódott a vezérlő egység kábelcsatlakozói. Nálam mégsem ez volt a hiba, henem megmértem a vezetékekben lévő feszültséget. Kettőben kell áramnak lenni gyujtás ráadásakor. Az egyikben nálam csak 10.5 V volt 12 V helyett, így hiába volt a FM8 relékisztásnál a biztosíték ép, az érintkező lábainál enyhe beégést tapasztaltam. Kicseréltem a biztosítékot, már említett FM8-ast és minden oké lett! Nagyon érzékeny az elektromos vezérlése a szervókormánynak. DE nem feltétlen az romlik el. A FM8 relékosztás biztosíték a motortérben lévő biztosíték tábla alső alsó részére van felszerelve. Ki kell bontani az egészet, hogy hozzáférj, de mégéri.
Nekem volt pl. tavaly. Néha előjött, hogy akadozott a szervóhatás, aztán volt, hogy elment teljesen, majd ezt egyre gyakrabban csinálta. Sokszor volt viszont ilyen "jött-ment" szervó, hogy hirtelen újra volt.
Én cseréltettem végül, de utána volt aki szervó problémára talált vmi megoldást, ide is beírta, csak én most nem találom.
Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne, hogy vezető oldali légzsák hibát jelez az autóm (számítógépre volt kötve). A szerelőm azt mondta, hogy biztos a csatlakozókkal van a baj az ülés alatt, ezért levágta a csatikat és összeforrasztotta a kábelt. Szerintem rosszul mert azóta megint volt számítógépre dugva és már több helyen is jelez légzsák hibát. Megtudnátok mondani, hogy melyik színt mihez kell forrasztani? Az ülésből jön egy barna meg egy kék ami pedig továbbmegy az alváz felé az pedig egy sárga és egy narancssárga vezeték.
Legjobban 2. vagy 3. sebességben motorfékezéskor lehet hallani búgó csapágyhangot. Krisztiánnak a 206-ban ugyanúgy szól a váltója, de van akinek meg kussol. Egyenlőre még tudok vele együttélni. :D