Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

djdna Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359818

Sziasztok!

Erre a problémára van e valakinek ötlete?
W211 E220 cdi legrugós hátsó tengelyén nincs semmi rugózás. Kemény mint a kő. Hibát nem ír, hasmagasságot állítja, keménységállításnál az elsőket állítja a hátsóknál pedig nem változik semmi bármelyik módba állítom. Plussz hátulról erős kopogó hang halladszódik.

w124D Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359817
Előzmény: Sprinter CDI (359816)
Sprinter CDI Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359816

Nem nézték ki belőlem, hogy Mercedesem van :-)

Előzmény: w124D (359813)
Sprinter CDI Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359815

Itt sok pénzzel jót lehetne játszani:

 

https://shop.my-carsign.de/index.php

 

Úgy látom a króm Classicot is itt gyártják.

norbiert73 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359814

mi lehet a gond szerintetek hogy a w124 a közép konzol befuvon egyszer csak nem jön levegö eddig csak hideg jött!

w124D Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359813

Komolyan? Legutóbb a múzeum melletibe mentünk be Bélával és neki is adtak.

Előzmény: Sprinter CDI (359810)
csabais Creative Commons License 2016.01.07 0 1 359812

Kocsikon volt!

Előzmény: Sprinter CDI (359811)
Sprinter CDI Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359811

Majd viszek egy fényképet rólad, és megmondom nekik, hogy nem nekem kell, hanem neked :-D

 

A kecskeméti gyárnak nincs sajátja?

Előzmény: w124D (359809)
Sprinter CDI Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359810

Levetted őket a lábukról. Engem meg simán elhajtottak :-)

Előzmény: w124D (359806)
w124D Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359809

Kéne már, de Zoli biztos előbb fog arra járni.

Előzmény: csabais (359807)
Sprinter CDI Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359808

Azért az a 120 Euró/pár a rozsdamentes Classicért...

Tényleg csak valami értékes veteránra, ha már csak az hiányzik a 100%-os állapothoz.

Előzmény: malenykij polgar (359801)
csabais Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359807

Mikor mész arra?   :-)

 

Előzmény: w124D (359806)
w124D Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359806

Én a stuttgarti márkakereskedésekben többször is kértem és adtak mindig ingyen.

Előzmény: Sprinter CDI (359803)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359805

Stimmel az a betűkészlet :)

Ha egyformák lennénk, nem lenne színes a világ :)

Előzmény: malenykij polgar (359801)
w124D Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359804

Milyen motor van benne?

Előzmény: Sprinter CDI (359762)
Sprinter CDI Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359803

A 290-esen Niederlassung Köln-Leverkusen feliratos van, mert onnan jött. A Sprinteren Pappas van, mert onnan jött. Az extaxi svájci volt, így az nem játszik, meg annál nem igazán érdekel az esztétika, kapott egy pár Vianno Kft-set. Az S211-re viszont kellene most valami szép...

Előzmény: Smafu.w126 (359799)
malenykij polgar Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359802

*olyanom sosem lesz

Előzmény: malenykij polgar (359801)
malenykij polgar Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359801

Classic-os már nincs gyáriban, csak króm kivitelben, ami max. egy 300 SL-en mutat jól, olyanok sosem lesz. Ez a képen levő tartó nekem nem tetszik, olyan, mintha nem stimmelne rajta a betűkészlet. 

Előzmény: Smafu.w126 (359799)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.07 0 1 359800

A kifúrt rendszámtábla az viszont szép....... Hát persze :D

Mindig volt keretem, sosem zörgött, igaz én vettem a fáradságot, hogy enyhén ívre hajtott táblára csuktam rá így az mindig feszesen tartotta. Pedig még tucc-tucc is volt a kocsiban, igaz nem használtam, de olykor egy jó zenét feltekertem.

Előzmény: Törölt nick (359781)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359799

Ugyan ilyenem van csak olyan verzióban amit Zoli keres, dombor feliratos, króm betűkkel. Fészen árul egy srác.

 

Előzmény: malenykij polgar (359793)
Sprinter CDI Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359798

Nem a kerti fabudit szeretném felrendszámozni.

Előzmény: Törölt nick (359781)
Sprinter CDI Creative Commons License 2016.01.07 0 1 359797

Pedig baromi egyszerű: nem adok 20 Euró + postaköltséget 8db színes műanyag kupakért. Még akkor sem adnék ha tetszene a csupasz, kifúrt tábla. De nem tetszik. Ennyi.

Előzmény: Törölt nick (359779)
norbiert73 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359796

köszi!

Előzmény: csabais (359772)
T.Marky Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359795

Köszönöm a válaszokat mindenkinek!

''csiga Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359794

Köszönöm, akkor a jó megoldás az eladás...

Előzmény: treekkeer (359756)
malenykij polgar Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359793

Nincs vele semmi baj, legfeljebb az, hogy már nem lehet kapni.

Előzmény: Törölt nick (359783)
Hooshee Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359792

Hát pedig... a normál karbantartás az ugye alap. És aztán jönnek a "tételek". Egy váltófelújítás, esetleg. Vagy mondjuk egy kompresszorhiba, mert akárhogy cserélsz benne olajat, azt sem arra gyártották, hogy a föld-hold távot megtegye kétszer. Egy vezérlőelektronika, egy klímapanel, akármi. Amik bontva sem olcsók, már ha van, és nem ugyanolyan szar, mint amit kiszedtél, vagy lesz ugyanolyan szar fél év múlva.

 

Szerintem a barátaid kb reálisat tippeltek: egy 10 év fölötti prémium kategóriás autó esetében cca évi fél millió az, ami legyen a polcon. LEhet hogy nem lesz rá szükség, és akkor örülsz. De az is lehet hogy már az első évben a duplája kell (hogy aztán évekig meg akár semmi).

 

Nekem a Jaguar pl 2 éve van meg, és már megvan az 1 milla, bár határeset hogy pl a négy légrugó cseréjét 180e km-nél minek tekintjük. Én normál karbantartásnak, ezt vállaltam amikor ilyen korú és futású légrugós autót vettem. Ha viszont azt levesszük, nem költöttem nem várt dolgokra 200enél többet két év alatt de ez csak egy 8 éves autó (illetve idén már tinédzser lesz ez is). Előtte az S600 nem fogyasztotta le az 500as keretet, de azért voltak tételek, ABC szivattyú felújítás, ABC szeleptömb csere, központi trafó, és főleg ha nem vagy kicsit rágyógyulva a külföldi beszerzési forrásokra, ezek húzós tételek tudnak ám lenni egyenként is. Nekem pl mázlim volt, hogy 200 euroért megvettem polcra azt az 1000 euros szeleptömböt, amit aztán cserélnem kellett. De ha prompt kellett volna megvenni, akkor az mindjárt 1000 eur, és még hol van a cseréjének a munkája, ABC olaj, stb. Szóval nyilván függ hogy milyen autót veszel, milyen extralistával, stb, de legyél benne biztos, hogy akármit is választasz, lehetnek zsebbenyúlós hibái, és az nem jó, ha meglepetésként ér, és nincs rá keret.

Előzmény: T.Marky (359776)
csabais Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359791

Ilyen mértékű hibák szerintem mercedesnél nem jelentkeznek.

Bár ha minden alkatrészt márkakereskedésben veszel meg akkor azért előfordulhat.

Nehezen tudnék most előkeresni olyat akinek 500000 költsége lett volna mostanában (évente!).

Nyílván egy több évet elhanyagolt autón egy felújítás beleszaladhat ilyen költségbe, de ez nem jellemző, és nem ÉVES szinten.

Nagy motorosoknál pl egy összfék csere lehet 100-200000.  Ki hogy ver át.  :-)

Előzmény: T.Marky (359787)
Hooshee Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359790

Erre mondták a gonosz nyelvek, hogy az Audi minden karikája 100e km futást jelent. Az Opelnek csak 1 van, az is át van húzva :)))

Előzmény: malenykij polgar (359778)
Stanca W202 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 359789

alamit kihygtam az nem szandekos. Annyit meg, hogy a 124-est kettobeol legoztam ossze. :D

Előzmény: Stanca W202 (359788)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!