Erre a problémára van e valakinek ötlete? W211 E220 cdi legrugós hátsó tengelyén nincs semmi rugózás. Kemény mint a kő. Hibát nem ír, hasmagasságot állítja, keménységállításnál az elsőket állítja a hátsóknál pedig nem változik semmi bármelyik módba állítom. Plussz hátulról erős kopogó hang halladszódik.
A 290-esen Niederlassung Köln-Leverkusen feliratos van, mert onnan jött. A Sprinteren Pappas van, mert onnan jött. Az extaxi svájci volt, így az nem játszik, meg annál nem igazán érdekel az esztétika, kapott egy pár Vianno Kft-set. Az S211-re viszont kellene most valami szép...
Classic-os már nincs gyáriban, csak króm kivitelben, ami max. egy 300 SL-en mutat jól, olyanok sosem lesz. Ez a képen levő tartó nekem nem tetszik, olyan, mintha nem stimmelne rajta a betűkészlet.
A kifúrt rendszámtábla az viszont szép....... Hát persze :D
Mindig volt keretem, sosem zörgött, igaz én vettem a fáradságot, hogy enyhén ívre hajtott táblára csuktam rá így az mindig feszesen tartotta. Pedig még tucc-tucc is volt a kocsiban, igaz nem használtam, de olykor egy jó zenét feltekertem.
Pedig baromi egyszerű: nem adok 20 Euró + postaköltséget 8db színes műanyag kupakért. Még akkor sem adnék ha tetszene a csupasz, kifúrt tábla. De nem tetszik. Ennyi.
Hát pedig... a normál karbantartás az ugye alap. És aztán jönnek a "tételek". Egy váltófelújítás, esetleg. Vagy mondjuk egy kompresszorhiba, mert akárhogy cserélsz benne olajat, azt sem arra gyártották, hogy a föld-hold távot megtegye kétszer. Egy vezérlőelektronika, egy klímapanel, akármi. Amik bontva sem olcsók, már ha van, és nem ugyanolyan szar, mint amit kiszedtél, vagy lesz ugyanolyan szar fél év múlva.
Szerintem a barátaid kb reálisat tippeltek: egy 10 év fölötti prémium kategóriás autó esetében cca évi fél millió az, ami legyen a polcon. LEhet hogy nem lesz rá szükség, és akkor örülsz. De az is lehet hogy már az első évben a duplája kell (hogy aztán évekig meg akár semmi).
Nekem a Jaguar pl 2 éve van meg, és már megvan az 1 milla, bár határeset hogy pl a négy légrugó cseréjét 180e km-nél minek tekintjük. Én normál karbantartásnak, ezt vállaltam amikor ilyen korú és futású légrugós autót vettem. Ha viszont azt levesszük, nem költöttem nem várt dolgokra 200enél többet két év alatt de ez csak egy 8 éves autó (illetve idén már tinédzser lesz ez is). Előtte az S600 nem fogyasztotta le az 500as keretet, de azért voltak tételek, ABC szivattyú felújítás, ABC szeleptömb csere, központi trafó, és főleg ha nem vagy kicsit rágyógyulva a külföldi beszerzési forrásokra, ezek húzós tételek tudnak ám lenni egyenként is. Nekem pl mázlim volt, hogy 200 euroért megvettem polcra azt az 1000 euros szeleptömböt, amit aztán cserélnem kellett. De ha prompt kellett volna megvenni, akkor az mindjárt 1000 eur, és még hol van a cseréjének a munkája, ABC olaj, stb. Szóval nyilván függ hogy milyen autót veszel, milyen extralistával, stb, de legyél benne biztos, hogy akármit is választasz, lehetnek zsebbenyúlós hibái, és az nem jó, ha meglepetésként ér, és nincs rá keret.