"kawasaki's magic "positive Neutral Finder" (honestly this is what it is called) what happens is, kawaski put 3 tiny ball bearings in the spokes of the 2nd gear (driven) these line up with a slot cut in the output shaft when the driven shaft is stationary gravity causes the topmost bearing to drop into the slot and locks it on the shaft (i.e) so it cant engage second - this is supposed to stop you accidently putting the bike into second when stationary i.e parking up, then letting the clutch out and the bike shooting through the wall, also to make neutral easier to select."
Q. mester egyszer már áldásosan tevékenykedett egy ilyen esetben. Így lett működő robogóm 100 Ft-ért. :)
Aztán egy másik topiktársnak hála (sosem tudom, hogy meg szabad e nevezni vagy nem - majd igényt tart a babérra ha akarja) lett egy használható robogóm. :)
Az fura, hogy a Hondának nincs szervizkönyve, ha egyszer itthoni. Plusz az is, hogy tízezernél kopott minden fék. De a legérdekesebb, hogy vajon miért írták a véleményre, hogy kopott a váltó.
Láttam én már autós fórumon "hirdetett" bontott fékbetétet. Arra nem emlékszem, hogy a bontott olaj már csak erre adott beszólás volt mástól, vagy az is a része volt a "csomagnak". ;)
nekem a hyoval másfél év után pont ez volt, annyira lerakódot a benya, hogy még autóakksival sem indult be, pedig jó kis benzinszagav volt.hidegindítóval hoztam helyre én is (persze jó nem lett, de azért járt)
bár a TCn volt egy cikk, hogy hogyan lehet elkúrni egy dugattyút a hidegindítóval, szóval utólag para :)
Én a helyedben azért tennék még egy próbát azzal a hondával. De ha nem indul be, még akkor is erősen elgondolkodnék azon az 50 mínuszon, mert annyiért bőven kitisztítják a karbit, ha valóban az a baja.