Igen, a vásárhely felől érkező részen ugyanez a helyzet. A táblán át is van húzva (most néztem, ahogy jöttem megint). Ránéztem a másik oldalra, ahol tegnap este benéztem, épp ketten kerestek visszautat.... No, én nyilván nem lassan érkeztem arra a helyre, illetve nem voltam gyors döntésre képes állapotban úgy, hogy jöttek is mögöttem...
:D én napi szinten kb 6-8x járok arra és folyamatosan látom, hogy tolatnak hátra az autók, illetve mennek át a "puklikon" mert benézték. Mellesleg előtte a tábla, illetve útfestés is mutatja, hogy arra már nem lehet egyenesen menni. A megszokott útvonalon ha változtatnak, nehezen szokja meg az ember. Remélem nem lesz gondotok belőle, biztos vagyok benne, hogy nem csak ti jártatok így.
A szélsőből nem lehet tovább menni Szeged felé????? Én is szoktam arra járni és mikor legutóbb voltam ott,akkor még lehetett,bár jó pár hete annak.....
Kicsi segítség,ötlet kellene.Meglepő hibára bukkantam reggel - legalább is nekem.Induláskor rendben elindult DE minden műszer alpon maradt és nem működik,pár kontroll lámpa állandóan világít és a sárga alacsony szint benzin lámpa villog,a műszer háttér világítás viszont állandóan ég, a rádió pedig nem működik,elég érdekes jelenség.Egyébként úgy tűnik minden más normálisan működik de visszajelzés nincs.Arra gondoltam valami táp megszűnt és megnéztem a sztem ide tartozható biztiket de szemileg mind jó volt,ha haza érek megméregetem őket.
Ha valakinek lenne jó ötlete vagy megoldása a problémára,osszátok meg velem és jó féle sörrel honorálom,addig is matatok.Előre is köszi.Egyébként 6 éves 120-s T-jet vagyok.
Ez hol volt? Pont így jártam a múlt héten. :) Jöttem Hódmezővásárhely felől Szegedre, ahol is a város határában (ahol a 47-es út átmegy a pálya alatt) néhány éve épült egy nagyon hülye kétsávos + dupla körforgalom, aminek egészen idáig lehetett mindkét sávjából a 47-esen is tovább menni, most valahogy kitalálták hogy a külsőből most már csak a pályára lehet felmenni. Persze úgy kétsávos a körforgalom, hogy beton félgömbökkel el van választva, nincs átjárás. Éjszaka volt, egy kisebb race után :) beestem a külsőbe és hirtelen azt vettem észre, hogy kénytelen vagyok felmenni a pályára. (Lehet, hogy ki is volt táblázva de már évtizedek óta heti rendszerességgel járok erre, úgyhogy nem annyira nézem őket.) Na lényeg, hogy a challenge nekem is az volt, hogy pályán kell megtenni pár km-t az első lehajtóig, matrica nélkül. (Valaha ez az elkerülő szakasz matrica mentes volt...)
Bár itt szerintem nincs is matrica figyelő kamera, de autóból elég gyakran nézik. Első ötletem nekem is az volt, hogy beállok a legelső kamion seggébe pár m-re (kavicsok a szélvédőn para) és így is tettem. Tudtam hogy közel van egy lehajtó, csak nem lesz gond, megvártam azt a 3 percet és le is hajtottottam. Bosszantó, hogy hirtelen így megváltoztatják a körforgalomban a rendet, ami már vagy hat éve ugyanúgy van és felkényszerítenek a pályára.
Egyébként erről a helyről van szó: "A multkor itt még lehetett menni balra is:"
a kamera rendszer kozos. minden rendszam rogzitesre, majd feldolgozasra kerul annak megfeleloen, hogy hol lettel lefotozva es rad mi vonatkozhat. ilyenkor lekerdezesek mennek a NUSZ kulonbozo rendszereibe (UD, autopalya, stb) ahol kiderul, hogy valtottal -e gepjarmuvednek megfelelo jogosultsagot az adott szakaszra.
szoval eselyes a bunti. :/ de majd kiderul ugyis, hogy sikerult -e lekapnia a kameranak.
Nem állsz távol a valóságtól, mert annyira el voltam már szállva agyilag (családi ok...), hogy mikor visszafelé mentem a szakaszon, pont láttam egy kamiont előttem, gondoltam, beállok a seggébe, és lekapcsolom a lámpákat... :-) (persze, nyilván nem csináltam meg)
Felhívtam őket, nincs mit tenni. De egy napra csak egy pótdíj, legalább ennyi "könnyebbség", tehát max aprópénz lesz. Bár arról is tájékoztattak, hogy nem biztos, hogy rögzítve lett a rendszámom, ez kb. 2 hét alatt derül ki.
a rendszámot figyelik, mint egyéb kamerák. nincs kizárva, hogy a rendszerek között van átjárás.. az, hogy este mész az infrakamerák miatt mindegy. ha rámentél a pályára tudtommal +-15perc a tolerancia, ha mobilon sms-ben veszel. most már mindegy sztem. :(
Kicsit meg is ijedtem, mert bátyám swiftjét pillantottam meg először vasárnap reggel, és azon szemlátomást jó sok pukli lett... Aztán lemostam a Bravo-t, de nem tudok rajta kivenni horpadást.
Nem tudom, mi az oka, de tényleg nem jutok el odáig, hogy megunjam. Nyilván nem ülök naponta több száz km-t a kocsiban, lehet, ez az oka. Mindig élvezettel taposok rá a gázpedálra, vagy fektetem rá egy kanyarívre a gépet. ;-)
A motorház tető belső élénél megvolt nálam is(azt akkor is írta valaki itt hogy nála is van), a szépen hosszban felhólyagosodva való rozsdásodás,mikor fél éve vettem(2008as).Lehúztam a "tömítő" pasztát ami belül végigfut a belső szél alatt,ez ugye a festék alatt és a rozsda felett van :) ---lejött mint egy szig szallag---végig csiszolás,kétkomponensű gitt ha már volt ott ilyen hasonló csak úgy újjal végigkenve,kis csiszolás,alapozó festék,fekete fényes zománc.Nem olyan mint a gyári de ott úgyse látszik-nézegetem és egy darabig csak megáll a rozsda terjedése.És megvolt 3000ből
Kérdés, hogy az autópályán is látható útdíj kapuk figyelik az autópálya matrica meglétét is, vagy csak és kizárólag az útdíjra vannak "specializálódva"? Ma kora este elnéztem egy két sávos körforgalmat (megszokásból mentem a külső sávba, de az "elzárásos tereléssel" már csak a felhajtóra vitt. Így kénytelen voltam menni egy kb. 6 km-es szakaszt az első leágazásig, majd vissza, s közben oda-vissza útdíj kapuk voltak. Utóbbi már sötétben. Készülhetek fizetni, vagy?