Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

granturismo Creative Commons License 2015.01.26 0 0 69449

Az orosz Car-társ is árulja azt az ominózus Cuope-t.

Nagyon szép darab!

 

Ami variálva lett (kerékméret felni sötétítés) odaillő, nem túlzó, harsány, hivalkodó, nagyon elegáns, ízléses autó.

 

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=259901163&cd=635564046520000000&asrc=st

 

Nekem nagyon bejön annyira Il granturismo.

Előzmény: granturismo (69447)
warning!kamikaze Creative Commons License 2015.01.26 0 0 69448

jó, jó, de miért pont rozsdával? :-)))

Előzmény: granturismo (69446)
granturismo Creative Commons License 2015.01.26 0 0 69447

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=256868749&cd=635537312620000000&asrc=st|fs

 

Na, épp sápítoztam, hogy rég láttam igazi első fullfull Coupe-t.

Erre itt van egy most Bécsben.

Mondjuk nem tudok egyetérteni vele, hogy ilyen fajtából csak Ausztriában van 10db. Még az is lehet, hogy már csak ez az egy van ott is.... Itt nálunk meg egy se szerintem.

Hát nem tudom talán ha 40 készülhetett ilyen ennyire felszerelt összesen.

Eleve ilyen váltóval már csak kevés de még aki azt mondta, hogy kéri rá a teljes extralistát.

Én szerintem ez még az eredeti tulaj lehet ismeri a modellt.

 

Mondjuk van is ára....

granturismo Creative Commons License 2015.01.26 0 0 69446

Rálőttek:-))

 

Előzmény: warning!kamikaze (69445)
warning!kamikaze Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69445

a luk elől van, bal oldalon a sárvédő és a küszöb találkozásától pár centire.

Előzmény: granturismo (69411)
Lönci Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69444

Jogos, érthető. Én sem cserélném ennyi km mellett.

Előzmény: sutto (69442)
Kappa20vT Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69443

Ehét csütörtökön lesz a vizsga. Futómű és lengéscsillapító vizsgálatra vittem az autóklubba, minden rendben volt. A 3 évvel ezelötti teljes futómű felújítás óta semmi probléma nem volt és úgy néz ki most is minden rendben. Én nyáron 225 45/17-es gumit használok, semmi komfort problémám nincs. Az elsö kerekeken nyomtáv szélesítő betét van betéve, a hátsóknál nincs semmi. Terhelésnél sem ér be semmi sehova.

Előzmény: granturismo (69419)
sutto Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69442

Akkor 166-os manuálból kiderülhet...:))

 

Én sokat számoltam, évi 4000km-el amit a kappával megyek nem éri meg cserélgetni a váltót nekem. Így megmarad egy jó gyorsulás tiszat E85-el

Előzmény: Lönci (69441)
Lönci Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69441

A JTD hosszabb, mint a sima TD. Konkrét áttétel kiosztásom csak a céges gépemen van, (most itthonról írok) de tapasztalatból úgy rémlik, hogy a sima td 125km/h  körül megy ötödikben 3000rpm-nél, a JTD viszont 140km/h körül.

Előzmény: sutto (69437)
sutto Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69440

Nem vontam kétségbe amit mondasz csak, azt mondtam én hogy tudtam:))

Előzmény: Lönci (69439)
Lönci Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69439

Egymás mellett van nálam a polcon mind a kettő, ha szeretnéd megmérni, adott a lehetőség. ;-) Mikor készült az enyém, 2,4-es főtengellyel, meg kellett ejtenem "pár" mérést, hogy egyáltalán körbeforduljon.... 

Előzmény: sutto (69436)
Imre.G Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69438

Értem, és köszönöm.
Akkor mégis csak benzines váltót kell felhajtanom.

A rudazatos váltó csak a helyet foglalja nálam. Ha esetleg valakinek szüksége van rá...?

Előzmény: Lönci (69433)
sutto Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69437

A sima comfort váltó csak 5 ikben más ott se sokkal.., nekem power váltóm van, sajnos pörög is rendesen vele...

Előzmény: Lönci (69434)
sutto Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69436

Én azt hittem a lökethosszt változtatták nem a blokk méretét....:))) Ugy tusom a 2.0 és a 2.4-esnek különböző a főtengelye...

Előzmény: Lönci (69434)
sutto Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69435

A kezelésiben van benne...

 

Előzmény: Imre.G (69432)
Lönci Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69434

Ez így nem teljesen igaz. A diesel (10V) blokkon kevesebb az olaj visszatérő csatorna, mert nem hidrotőkés motor. A 2,0 20V pedig alacsonyabb, mint a 2,4-esek, a löketkülönbség okán, mert a hajtókarok azonos hosszúak. Abból a szempontból azonosak, hogy bármelyikre bármelyik modular váltó felmegy, így igaz.

Előzmény: sutto (69427)
Lönci Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69433

Szívó 2,0 20V-re nem ajánlanám, oda már túl hosszú az áttétele, amúgy feltehető lenne.

Előzmény: Imre.G (69422)
Imre.G Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69432

Hogy a miben van benne?

Ha nő lennék, most azt mondanám, "szőke" vagyok... :)

Előzmény: sutto (69430)
granturismo Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69431

Van egy helyem Zuglóban eddig nem volt gondom soha Velük. Soroksáron én egyszer dolgoztattam azt sajnos 2x még vissza kellett vinni anno. De az még a 90-es években volt.

Előzmény: Imre.G (69428)
sutto Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69430

elvben ez benne van a manualban

Előzmény: Imre.G (69429)
Imre.G Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69429

Akkor már csak arra lennék kíváncsi, az áttételei mennyiben térnek el a benzines váltóétól?

Előzmény: sutto (69427)
Imre.G Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69428

Remélem a Tied ügyesebben felújítják, mint amit tőled kaptam...
Szerencsére nekem nem kellett cserélni csak az összekötők lógtak. Majdnem 1 évig állt a polcon gondosan becsomagolva, mikor itt egy márkatárs megvette. Beépítés után derült ki, hogy ömlik az olaj belőle.
Kiszerelték, vissza posta a boltba, ők pedig küldték vissza a szervizbe garanciás javításra. Be is vállalták. Fordítva tették be a szimeringeket...
Majd újból beépítés, és akkor sem lett jó, mert valamit elszúrt valaki rajta. Vagy a szerviz, vagy az autószerelő. Állítólag kukában végezte...

Előzmény: granturismo (69425)
sutto Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69427

a dízel motor blokk semmiben sem különbözik a benzinestől tudtommal, a 2.0-2.4 között is csak a főtengely más ha jól rémlik..

Előzmény: Imre.G (69426)
Imre.G Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69426

Minden másban stimmelnek a méretei a disel és benzines váltónak? Beépíthető?
Végül is, ha kicsit hosszabbak csak az áttételei, akkor nem pörögne a motor annyira...

Előzmény: sutto (69424)
granturismo Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69425

Először a felújítás azután a csere.

Előzmény: Imre.G (69423)
sutto Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69424

Elvben jó lehet az is...ha jól rémlik nincs nagy különbség az áttételekben...

Előzmény: Imre.G (69422)
Imre.G Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69423

Úgy érted, a felújítása? Vagy a cseréje indult be?

Előzmény: granturismo (69418)
Imre.G Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69422

Akkor nem is feszegetem tovább... :)
Nekem benzinesre kellene ötös váltó, de már a bowdenes kulisszához. Gondolom, a disel más. Rudazatoshoz van egy tartalék, ami porosodik csak, de azzal nem tudok mit kezdeni... :(
Valakinek van esetleg ilyen váltója?

Előzmény: Lönci (69421)
Lönci Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69421

Igen, arról. 2,4 JTD SW 98"-as évj.

Előzmény: Imre.G (69417)
DonPrego Creative Commons License 2015.01.25 0 0 69420

Nem a kopófelületből lett köszörülve, hanem a két végéről. :)

Mérnöki végzettséggel (igaz bithuszár), biztos nem lenne nagy kihívás némi alap szerelői képességet elsajátítanom. De úgy látom, ha nincs otthon egy szerelőaknád (neaggyisten emelőd), teljesen felesleges nekikezdeni, szerszámokat beszerezni, stb. Az ilyen "megoldom okosban", "nem kell ide szerelő, kipufogón át kicseréljük a gyertyát" dolgoknak általában nem szokott jó végük lenni hosszú távon. Nem mondom azt, hogy nem kell a szomszédba mennem okosságért, mert odaáig el kell mennem, ott szoktam kapni olyan tanácsokat hogy még az én hajam is égnek áll :D

Mostani szakimban azért megbízok, ott állhatok a kocsi mellett szerelés közben (nem mintha tudnám mit csinál), olajcserénél azért átnézi a kocsi alját, szól ha valami rendelleneset lát: amikor a fél motort szétkapta mert minden szimmering, meg tömítése szivárgott, szólt hogy van egy repedt gumiharangom meg egy szivárgó vízpumpám, úgyhogy tudtam rá készülni köv olajcserénél. A rákövetkező olajcserénél meg akartam a váltóolajat is cseréltetni, de észrevette hogy szivárog a féltengelynél, úgyhogy lett ott is még egy köröm. Persze ha lesz Lancia, akkor utána kell majd járnom dolgoknak, de ezért van fórum :)

Előzmény: warning!kamikaze (69406)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!