Úgy próbáltam légteleníteni, hogy nyitva volt a feltöltő nyílás, meg a hűtő jobb oldalán felül a kis nyílás, hagytam kb 5 percig járni, de felforrt, van más megoldás légtelenítésre ? egyébként I-es xsara
Nekünk is a bal első ablak esett be. Pesten a wéwéwéablakemelokponthu csinálta. Én is szétszedtem előtte, de egy műanyag eltört, a bovdent felcsévélte a motor, rászorult, és a cseréhez le kellett fúrni a szegecseket, kiszedni az ablakot, stb, így inkább nem magam csináltam. Jobb is. Tavaly 15ezer volt anyaggal, munkadíjjal.
Szia, én kizártnak tartom hogy csak a Bárditól lehetne nem hamisított olajat venni, tele van az ország olyan olaj webáruházakkal, amik fő profilja az olajkereskedelem, és hivatalos forrásból szerzik be, számlával adják el. Persze ők nem kell a Total Hungaria-tól beszerezzék, hiszen a TH is beszerzi valahonnan.. Ha meg nem üzletből veszed, hanem pl licites oldalról, sokan a számla hiánya miatt tudják még olcsóbban adni, és a flakonon ugyanúgy van hologramos cimke, ill van többszáz pozitív értékelése.
Csak a szerelő szarik rá beszerelni, mert egész nap sorban állnak nála a gumicserések, és még hozzá se nyúlt a kocsimhoz tegnap óta... Mondjuk szerintem köcsögség egy fékhibásautót háttérbe tenni a nyári gumicserésekkel szemben, na mindegy...
Ha ablakemelő bajotok van,jobbosom van annyi hogy nem vagytok annyian a fórumban..balos viszont egy sem.De!!lehet belőle csinálni balost, a bovden hossz ugyanaz,ha műanyag törés van azt is fel lehet használni.Én egyben adok komplett ablakemelő szerkezetet,motorostul ,nem szedem szét.igy 6.e.-
Megint termosztát gondom van, vettem bele egy újjat, feltöltöttem a rendszert, de nem akar kinyitni a termosztát, csak miután már rendesen forr a víz, lehet, hogy légteleníteni kéne valahogy ? de azt is próbáltam, de nem sikerült
Tegnap Nekem is meghalt az ablakemelő. Menet közben le akartam ereszteni a vezető oldali ablakot félig, de vissza már nem ment. Ha nyomom a gombot, akkor hallom a kattogást az ajtóban, de se fel, se le.
Hétvégén la akarom bontani az ajtót, hogy megnézzem, hátha csak széttesett valami, és összerakható. Ez mennyire sanszos? Vagy biztos, hogy valamilyen alkatrészt cserélni kell, és neki se álljak anélkül?
A 11. kerületben vagy a környékén (más kerületek, Budaörs, érd, diósd) melyik szerelőt javasoljátok, aki járatos elektromos ablak szerelésben?
Az én bal oldalablakom is megadta magát márciusban, eltört az egyik műanyag vacak, és hát vitte a bowdent. 15e volt a javítás, munkadíjjal (új görgők, új bowden, új vezetők).
Szervó:
- "rossz" olaj
- eltömődött szelep
Amúgy a szelep átmérőjét felfúrva (306-on kipróbálva) javul a szervó hatásfoka - de ettől még valszeg nem ez _a_ megoldás.
Érdekes, hogy az I-es Xsarámon _sokkal_ könnyebb a szervó, mint a II-esen.
Igen, így már nézelődtem is, hát, lassan be kell alkotni.
Gondolom a fullon közlekedés, ezeken a szép magyar utakon, de van is képem, szemléltetés szempontjából! :D
De komolyra véve a szót, tényleg siralmas. Sajnos most összejöttek a dolgok, nyárigumi garnitúra is kell rá. bal oldal elől el.ablak bekrepált Tél eleje óta. ( már 2. jára ( elősször vezeték baja volt, most kattan, szóval nem hiszem hogy az )), akkor a hátsó híd, meg lassan a szervókormány is megadja magát! egyre jobban lada feelinges.
S ja, hamár itt tartunk, az mitől lehet hogy, álló helyzetben még tűrhető a rásegítés szervótól, alacsony sebességnél röhej, kb 0 , nagyobb sebesség tűrhető, de ott már nem is nagyon kell szervó.:)
(amúgy nem km függő, inkább útminőségtől függ. Illetve a meg- és eltalált kátyúk mennyiségétől :D 306-on 200e+ km-nél még az eredeti volt alatta, Xsarámon (II-es) 167e km-nél járunk...)
Mind voltunk már ebben a bőrben, igen... :) Az szép, ha 130.000-et kibírt a gép! A "hátsó híd" ami megadta magát neked, a neten rengeteg szakirodalmat találsz róla. Fel lehet újítani, az árak teljesen változók.
Részemről a szopóroller újabb tárgyát a fékszervó szolgáltatja. Azt mondta a szaki, hogy ez romlott el, emiatt szuszog a fékem. Az új alkatrész ára 60ezertől indul... Úgyhogy vadászunk bontóból, hátha. De már komolyan mondom, nem hiszem el, hogy minden hónapban előjön valami hiba ezen a pénztemetőn!!!
Itt a tavasz, jöhet a szervíz, mármint nekem az kellene éppen. Sajnos egy sima átnézés során kideült hogy elég szépen kell költenem a kis Xsarámra.
adatok : C. Xsara 1.6 16v sx 2001 ( 130.000 km )
A problémám, ami miatt fel jöttem ide, hátha tudtok segíteni.
A szerelőm mondta, hogy a hátsó kerék ( szemmel is jól láthatólag ) kezd bedőlni a kaszni felé, olyan szinten, hogy lassan 1 újnyi hely sincs!
A szerelő, azt mondta hogy ez Francia autó betegség, aminek a vége az lesz hogy ha nagyon mondhatni " berogy " akkor megeszi a gumit!"
Szóval, volt már valaki ilyen bőrben ? mit lehet ezzel csinálni, illetve mi a baja ? a szerelőm, mondott valamit hogy új futómű kell ( sajnos nem nagyon emlékszem már mit , szóval sajnálom ha oltári nagy baromságokat mondanék! :) ) szóval új futómű, ami Gyárilag 150.000 Ft, ill lehet esztergályossal talán?! olcsóbban.
Más oldalról azt hallottam, hogy a lengéscsillapító adta meg magát, s az produkál ilyet.
Ki mit tud erről ? mi a baj, hol lehet javítattni ( nem muszaj eredeti/szakszervíz )
így van -a klímakompresszor kuplungja megy tönkre..nem szokott hosszú folyamat lenni ,ha már hallod hogy folyton kerepel bekapcsolt klímánál,pár nap hét és megadja magát.mondjuk lehet a rugós szíjfeszítő is ha már nagy vibrációt okoz. ezt hallani kellene.
ha csak bekapcsolt klímánál csinálj akkor kompresszor.
Szia! Faszabukon kezdtem el az egészet "terjeszteni", ide nem nagyon írtam még mint a mellékelt ábra mutatja, inkább csak olvasója vagyok a fórumnak :)
Konkrét hely valóban nincs ez inkább ilyen előzetes igényfelmérés...