Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

aulac Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3271
vagy ugyan nem M5 de az elődje. :-)
Premacy hydrogen
Előzmény: aulac (3270)
aulac Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3270
ha már a Wankel a szíved csücske:

"A Mazda RX-8 Hydrogen RE a jármű Japánon kívüli első gyakorlati bemutatója során ellátogat a Stavanger mellett található első norvég hidrogén töltőállomásra is"
Előzmény: fdoki (3269)
fdoki Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3269
Mármint a kén-oxidációs származékok?
Persze azt sem reklámozzák,hogy ólom helyett benzol ill.vegyületei kerültek a benzinbe kopogásgátló adalékként.
Mikor jön már pl. a hidrogén-motor?? :-(
Előzmény: Tibola (3268)
Tibola Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3268
A magyar....
Amúgy a prémium üa-ok legnagyobb előnye hogy sokkal kisebb a károsanyag kibocsájtásuk. Csak éppen nem ezt reklámozzák. :o(
Előzmény: fdoki (3267)
fdoki Creative Commons License 2007.02.10 0 0 3267
Szia!

Sajnos hihető hogy így van,de akkor nagyon sorsszerűnek tűnik, hogy milyen nafta
amortizálja a benzinszivattyút-befecskendezőt-motort...
Előzmény: Tibola (3266)
Tibola Creative Commons License 2007.02.09 0 0 3266
"Bár lehet,hogy a prémium dízel-hajtóanyagok
tényleg különbek az átlagosnál,ugyanezt azonban a benzin vonatkozásában aligha
hiszem."

Olvasd el a legutóbbi A2 tesztjét a prémium diesel üzemanyagokról. Semmivel sem különbek a normálnál. A benzineket később tesztelik, kíváncsian várom. Én eddig sem tankoltam prémium benzint, legfeljebb néha kénmentest a szelepek tisztítása okán.
Előzmény: fdoki (3265)
fdoki Creative Commons License 2007.02.09 0 0 3265
Hahó
Igen,1et értek Veled,mint korábban is commentoltam: a mai autókat már biztosan nem több évtizedre/sok100E km-re méretezik...
Nálunk a 100Ekm kb.5-6 év -de hamarabb nem is tervezek kocsicserét.
Az üzemanyag-kérdés pedig sajna nehezen megkerülhető -azt tankolunk amit kapunk,
akár benzines,akár gázolajos a motor. Bár lehet,hogy a prémium dízel-hajtóanyagok
tényleg különbek az átlagosnál,ugyanezt azonban a benzin vonatkozásában aligha
hiszem.
Nem tudom említettem-e már :-)))
de én is szívesen hajtanék Diesel-üzemű 5-öst: az 1,6-os motorral...
Nyilván az is kihegyezett a maga szintjén és éppúgy esendőn
(mint írtad PSA vonatkozásban vannak is gondok) érzékeny lehet a használati módra ill. hajtóanyagra mint a nagyobb öbű öngyújtós motor.
Előzmény: Abraka Dabra (3262)
Abraka Dabra Creative Commons License 2007.02.09 0 0 3264
olyannyira, hogy ha ma megint kéne venni, ma megint dízelt vennék:)
Előzmény: Tibola (3263)
Tibola Creative Commons License 2007.02.09 0 0 3263
Hogy egy kicsit pártfogásomba vegyem a diesel-eseket, nem eszik olyan forrón a kását. Azért szívesen birtokolnék egy gázolajos 5-öst ha úgy adódna. A NAGYVASAK kategóriában mindig ilyeneket hajtottam és hajtok, és ezt vettem volna ha tehettem volna. Márcsak azért is mivel a használati stílusunk megfelel ennek. Kb 75% országút.
Nagyon jó gépek, és remélem hogy nem lesz gond a jövőben velük a szigorodó normák miatti egyéb apró problémákkal.
Azt nem lehet elvitatni hogy a hatalmas nyomaték milyen extra vezetési élményt ad. Ezt nem érti meg az aki nem vezetett még ilyen modern 300 fölötti Nm-el rendelkező kocsit.
Előzmény: Abraka Dabra (3262)
Abraka Dabra Creative Commons License 2007.02.09 0 0 3262
igaz. de szerintem ez csak azért feltűnő, mert irtó sokat adtak el belőle. így az a bizonyos 1% meg nagyobb szám:)
Különben én (bár tudom, hogy ezzel az autógyártók hálójába esek) ha lehet nem használnék gari időn, illetve 100e km-en túl mai autót. Az a határ már az, ami után jönnek a kopó alkatrészek elhalálozásai, mivel a magyar utak olyanok, amilyenek, kijöhetnek bizony a magyar gázolaj okozta hibák. Amikor a Picassot eladtam ott is 100e körüli költés várt volna rám csak olyan ügyből, amit az utak okoztak.

Dízeles öntudat: azért aztt hiszem az túlzás, amit írtál, hogy a dízelmotor hibái csökkentik a mazda presztízsét. Ha megnézed a 6-os fórumban nem kevesen már a második dízel 6-ost hajtják sok 100e km-en át. Talán nem véletlenül. Viszont tényleg ilyen adagoló/szivattyú problémákat olvastam a Picassosoknál is annak idején. ez nem lehet véletlen. (gázolaj)
Előzmény: fdoki (3261)
fdoki Creative Commons License 2007.02.09 0 0 3261
A dízeles öntudat! ;-)
Sajnos azonban az tény és való,hogy bár gyönyörű szép autó a 6-os,akadnak közöttük
"péntek délutáni" példányok...
Előzmény: Abraka Dabra (3254)
Tibola Creative Commons License 2007.02.08 0 0 3260
Én nem használom a tetejét, csak a háló van. Abban tartják a kacatokat. Persze egyszer az is megtelik....

Előzmény: Abraka Dabra (3259)
Abraka Dabra Creative Commons License 2007.02.08 0 0 3259
nekem a legnagyobb bajom, hogy a gyerekek telepakolják a középső rekesz tetejét, és azon zörögnek az apróságaik:) engem zavar a nagy csendben:))
Előzmény: Tibola (3258)
Tibola Creative Commons License 2007.02.08 0 0 3258
Viszont itt még igazán komolyabb hibára sem benzines sem diesel-es nem panaszkodott. Vagy kevesen vagyunk akik itt beszélgetünk, vagy tényleg nincsen komolyabb gond az 5-ösökkel. Kopp-kopp, nekem nincs.
Előzmény: Abraka Dabra (3255)
Abraka Dabra Creative Commons License 2007.02.08 0 0 3257
abból kiindulva, hogy ugyanilyen hibákat olvastam a citroenéknél is, csak nem 160e km után, hanem volt akinél azonnal, volt akinél 100e alatt. Mondhatnánk a Mazda még jól tűri a hazai löttyöt.
Előzmény: Abraka Dabra (3256)
Abraka Dabra Creative Commons License 2007.02.08 0 0 3256
különben meggyőződésem, hogy a dízeles problémák oka az itteni gázolaj.
Előzmény: Abraka Dabra (3255)
Abraka Dabra Creative Commons License 2007.02.08 0 0 3255
a dízelprobléma is szerintem a szervíz hibája. bpteya is leírta, hogy az előző hatosában ugyanez a probléma, sé hogy a focusban megjavították. azt a szegényt meg szivatják.
Előzmény: Abraka Dabra (3254)
Abraka Dabra Creative Commons License 2007.02.08 0 0 3254
az utolsó panaszkodó épp egy benzines kolléga.
Előzmény: fdoki (3251)
Tibola Creative Commons License 2007.02.08 0 0 3253
Uccsó üzi ebben a témában, hisz ez csak nekem jó hír. Megtörtént a bővítés és 7,5 M lefelé illetve 512 k felfelé a mostani mérés eredménye. Hát mit ne mondjak, azonnal feltűnt ahogy felléptem a netre.
Előzmény: Abraka Dabra (3247)
Tibola Creative Commons License 2007.02.08 0 0 3252
A kóreaiak félúton vannak Japán és Kína között. Nem földrajzilag hanem a fejlődés szintjét tekintve. Lásd KIA. Szorosan felzárkózott és megelőzte az európai márkákat minőségben és megbízhatóságban. Amúgy az élet más területén is lemérhető Kína hatalmas fejlődése. Pl etalonnak számító F1-es pályát építettek, és nagyon komoly cégek telepítettek oda gyárakat.
Előzmény: fdoki (3249)
fdoki Creative Commons License 2007.02.08 0 0 3251
Akik közülünk át-át kukkantunk a 6os topikba -a dízelesek a közös motor okán,
én pedig mint 1kori 6os tulaj- érzékelhetjük,hogy mintha romlana a hangulat ill.
a Mazdába vetett bizalom az ott fórumozók között. :-((
Ennek legfőbb,pontosan kizárólagos oka a 6os ill.a dízelmotor problémái vmint
a honi szervízek hozzáállása/hozzáértése...
fdoki Creative Commons License 2007.02.08 0 0 3250
Szia Lac!

Igen,lehet -de nekem akkor is nagyon tetszik!

Más: egy Zsiguli-kortárs kedvenc távol-keleti gyártónktól.

Előzmény: aulac (3242)
fdoki Creative Commons License 2007.02.08 0 0 3249
Szia!

Szó szerint 1etértek,de a koreaiakat se feledjük.
Tény azonban az is, hogy bizonyos műszaki- technikai kultúrának,háttériparnak
és legfőképpen gyártási tapasztalatnak ki kell alakulnia.
Ezt nem kerülheti meg semmelyik autógyártó cég v.ha akarjuk nemzet.
Ahhoz pedig idő kell és persze nem 1-2 év,hanem évtizedek. Kínában persze már évtizedek óta van autógyártás,német és francia cégek vetették el a gyártás-kultúra magját. A feltörekvő,számunkra még döntően ismeretlen kínai gyártók 1előre
a dizájn majmolásánál tartanak -1előre...
A boldogult emlékű '60-as évek végén pedig ugyan ki ismerte azt a céget,akinek
az első USA piacra szánt autóit Seattle-ben már kihajózták vasúti kocsikra,
amikor váratlanul 1ik nap estéről 2ik nap reggelre fagyosra váltott az idő, és a japcsik kétségbeesve rohangálva indították be a kis autók motorjait( majd benzinért szaladgáltak)ugyanis április végén nem voltak fagyállóval feltöltve a kocsik!
Valami Mazda nevű japán autógyártóval történt ez.... (nem kitaláció -igaz!)
Előzmény: Tibola (3243)
Tibola Creative Commons License 2007.02.08 0 0 3248
Ezt és az elöbbit pedig telefonról 3G segítségével irtam. Ez a technika.
Előzmény: Tibola (3246)
Abraka Dabra Creative Commons License 2007.02.08 0 0 3247
bocs. akkor félreértettem, azt hittem t-kábel. akkor lesz 8.
Előzmény: Tibola (3246)
Tibola Creative Commons License 2007.02.08 0 0 3246
Adsl. A kábelt úgy értettem hogy droton jön be.
Előzmény: Abraka Dabra (3244)
Abraka Dabra Creative Commons License 2007.02.08 0 0 3245
én is ezt érzem évek óta, hogy a kínaiak is a japán utat fogják bejárni. először gyenge bóvli, de aztán egyszer ott lesznek a minőségben. persze most még a gyenge bóvli korszaknál tartanak, de már vannak jelek.
Előzmény: Tibola (3243)
Abraka Dabra Creative Commons License 2007.02.08 0 0 3244
most akkor kábel, vagy adsl? mert ha adsl, akkor lesz 8, ha t-kábel, akkor nem:) (Csak mert korábban azt írtad kábel van)
Előzmény: Tibola (3231)
Tibola Creative Commons License 2007.02.07 0 0 3243
Eléggé arra. Abban az időben még egy kicsit koppintottak a japánok is. A háború és a 70-es évek között inkább csak másoltak, de aztán már teljesen a saját fejlesztésük után mentek. Igaz ez a motorokra is.
A keleti mentalitás. Másoltak szorgalommal, majd már ugyanolyan minőségben gyártottak mint az amcsik meg az angolok, aztán robbant a bomba és lekörözték a világot. És ezt teszik most a kínaiak is. Eddig csak másolgattak eléggé gyenge minőségben, ma már egészen megközelítik az eredeti példányok minőségét, és az elkövetkezendő 10-20 évben ők diktálják majd a tempót. Ez persze nem feltétlenül az autóiparukra értendő, hanem úgy általánosságban.
Előzmény: aulac (3242)
aulac Creative Commons License 2007.02.07 0 0 3242
Az az RX-3.as eléggé a off Ford Mustang-ra on hajaz nem?
Előzmény: fdoki (3241)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!