Nálam is az alábbi probléma lépett fel (az autó az utastérbe maximumon fújja be a levegőt, az erősség szabályozóra nem reagál). Találkoztatok már ilyennel? Az egyik ismerősöm Xsara-jánál is volt ilyen jellegű gond.
Nem arról van szó hogy máshol mindegyik hamis, hanem arról hogy megvan az esély arra hogy kifogjon az ember egy hamisítottat. A webáruházas kereskedelemnél egy dolog számít.
Az ÁR! Ezért igyekeznek mindent a legolcsóbban beszerezni. És ha nagyon jó áron jutnak hozzá valamihez akkor cserébe nem kérdezik meg hogy honnan van és miért olyan olcsó.
Például az 1 literes Quartz 9000-et már különösebb keresgélés nélkül lehet találni 1600-1700
forint körül. Számlával! Ebbe benne van az áfa, a környezetvédelmi termékdíj, a kereskedő haszna, legalább egy szállítási költség, a külföldi kereskedő haszna és csak ezután jön a gyártó.
A licites oldalon vásárló pedig azt értékeli pozitívval hogy létrejött a tranzakció és a leírásnak megfelelő terméket kapta meg. Azt ő nem tudja megállapítani hogy a flakonban tényleg az a minőségű olaj van mint ami a cimkén szerepel.
De nem a kereskedőket akarom ostorozni. Mert ha véletlenül becsúszik egy hamisított szállítmány, akkor többnyire nem ők a hibásak. Maximum nem elég körültekintőek és óvatosak.
Tegnap igen furcsa dolog történt velem. Legalábbis a szerelő is annak tartja. Szeretném tudni,hogy hasonló fordult-e már elő valakivel és hogy mi lehetett az oka, illetve mit lehet tenni.
Menet közben - sima normál úton mentem- a magasnyomású benzincső csatlakozója, ami a motorhoz csatlakozik szétcsúszott, az üzemanyag folyt, a motor leállt. Szerencsére nem lett semmi más baj. Már hívtam az autómentőt, amikor észrevettem, hogy mi is csúszott szét. Visszanyomtam és elindultam, az autómentőt meg lemondtam. Kb 50 km múlva megint szétcsúszott a csatlakozás, de újból összenyomtam. Szerencsésen hazaértem. Itthon elvittem a szerelőhöz, aki majdnem szívbajt hozott rám, hogy mennyire veszélyes dolog történt velem, illetve az autómmal. Nemrégen voltam szakszervízben a kocsival, mert megint a ventillátormotor krapált be. Előfordulhat, hogy ott piszkálták az autót? A helyi szerelőm szerint ez a csatlakozó annyira biztonságos, hogy nem képzelhető el, hogy magától csak úgy szétcsússzon. Mivel az unokám gyakran van velem a kocsiban, és 2 hét múlva hosszabb útra készülünk most frászban vagyok,hogy mi lehet a kocsival. Kérem szépen aki ezügyben tájékozott, válaszoljon, hogy mit tegyek, illetve lehetséges-e hogy a nyomásszabályozó hibája lehet? Előre is köszi. Frici
egy egyszerű, "öbnbeálló" megoldás :-) a radiátor (vízcső) légtelenítő csavarjára húzol egy "slagot" abba belenyomsz egy vékony csövű tölcsért.....Aztán kezded lassan feltölteni...lassan hogy a buborékok "előjöhessenek" , a rendszerbe szorult levegő távozhasson....Nos e módszerrel valszeg csurig töltődik a hűtő is (esetleg leveheted a sapkát... a könnyeb töltés érdekében, s a teljes feltöltődés előtt visszazárod)....
Ám indítás után, ahogyan melegszik a víz, úgy kidolgozza a túlfolyócsövön a felesleget, s beáll a szint.....:-) Nekem bevált.....megbízható módszer! Ám nyilván lesz ki lazán lehülyéz miatta :-)
Gumi témához visszakapcsolódva. Tegnapi napon hoztam el 2 nyári papucsot az első tengelyre, Toyo Proxes T1R feszül a gyári alufelnin. Már nagyon várom, hogy legyen egy kis időm, megtakarítani szépen a felniket, majdpedig felrakni őket a helyükre. :D A tavalyi szettből kettőt sajnos le kellett selejteznem, egyet a futómű evett meg, egyet pedig a felni, aminek az előző tulaj iszonyatosan odavert egy kátyúval. A hátsó szett szerencsére még minimum 2 szezont le tud futni, ott Goodyear Hydragrip van. A méret pedig 195/55 r15. VÁRLAK NYÁR! :D
Úgy próbáltam légteleníteni, hogy nyitva volt a feltöltő nyílás, meg a hűtő jobb oldalán felül a kis nyílás, hagytam kb 5 percig járni, de felforrt, van más megoldás légtelenítésre ? egyébként I-es xsara
Nekünk is a bal első ablak esett be. Pesten a wéwéwéablakemelokponthu csinálta. Én is szétszedtem előtte, de egy műanyag eltört, a bovdent felcsévélte a motor, rászorult, és a cseréhez le kellett fúrni a szegecseket, kiszedni az ablakot, stb, így inkább nem magam csináltam. Jobb is. Tavaly 15ezer volt anyaggal, munkadíjjal.
Szia, én kizártnak tartom hogy csak a Bárditól lehetne nem hamisított olajat venni, tele van az ország olyan olaj webáruházakkal, amik fő profilja az olajkereskedelem, és hivatalos forrásból szerzik be, számlával adják el. Persze ők nem kell a Total Hungaria-tól beszerezzék, hiszen a TH is beszerzi valahonnan.. Ha meg nem üzletből veszed, hanem pl licites oldalról, sokan a számla hiánya miatt tudják még olcsóbban adni, és a flakonon ugyanúgy van hologramos cimke, ill van többszáz pozitív értékelése.
Csak a szerelő szarik rá beszerelni, mert egész nap sorban állnak nála a gumicserések, és még hozzá se nyúlt a kocsimhoz tegnap óta... Mondjuk szerintem köcsögség egy fékhibásautót háttérbe tenni a nyári gumicserésekkel szemben, na mindegy...
Ha ablakemelő bajotok van,jobbosom van annyi hogy nem vagytok annyian a fórumban..balos viszont egy sem.De!!lehet belőle csinálni balost, a bovden hossz ugyanaz,ha műanyag törés van azt is fel lehet használni.Én egyben adok komplett ablakemelő szerkezetet,motorostul ,nem szedem szét.igy 6.e.-
Megint termosztát gondom van, vettem bele egy újjat, feltöltöttem a rendszert, de nem akar kinyitni a termosztát, csak miután már rendesen forr a víz, lehet, hogy légteleníteni kéne valahogy ? de azt is próbáltam, de nem sikerült
Tegnap Nekem is meghalt az ablakemelő. Menet közben le akartam ereszteni a vezető oldali ablakot félig, de vissza már nem ment. Ha nyomom a gombot, akkor hallom a kattogást az ajtóban, de se fel, se le.
Hétvégén la akarom bontani az ajtót, hogy megnézzem, hátha csak széttesett valami, és összerakható. Ez mennyire sanszos? Vagy biztos, hogy valamilyen alkatrészt cserélni kell, és neki se álljak anélkül?
A 11. kerületben vagy a környékén (más kerületek, Budaörs, érd, diósd) melyik szerelőt javasoljátok, aki járatos elektromos ablak szerelésben?