Szeged és környéke ,szerintem az "alföldi tecnika " innen indult ki itt a hazája ,itt nem nehéz kútfúrót taláni ,de ha kel van itt minden akár 0000mig és átmérőig .Könyebb bámit elválalni ha egy pár sorral le van irva,hogy mi az elképzelés,mit akar a kedves kuncsaft
Ki tallálkozot már Kínai "honda" háromfázisú agregátorral ,jelenleg 500volt amit le ad .Ha valaki javított vagy tudja hogy hol javítjákaz jó lenne. Jó szerencsét: Gödörásó
Nekem a fűrészen csak úgy lehetett megcsinálni hogy 220 ról csillagban indult a moci de a 60u kondihoz még kellet 120u nyomógombbal. Mikor felpürgött nyomógomb elenged kapcsoló még egyet fordul és deltában ment tovább a 60u val. Valami ezer éves öntöttvas házas moci van rajta tipustábla nélkül. Na ennek már vége :)
Hát ez nem perpetum mobile :) Vannak 400 voltos 3 fázisú frekiváltók is.
Annyi a sztori hogy egyenirányitja a 220 at majd csinál belőle szabályozható frekvenciával 3 fázisú 220 at és mivel átkötötted a motorod 220 ra ( mert deltába kötötted) már is jó világ van :) No meg persze 100 más dolog is szabályozható aminek kb a feléről nem tudom mi az, ezért nem is piszkálom. Ami még frankó hogy akár egy 100KW os motort is be tudsz vele kapcsolni egy két pólusú billenőkaopcsolóval, mint amit pl az éjjeli lámpához használsz.
Ha felfutást jól állítod be akkor nem fog tiltani ( már ha állítható a frekiváltódon) de valóban pl ha fát fűrészelsz aggregátról frekiváltóval hajtott motorrall akkor vannak letiltások mert mire az aggregát szabályzása megmoccan ha megszorul a fűrész a frekiváltó már le is tiltott. -Reset megnyom és mehet tovább.
Az hogy csillag/delta a motor még nem garantált hogy kondival megy!
A három fázis közt 120fok az eltérés még kondival 90 fok és ebböl adodik az is hogy kondival gyengébb.De föleg a nagyobb fordulatú motorok (2800 1/p) el sem indul rendesen terhelés nélkül is leég igy.Föleg a régebbi magyar IMI motorok amik könnyen alakíthatóak.
Hogy van ez a Freki váltó ? 1 fázis 16A befektetett energiával csinál 3x16A-t? Én ezt nem értem akkor most van örökmozgó ? Bedugunk egy erőművet a konektorba és már rendben is vagyunk? :))Én ezt tényleg nem értem. Illene tudnom de nem tudom.
Az a csillag delta motor Lali az csak ehhez jó? mert a hagyományos 400V-tos hálózaton csak a 660/380V-tos tekercsü motort lehet üzemeltettni Deltában. csillagban okés mert akkor két tekercsen megy a petró
hunt1 Mennyi teljesítményt ad le neked 1x16A-ról? 240V 16A az 3840W Három fázison mit tud a cuccod?
Frekiváltóval szinte biztos,hogy megoldható.220V-ot áramfejlesztőböl vennéd?Ha igen nem árt vigyázni mert induláskor az aggregátnál lesz egy feszültségesés és erre az inverter letilthat hibára de ha elég nagy az aggregát ez nem fordul elő.Illetve jó lenne a motor pontos tipusát tudni,föleg az öregebb motorokat ami 380as lehet használni 220V ról is folyamatosan gond nélkül (át kell kötni,de tekercselni nem),de az teljesítménye kevesbb leszigy probálni kell,hogy elegendő-e a szívattyúhoz.
Annyi cuccod lesz, hogy kell majd egy ifa :) Tudod? Olyan kék.
Mekkora villany motor nem bírja? az enyém 2,2kW-tos és első ránézésre elég egyformaa kettő szivattyú . Viszont van egy 16LE -s benzin motorom vizszintes tengely kihajtással tengely kapcsolóval.
Frekiváltóval leadja a 100% ot sőt még felette is ha kell. Kondenzátorokkal megvariálva van az amit említesz, ott tényleg elmegy a power. Az a lényeg hogy csillag delta 220/380 (230/400) motor legyen.