Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

spapda Creative Commons License 2013.10.30 0 0 36957

Olajshop.hu, formula3000.hu. Megbízható, olcsó helyek (ahol tényleg van is készleten az, amit a webshopban találsz).

Előzmény: turbo2 (36956)
turbo2 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 36956

Most már csak abban segítsen a sok oil guru, hogy ez a dextron III hol kapható emberi áron... Mert 10 litty az 10 litty.

turbo2 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 36955

ha rendelsz tőlük szóljál mert ahogy nézem kéne 1-2 cucc.

Előzmény: terrano1 (36936)
turbo2 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 36954

én is úgy csináltam....

Előzmény: terrano1 (36935)
pinguru Creative Commons License 2013.10.30 0 0 36953

Szétszedés elött leméred az aktuális állapotot, utána igyekszel az újat a régi szerint beállítani.....

Előzmény: Vizdi78 (36952)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 36952

Rutinosok segítség:)

 

megemelve  a kocsi bal orrát vettem észre hogy a gömbfejek állapota miatt a kerekeknek van egy kb 5-8 mm es kotyogásuk egymáshoz képest. Rendelek hozzá újjakat, gondolom ezzel egyetért mindenki. A kérdés az lenne hogy utánna gondolom futomű állítás kötelező. Ilyet van valami sufni home módszerrel is meg lehet csinálni vagy csak futóműves.

Feltételezem ilyen holtjátékkal semmi értelme futóműveshez vinni?

Köszi

pinguru Creative Commons License 2013.10.30 0 0 36951

Tegnap este nekiálltam leszedni az önindítót, természetesen az utcán, az udvarom és a "C" vágány tele van építkezési alapanyagokkal. Este 8-tól 10-ig szenvedtem, az egy dolog, hogy az egyik csavar úgy meg volt szorulva, hogy lassan a flexelésen gondolkodtam, de van a motor és az önindító között egy 15-ös anyacsavar, azzal szoptam a legtöbbet, reggel fél 9-körül tudtam leszedni, a járgánynak megmondtam, hogyha 9-ig nem jön ki a csavar, akkor hiltivel fogom levésni a helyéről az önindítót :) (közben elkezdett esni az eső, valahogy a kasztni összegyűjtötte a vizet és mind a szemembe illetve a fülembe ömlött, amikor a kocsi alatt berheltem :)

 

Utánaolvastam ennek az indítási hibának, a legkevésbé fájdalmas hiba a gyújtáskapcsoló, eleve az önindító le nem állása ide vezethet, elképzelhető, hogy ettől megsérült a szerkezet. Végignézem a kábeleket, ha ott is minden rendben van, akkor sajna ECU hiba. 

 

A poén az, hogy amikor az önidító szerelő meglátta a szerkezetet, egyből sipákolni kezdett, hogy ez valamilyen japán rendszerű izé, nem egy jól sikerült konstrukció, a régi ezerszer megbízhatóbb volt, amit alá is tudok támasztani, miután kiszedte az agyagot az önindítóból és kicserélte a csapágyakat, egész jól tekert :)

Előzmény: demoo (36949)
terrano1 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 36950

Ha megkérlek,megmérnéd a kerékagy közép és a kerékdob íve közötti távolságot?

Előzmény: Törölt nick (36387)
demoo Creative Commons License 2013.10.30 0 0 36949

nekem ugyan ez a jelenség volt a napokban. indítókulcs elfordítására is tök sötét a műszerfal és nem is indít. a 12V mérhető volt a gy.kapcsoló alján (sajna ott is ahol nem kellett volna lennie), de terhelésre nem jött át áram. kiderült, hogy a vezetékek a szigetelés alatt középen voltak elrohadva. vezetékek kicserél és minden megy mint az a bizonyos óramű... próbáld kilámpázni az akkutól a gy.kapcsolóig vagy tovább is.

Előzmény: pinguru (36947)
mack66 Creative Commons License 2013.10.29 0 0 36948

A szivattyút, az izzítást és a légtelenítést is az ecu vezérli. Próbáld kimérni, hogy kap-e áramot a gyújtás ráadásakor (B33, kábel oldali a nézet).

 

Előzmény: pinguru (36947)
pinguru Creative Commons License 2013.10.29 0 0 36947

Nem jött be. Még csak nem is izzít.

 

Kb. két órát kínlodtam az önindító leszedésével, az egyik csavart sehogy sem tudom leszedni, egyszerűen nem lehet hozzáférni, csak komolyabb bontás árán :(

 

El kezdtem agyalni azon, hogy lehet, hogy a gyújtáskapcsoló esett szét?

Előzmény: liszgab (36946)
liszgab Creative Commons License 2013.10.29 0 0 36946

5X taposol a gázra

Előzmény: liszgab (36945)
liszgab Creative Commons License 2013.10.29 0 0 36945

5X

Előzmény: pinguru (36944)
pinguru Creative Commons License 2013.10.29 0 0 36944

Ezt a gyújtás+gázpedál kombót hogyan kell elképzelni. Ráadom a gyújtást, majd taposok egyet a gázon, vagy mi a szösz?

Előzmény: liszgab (36942)
pinguru Creative Commons License 2013.10.29 0 0 36943

Feltünt, hogy nem indult el az AC és a relé sem húz meg az üzemanyagnyomás felépítéshez. Elvileg 520 km-t mentem a járgánnyal, a specifikáció szerint 75 literes a tank, igaz ferdén állt, mikor nem indult el, de akkor sem kellene kiürülnie. Korábban 10 l-es átlagot mértem fogyasztásnak.

 

Én azon agyalok, hogy szorul a behúzómágnese az önindítónak, elképzelhető, hogy visszarugott az elektromos rendszerre egy nagyot a mágnes tekercse, akkor abból komoly bonyodalmak is lehetnek :(kompjuter túlvilágra repül).

 

Előzmény: liszgab (36942)
liszgab Creative Commons License 2013.10.29 0 0 36942

Szeva!

 

Ha jól emlékszem, akkor GYÚJTÁS+GÁZPEDÁL 5x.

Kigyullad az "Engine check" és elindul az üzemanyagszivattyú. Engedd neki, hogy csinálja egy darabig, aztán elvileg megjavul. Nálam bevált a vákumpumpa-szivattyú cseréje után.

Előzmény: pinguru (36934)
fúrószár Creative Commons License 2013.10.29 0 0 36941

Nem légtelenítette, csak a levegőt is keverte a szivattyú, olyankor azért van olyan visítós hangja.

Előzmény: PalmBela (36937)
fúrószár Creative Commons License 2013.10.29 0 0 36940

Nekem is fogyott már ki, és nem légtelenítettem, csak tekertem.

 

De ettől még lehet, hogy nekem csak szerencsésen elkapta.

Előzmény: pinguru (36934)
pinguru Creative Commons License 2013.10.29 0 0 36939

Ezer sebből vérzik az üzemanyag rendszer, eleve nem ment a szintmérés, ami szintén az AC pumpán van rajta, úgyhogy birkozásra készülök.

Előzmény: PalmBela (36937)
pinguru Creative Commons License 2013.10.29 0 0 36938

Kinnt áll az utcán, az önindítót este leszerelem, viszont esélytelen mérnem bármit is, épitkezem, tele az udvarom anyagokkal.

 

Előzmény: PalmBela (36937)
PalmBela Creative Commons License 2013.10.29 0 0 36937

Hali!

 

Nem irigyellek... :(

 

Azt sajnos nem tudom, hogy hogyan lehet légteleníteni, de amikor én cseréltem az ü.a. szűrőt, az első néhány gyújtásadáskor furcsán berregett az ac pumpa. Talán akkor légtelenítette magát. Delejt kap az a pumpa?

Előzmény: pinguru (36934)
terrano1 Creative Commons License 2013.10.29 0 0 36936

Ebben az a pláne,hogy az elmúlt 2-3 hétben két csomagot is rendeltem innen és elfelejtettem ezeket a patentokat,pedig kellene egy-két db.

Előzmény: terrano1 (36935)
terrano1 Creative Commons License 2013.10.29 0 0 36935

http://www.brit-car.co.uk/product.php/98889/5497/plastic_clip_windscreen_trim_p38_nrr

 

 

Én úgy szoktam,hogy megkezdem az egyik végén,utána oldal irányba húzom és lecsúszik ezekről a patentokról.Utána meg könnyebb kiszedni a patentokat.

Előzmény: turbo2 (36930)
pinguru Creative Commons License 2013.10.29 0 0 36934

Sziasztok

 

Elindult az anomália dömping Brekinél. Naszóval, tegnap megadta magát az önindító behúzómágnes, ha indítoztam, nem ereszette vissza a bendixet, tekert, mint akinek az a dolga. Utána valahogy helyre jött, hazamentem. Reggel kiállok, majdnem sikerül, majd leállt a motor. Első gonfdolatom az üzemanyag hiány volt, nem megy a szintmérő, ezért kicsit lutri, hogy mikor kell tankolnom, lehet, hogy túlfutottam.

 

Betöltöttem vagy 10 lityót, de utána sem indult el. Ami gyanús, nem hallom, hogy tölt az AC pumpa. Van valami trükk a TD5-nél, hogyan lehet légteleníteni a rendszert?

futi_disco Creative Commons License 2013.10.29 0 0 36933

Az igaz hogy épp nyár volt, de amikor én leszedtem azt a díszcsíkot akkor nagyon feszegettem és egyik műanyag patent sem tört el, csak az egyiknek a sarkai károsodtak, pedig már 18 éve ott vannak. És elég sok kis patent is van benne, ha jól emlékszem 8 darab, amikor visszatettem nagyon szépen illszekedett újra, még olyan patent is maradt ami tartalékként maradt benn. 

Előzmény: turbo2 (36930)
schmidtb Creative Commons License 2013.10.29 0 0 36932

Van az 20 is, ha azt veszem alapul, hogy a 17 éves HMCs-k a tuningcégek matricáival is elérnek legalább 15 le-t a csajozós verdáikon. :)))

Előzmény: Ivwi (36926)
schmidtb Creative Commons License 2013.10.29 0 0 36931

Hálás köszönet!

Előzmény: terrano1 (36924)
turbo2 Creative Commons License 2013.10.28 0 0 36930

csak az üveg alján lévő díszcsik leszedése macerás, mert bepattintani könnyű a patentokat, de kiszedni már kevésbé. Arra kell vigyázni, hogy nehogy eltörjenek a patentok. Még sehol se találtam a neten hozzávalókat.

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (36928)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.10.28 0 0 36929

egyébként hány liter fékfolyadék kell a komplett cseréhez egy P38-ban?

pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.10.28 0 0 36928

ja, és a szivacsot a szélvédő elé még nem raktam be, de lassan eljön az ideje. először szeretném összerakni a motort amint megjönnek a síkoltatásból a hengerfejek. majd megírhatnád hogy mire vigyázzak - azért is nem álltam neki eddig, mert eléggé elriasztottál a nyáron, csak akkor pont úton voltam, és nem sokat jegyeztem meg a magyarázatodból.

 

ami pedig a hengerfejeket illet, ha valakit érdekel:

eredetileg azért kaptam le őket, mert kicsit szivárgott a víz a bal hegerfejtömítés mellett. sokat vacilláltam, mert egyébként rendben volt gép, csak épp egy kis tócsa volt alatta mindig. a leszedés során kiderült, hogy valamikor a múltban valaki nem húzta meg rendesen a 10. csavart (csak olyan 90%-ra max), és pontosan ez mellett szivárgott a hűtőfolyadék. a motor szétbombázása helyett elég lett volna meghúzni egyetlen csavart ...

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (36927)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!