Már írtam 1 választ de valamiért nem rakja be. Van ugye 3 állas, az autó, 1-es, 2-es. Az 1-2 sikerült le nulláznom, de mi az autó jelet használtuk, azt nem sikerül helyre ráznom.
Igen 1-2 állásban le tudtam nullázni, de mi mindig az autó jelen hagytuk. Ugye van az autójel, 1állás, 2 állás , mi nem használtuk külön a szám jelzéseket,mindig az autó álláson volt.
Az önindító zárlatos volt, azonkívül amit lehetett kitakarított a srác. Köztük azt amit írtál a levegőszabályzót, hűtőt és mindent amit tisztítani lehet. Frissítette a szoftvert is. Viszont adott 1 tanácsot, ha pollenszűrőt cseréltek, ne a papírt tetessétek bele ! Nekünk most azt tettek bele utoljára mikor olaj csere volt, de azt mondta az nem jó. Pl. begombásodik és ha szétterjed nehéz eltüntetni. A másik fajta se drága mert tud szerezni 4-5 ezerért. Igaz a chip eltünt az autóról, de sztem nem rakatom vissza,mert most így is nagyon megy.
Kész a verda repül :D Isteni érzés, már olyan régóta szenvedek vele. Viszont megint segítséget szeretnék kérni... A leírásában nem találom, hogyan kell beállítani, hogy a kijelzőn lássam a fogyasztást, hány km-re elég az üzem anyag. Pontosabban a kijelzőn ott van csak éppen nem mutatja:( Az átlag fogyasztás 0 , a megtehető km, ahelyett, hogy fogyna, ahogy megyünk növekszik. Remélem érthető voltam.
"elfáradtam", nem merek már kockáztatni, túl drága volt a 2 ablaktörlő motor... legutóbb egr szelep csere volt soron, a rángatás ugyan úgy megmaradt. reklamálni kellene, de ezt csinálom már vagy 8 éve. kifáradtam. :-/
ÓÓÓ miket tudok meg... Egyre jobban úgy érzem, hogy a 70 kidobott pénz volt :( A tankot nem tisztitották ki, ez tuti, pedig ezt mi is mondtuk nekik. Azt hiszem előbb kellett volna látogatnom ezt a fórumot. Könnyű az olyat átvágni aki nem ért hozzá :( Sajnos a párom sem ért a modern autókhoz, a merci teherautót megszereli, de ugye ott nincs computer.
ja ugy gondolom neked nem letiltott a kocsid hanem egyszerűen nem volt üzemanyag a common rail-ben amit be tudott volna fecskendezni, ergo leált a motor!
Köszi Erik így már értem:) A magas nyomásút nem rég csináltattam meg "csekély" 70 ezer volt, annak jónak kell lennie, bár elhoztam és 1 hét nem telt el ugyan az a hiba előjött vagyis letiltott a verda. Visszavittem újra bemérték és azt mondták az jó... Tehát akkor elvileg a másik változat.
Tehát az air flow meter= levegő átfolyó mérő szenzor, vagyis méri a beszzívott levegő mennyiségét ami a levegőszűrő után a levegő cső keresztmetszetén helyezkedik el.
Felel a bekeverendő levegő-benzin (dizel) arány kiszámításáért.
A high pressure fuel sensor = Magas nyomású üzemanyag szenzor, ami valójában inkább egy szelep, ami szabályozza a common rail-be a magasnyomású üzemanyag pumpa által juttatott üzemanyag nyomását.
Ha koszos ez a szelep akkor nehéz a motor beindításához elegendő nyomás feltermelni a common railben, és ezáltal nincs üzemanyag befecskendezés sem.
Ha végül is hosszú indítózás után mégis beindul a járgány a common rail elégtelen nyomása miatt hol leesik hol felemelkedik a fordulat a számítógép korrekcioja miatt. De ha szervízbe rárakják számítógépre ott mindennek nyoma van.
Fillérre pontosan meg tudják mondani melyik szezor, szelep hogy működik, vagy nem, mennyi az indítási üzemanyag nyomás.
Igen alapjáraton ingadozik. Erik, mivel nő vagyok nézd el nekem és ,mert most ismerkedek az autóval ( eddig nem volt gond vele ) kicsit érthetőbben le tudnád írni amit az előbb... Nem ismerem ezeket a szakszavakat, de ha sokáig itt leszek köztetek, profi válik belőlem :D
Hello! Nekem 1 kérdésem van. A fordulatszám is visszaeset a teljesítménnyel??
Mert ha igen akkor air flow meter, szerintem ez magyarázná a sebesség csökkenést.
A computer hibát meg 1 másik cseredarabbal ki lehet 1szerűen zárni, bármelyik pug szervízben van tartalék computer szoval ha az rossz kb 2 perc a szervízeseknek kiprobálni a kocsit 1 másikkkal :(
De szerintem azzal kezdték, én azzal kezdtem volna,,, ugyhogy szerintem az meg 99% hogy a BSI modulod hülyült meg!!!
Nekem most ajánlotta birobandi monort :) Most megvárom mi derül ki holnap... Nem volt még frissítés rajta, nem volt még 1 éves amikor megvettük. 2004 decemberi. Xenon eredeti van benne, szerencsére,mert olvastam ti mennyit bajlódtatok vele :( Supreme felszereltség. Kb 2-3 hónapja kezdett el lebomlani, a futós eset után, ha olvastad. Azt mondták elég nagy zűrt tud okozni a computerben:( Ezért reménykedem, hogy talán helyre áll... Teljesen behülyült rajta minden.
Ha már Monort említed, akkor kipróbálhatód Frédiéket is Üllőn. A sw frissítés nem fog segíteni (max. tüneti kezelés), felteszem már korábban frissítették valamikor. Én vákuum rendszerbeli hibára gyanakszom (valaki korábban említett is rejtélyes szövetborítású csőhibákat ...), vagy esetleg az ott lévő mágnesszelepek egyikére.
Ugye utólagos xenon nincs beépítve?
----
Emlékeim szerint a 2.0HDI termosztátja 84 fokon nyit (a dízelek üzemi hőmérséklete tudomásom szerint alacsonyabb, mint a benzineseké; amit írtál az akár normális is lehet). Nekem az olaj még sosem ment kb. 90 fok fölé, de gasparv most jött haza a trópusi klímából, így ebben a kérdésben ő lehet az etalon! :-)
Köszönöm a felvilágosítást! Azért kérdeztem,mert nálam már régóta szinte 90 fokon van állandóan a víz, ( most sajnos fölé is megy) az olaj az is kb 90 fokon van. Ma leadtam a Sárkányba, de már alig indult, átnézik ( kiderült ismerős a villamosságis, persze tűzbe nem tenném érte a kezem ) és csinál rajta 1 szoftver frissítést. Persze ha kéne vmi komolyabb akkor valószínűleg elhozom onnan és akkor betolom a monori peugeothoz. Kíváncsi leszek változik a valami a frissítés után, én nagyon reménykedem... Holnap megtudom.
Köszönöm szépen a jó tanácsot, megfogadom :) Már így is közel 100 ezerben van, annak a kütyünek a javítása, csak már jó lenne,mert ez szőrnyű , főleg hogy a max. sebesség 125 :(
A frissítés 15e alatt lesz, de nem valószínű, hogy megoldja a gondodat. Sokszor egy észrevehetetlen helyen megrepedt, amúgy teljesen ép külső szövetburkolatú cső kavar be. Vagy egy beázott, korrodált, majd kiszáradt csatlakozó a kárpit alatt... Ilyennel már szoptam eleget. A vége mindig az, hogy szinte minden ki lesz cserélve, mert le van tojva már az a 3200Ft-os apróság, csak legyen végre jó. És jó két hónapig, de három kilod belekerült. Egyébként szeretem a pözsókat! :-)
Szigorúan csak azután, hogy hardveresen rendbe lett rakva. Egy apró hiba, testzárlat, akármi, és a vezérlő menthetetlenül bedilizik.
Sajnos a hasonló esetekben szokott elkezdődni a gányolás, aminek a vége az lesz, hogy tünetmentes állapotban lesz meghirdetve... :-/ Pedig általában csak valami apróság hibádzik, de hogy ne legyen egyszerű, több is egymástól függetlenül. Ha időt és pénzt nem sajnálsz rá, akkor egy tiszta műhelyben el lehet kezdeni atomjaira szedni és mindent kicserélni, ami gyanús. Ha jófej a szervizes, akkor a drágább alkatrészeket csak akkor fizetteti ki, ha tényleg szükséges.