Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

andeeca68 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 2033
Szia Erik!

Most kimegyek és megint megpróbálom megcsinálni. Ja igen angol nyelvre van állítva.
Tudod ezt már próbáltam és nem változott semmi...
Én nem tudom én vagyok csak ilyen problémás, hogy semmi nem megy símán ? :(
Előzmény: userik (2032)
userik Creative Commons License 2010.07.08 0 0 2032

Szia Andi!

 

A menüben nem tudom neked milyen nyelven van, de angolul a következő:

 

personnalisation-configuration

 

aztán

 

display configuration

 

és aztán choiceof units

 

Ebben a menüpontban állítsd arra hogy liter/km és voila kész

 

Szívesen.

 

Erik

Előzmény: andeeca68 (2031)
andeeca68 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 2031
Szia birobandi!

Sajnos ez nem működik, azzal csak kirakja a kijelzőre, de nem tudom beállítani vele :(
Lehet akkor vissza kell szaladnom majd a sráchoz.

andeeca

Előzmény: birobandi (2030)
birobandi Creative Commons License 2010.07.08 0 0 2030
Szia andeeca68!
Próbáld meg a trip gombbal.
Üdvözlettel: birobandi
Előzmény: andeeca68 (2028)
andeeca68 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 2029
Na mire megírtam a 2-at , addigra betette az első válaszomat...
Előzmény: andeeca68 (2028)
andeeca68 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 2028
Szia birobandi!

Már írtam 1 választ de valamiért nem rakja be.
Van ugye 3 állas, az autó, 1-es, 2-es.
Az 1-2 sikerült le nulláznom, de mi az autó jelet használtuk, azt nem sikerül helyre ráznom.

Andeeca
Előzmény: birobandi (2025)
andeeca68 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 2027
Szia birobandi!

Igen 1-2 állásban le tudtam nullázni, de mi mindig az autó jelen hagytuk.
Ugye van az autójel, 1állás, 2 állás , mi nem használtuk külön a szám jelzéseket,mindig az autó álláson volt.

Andeeca
Előzmény: birobandi (2025)
andeeca68 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 2026
Szia Erik!

Az önindító zárlatos volt, azonkívül amit lehetett kitakarított a srác.
Köztük azt amit írtál a levegőszabályzót, hűtőt és mindent amit tisztítani lehet.
Frissítette a szoftvert is. Viszont adott 1 tanácsot, ha pollenszűrőt cseréltek, ne a papírt tetessétek bele ! Nekünk most azt tettek bele utoljára mikor olaj csere volt, de azt mondta az nem jó. Pl. begombásodik és ha szétterjed nehéz eltüntetni. A másik fajta se drága mert tud szerezni 4-5 ezerért.
Igaz a chip eltünt az autóról, de sztem nem rakatom vissza,mert most így is nagyon megy.
Előzmény: userik (2024)
birobandi Creative Commons License 2010.07.08 0 0 2025

Szia andeeca68!

Az ablaktörlő bajuszkapcsoló végén lévő gombbal léptesd a kijelzőt 1-es állásba.
Üdvözlet. birobandi

Előzmény: andeeca68 (2023)
userik Creative Commons License 2010.07.08 0 0 2024
Hello! És megmondanád végül is mi volt a baja???
Előzmény: andeeca68 (2023)
andeeca68 Creative Commons License 2010.07.07 0 0 2023
Sziasztok!

Kész a verda repül :D Isteni érzés, már olyan régóta szenvedek vele.
Viszont megint segítséget szeretnék kérni...
A leírásában nem találom, hogyan kell beállítani, hogy a kijelzőn lássam a fogyasztást, hány km-re elég az üzem anyag. Pontosabban a kijelzőn ott van csak éppen nem mutatja:( Az átlag fogyasztás 0 , a megtehető km, ahelyett, hogy fogyna, ahogy megyünk növekszik. Remélem érthető voltam.
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2022
szia!!!

"elfáradtam", nem merek már kockáztatni, túl drága volt a 2 ablaktörlő motor...
legutóbb egr szelep csere volt soron, a rángatás ugyan úgy megmaradt.
reklamálni kellene, de ezt csinálom már vagy 8 éve. kifáradtam. :-/
Előzmény: gasparv (2013)
andeeca68 Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2021
ÓÓÓ miket tudok meg... Egyre jobban úgy érzem, hogy a 70 kidobott pénz volt :(
A tankot nem tisztitották ki, ez tuti, pedig ezt mi is mondtuk nekik. Azt hiszem előbb kellett volna látogatnom ezt a fórumot.
Könnyű az olyat átvágni aki nem ért hozzá :( Sajnos a párom sem ért a modern autókhoz, a merci teherautót megszereli, de ugye ott nincs computer.
Előzmény: userik (2019)
userik Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2020
ja ugy gondolom neked nem letiltott a kocsid hanem egyszerűen nem volt üzemanyag a common rail-ben amit be tudott volna fecskendezni, ergo leált a motor!
Előzmény: userik (2019)
userik Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2019
Nem Nem Nem.

Amit te mondasz " a magas nyomású" aza a pumpa amit én mondok az egy szelep rajta.

és az sosincs cserélve ha a pumpát cserélik!!!

De ha neked a pumpéd tönkrement annak oka van!!!

Valószinüleg koszos üzemanyagot kaptál valahol. Nem kaptál valakitől olcsó üzemanyagot???

Megérné megnézni az üzemanyag szűrőt milyen!!!

Hiába cserélnek magasnyomású pumpát ha az egyész tankod tele van kosszal!!!

Amúgy is minek cseréltek pumpát???

Ha nem termelte fel a nyomást akkor is először a szelepet kell megnézni cserélni először ami tzedébe kerül a pumpának Hoppá.

Megint csak a szervíz okossága miért egyből a drága alkatrészt cserélik lehet nincs is szükség rá.
Előzmény: andeeca68 (2018)
andeeca68 Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2018
Köszi Erik így már értem:) A magas nyomásút nem rég csináltattam meg "csekély" 70 ezer volt, annak jónak kell lennie, bár elhoztam és 1 hét nem telt el ugyan az a hiba előjött vagyis letiltott a verda. Visszavittem újra bemérték és azt mondták az jó...
Tehát akkor elvileg a másik változat.
Előzmény: userik (2017)
userik Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2017
Tehát az air flow meter= levegő átfolyó mérő szenzor, vagyis méri a beszzívott levegő mennyiségét ami a levegőszűrő után a levegő cső keresztmetszetén helyezkedik el.

Felel a bekeverendő levegő-benzin (dizel) arány kiszámításáért.


A high pressure fuel sensor = Magas nyomású üzemanyag szenzor, ami valójában inkább egy szelep, ami szabályozza a common rail-be a magasnyomású üzemanyag pumpa által juttatott üzemanyag nyomását.

Ha koszos ez a szelep akkor nehéz a motor beindításához elegendő nyomás feltermelni a common railben, és ezáltal nincs üzemanyag befecskendezés sem.

Ha végül is hosszú indítózás után mégis beindul a járgány a common rail elégtelen nyomása miatt hol leesik hol felemelkedik a fordulat a számítógép korrekcioja miatt.
De ha szervízbe rárakják számítógépre ott mindennek nyoma van.

Fillérre pontosan meg tudják mondani melyik szezor, szelep hogy működik, vagy nem, mennyi az indítási üzemanyag nyomás.
Előzmény: andeeca68 (2016)
andeeca68 Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2016
Igen alapjáraton ingadozik.
Erik, mivel nő vagyok nézd el nekem és ,mert most ismerkedek az autóval ( eddig nem volt gond vele ) kicsit érthetőbben le tudnád írni amit az előbb...
Nem ismerem ezeket a szakszavakat, de ha sokáig itt leszek köztetek, profi válik belőlem :D
Előzmény: userik (2015)
userik Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2015
Alapjáraton ingadozik?

Akkor is az air flow meter, és vagy a high pressure fuel sensor koszos.
Előzmény: andeeca68 (2014)
andeeca68 Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2014
Szia Erik!

Vissza nem esett a fordulatszám, viszont ingadozik.

Egy nő aki most ismerkedik az autójával :) Andrea

Előzmény: userik (2011)
gasparv Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2013
Hali Balázs!

A kezdeti nehézségek, és megpróbáltatások után, ismeretlen oknál fogva hibamentesen működik az utólagos xenon.

Azóta 1x csinálta az akkor ominózus jelenséget (kb 1 hónapja), úgy hogy hátramenetbe kapcsoltam, semmi összefüggést nem tudok hozni a xenonhoz. :-/

Kicsit értetlenül álltam (állok) a dolog előtt, ok - okozatra nem jövök rá.

Üdv.: G.Viktor
Előzmény: Lux Kapitány (2009)
userik Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2012
Üdv.

Kérlek Mások nevében is ahogy töllem is kérték mások, ne használj ilyen alpári hangnemet, és ne húzd le a forum szinvonalát.

Köszönöm Viktor nevében is hihi :)

Erik
Előzmény: Mr.Dimitrij (1986)
userik Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2011
Hello!
Nekem 1 kérdésem van. A fordulatszám is visszaeset a teljesítménnyel??

Mert ha igen akkor air flow meter, szerintem ez magyarázná a sebesség csökkenést.

A computer hibát meg 1 másik cseredarabbal ki lehet 1szerűen zárni, bármelyik pug szervízben van tartalék computer szoval ha az rossz kb 2 perc a szervízeseknek kiprobálni a kocsit 1 másikkkal :(

De szerintem azzal kezdték, én azzal kezdtem volna,,, ugyhogy szerintem az meg 99% hogy a BSI modulod hülyült meg!!!


üdv egy lelkes amateur szerelő. Erik
Előzmény: andeeca68 (2010)
andeeca68 Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2010
Nekem most ajánlotta birobandi monort :) Most megvárom mi derül ki holnap...
Nem volt még frissítés rajta, nem volt még 1 éves amikor megvettük. 2004 decemberi.
Xenon eredeti van benne, szerencsére,mert olvastam ti mennyit bajlódtatok vele :(
Supreme felszereltség. Kb 2-3 hónapja kezdett el lebomlani, a futós eset után, ha olvastad. Azt mondták elég nagy zűrt tud okozni a computerben:(
Ezért reménykedem, hogy talán helyre áll... Teljesen behülyült rajta minden.
Előzmény: Lux Kapitány (2009)
Lux Kapitány Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2009
Ha már Monort említed, akkor kipróbálhatód Frédiéket is Üllőn.
A sw frissítés nem fog segíteni (max. tüneti kezelés), felteszem már korábban frissítették valamikor. Én vákuum rendszerbeli hibára gyanakszom (valaki korábban említett is rejtélyes szövetborítású csőhibákat ...), vagy esetleg az ott lévő mágnesszelepek egyikére.

Ugye utólagos xenon nincs beépítve?

----

Emlékeim szerint a 2.0HDI termosztátja 84 fokon nyit (a dízelek üzemi hőmérséklete tudomásom szerint alacsonyabb, mint a benzineseké; amit írtál az akár normális is lehet). Nekem az olaj még sosem ment kb. 90 fok fölé, de gasparv most jött haza a trópusi klímából, így ebben a kérdésben ő lehet az etalon! :-)

Balázs
Előzmény: andeeca68 (2006)
andeeca68 Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2008
2.0 HDI természetesen :D
De elvileg azok jók ...
Mr.Dimitrij Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2007
Nekem 36 fok. :-)
Egyébként milyen motor van benne? Még mielőtt porlasztócsúcs- meg részecskeszűrő cserét javasolunk...
Előzmény: andeeca68 (2004)
andeeca68 Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2006
Köszönöm a felvilágosítást!
Azért kérdeztem,mert nálam már régóta szinte 90 fokon van állandóan a víz, ( most sajnos fölé is megy) az olaj az is kb 90 fokon van.
Ma leadtam a Sárkányba, de már alig indult, átnézik ( kiderült ismerős a villamosságis, persze tűzbe nem tenném érte a kezem )
és csinál rajta 1 szoftver frissítést. Persze ha kéne vmi komolyabb akkor valószínűleg elhozom onnan és akkor betolom a monori peugeothoz. Kíváncsi leszek változik a valami a frissítés után, én nagyon reménykedem... Holnap megtudom.
birobandi Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2005
Szia andeeca68!
A viznek 80 és 90 C. között kell lennie, olaj 110 C. körül tökéletes.
Üdvözlettel: birobandi
Előzmény: andeeca68 (2004)
andeeca68 Creative Commons License 2010.07.06 0 0 2004
Köszönöm birobandi !

Lenne még 1 kérdésem...
Nektek mennyi az üzemi hőfokotok?
Előzmény: birobandi (2003)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!