Szia ugyan az a problémám jelentkezett a 407-esemmel, meghalt a jobbos, majd 2000km a balos ablaktörlő motorom, most cserélem a jobbost. A kecskeméti Peugeotnál azt mondták, hogy az utólagos xenon az okozó. Azt írtad, hogy te kiszerelted, azóta nincsenek ilyen hibáid? Mennyit mentél vele azóta? Üdv: Laci
Köszönöm a jó tanácsot!Sajna nem volt más lehetőség hirtelen,bár igaz ez régen volt.Nem tudom akkor minek nevezik,de a fap szűrő elött van az tuti,lehet,hogy koromzsák vagy valami hasonló,de a belseje olyan mint a katalizátoré tele millió lyukkal.Most tervezem,hogy veszek bele egyet mert én sem vagyok azóta nyugodt.Pláne azért,mert Franciaországban dolgozok és ezzel járok ki.Azóta,hogy nincs benn 15000km mentem vele,de hála az égnek semmi baja.Anni talán,hogy nagyon kicsit erősebb a hangja.
Nem akarlak megbántani de a turbó utén nincs katalizátor!!!!
A turbó a kipufogó gáz segitségével van van felpörgetve, meghajtva kb 65-70 ezer fordulat per perc , és a levegőt nyomja be ez által erősebben az égéstérbe leegyszerűsítve.
Ha a katalizátor el volt tömődve ami a kipufogó csövön van és átütöték, és csak így megy a járgány én személy szerint nem is mennék vele hosszú útra!!!
Nekem opel vctrával volt hasonló esetem és ugyanígy javítottam én is, és kb 1000 km után meg is ált az egész motor!!!!
Szia! Csak egy tipp!Az én autóm sem ment 120nál többet.Ami létezett mindent kicseréltek rajt egy jól működő autóról.Semmi.Nekem a turbó utáni katalizátor volt olyan szinten eldugulva,hogy 8 bár nyomással nem bírtak átfújni rajt.Nem olcsó,az új!Az enyémet szétvágták és kiütötték a belsejét.Tudom,hogy nem helyes.de egyenlőre ez van.Most nagyon jól megy.
Ha egységes sötéttel akarod körbe, akkor a sötétebb (20%-os fényáteresztésű) két első leállónál az nagyon sötét... és a rendőr is cseszegethet érte. Én ha lett volna a két árnyalat között akkor azt választottam volna :))
Így ez lett ami esztétikus, nem és nem zavaró... még este sem.
A belátás nem zavar. Sokkal bosszantóbb, ha este pl. nem tudok "normálisan" tolatni, mert nem látok ki kombiból. A te árnyalatod kifejezetten "világos". Jó lenne látni autón az egyel sötétebbet is.
Én a 35-ös fóliát választottam. Ez a legpraktikusabb. Igaz belátni az autóba. Ennél még este sem annyira zavaró. Ha sötétebbet választanál (gondolom egységes színnel körbe) az már nagyon sötét az első ablakokon. Felemáson meg hülyén néz ki. Remélem a képek segítenek dönteni :)
Hétfőn megyek az általad javasolt fóliás mesterhez. :) Te a leghilágosabb SharkHP-t választottad (ha jól emlékszem). Utólag nem kértél volna egy árnyalattal sötétebbet? (Nem tudom milyet kérjek).
Most kimegyek és megint megpróbálom megcsinálni. Ja igen angol nyelvre van állítva. Tudod ezt már próbáltam és nem változott semmi... Én nem tudom én vagyok csak ilyen problémás, hogy semmi nem megy símán ? :(
Már írtam 1 választ de valamiért nem rakja be. Van ugye 3 állas, az autó, 1-es, 2-es. Az 1-2 sikerült le nulláznom, de mi az autó jelet használtuk, azt nem sikerül helyre ráznom.
Igen 1-2 állásban le tudtam nullázni, de mi mindig az autó jelen hagytuk. Ugye van az autójel, 1állás, 2 állás , mi nem használtuk külön a szám jelzéseket,mindig az autó álláson volt.
Az önindító zárlatos volt, azonkívül amit lehetett kitakarított a srác. Köztük azt amit írtál a levegőszabályzót, hűtőt és mindent amit tisztítani lehet. Frissítette a szoftvert is. Viszont adott 1 tanácsot, ha pollenszűrőt cseréltek, ne a papírt tetessétek bele ! Nekünk most azt tettek bele utoljára mikor olaj csere volt, de azt mondta az nem jó. Pl. begombásodik és ha szétterjed nehéz eltüntetni. A másik fajta se drága mert tud szerezni 4-5 ezerért. Igaz a chip eltünt az autóról, de sztem nem rakatom vissza,mert most így is nagyon megy.
Kész a verda repül :D Isteni érzés, már olyan régóta szenvedek vele. Viszont megint segítséget szeretnék kérni... A leírásában nem találom, hogyan kell beállítani, hogy a kijelzőn lássam a fogyasztást, hány km-re elég az üzem anyag. Pontosabban a kijelzőn ott van csak éppen nem mutatja:( Az átlag fogyasztás 0 , a megtehető km, ahelyett, hogy fogyna, ahogy megyünk növekszik. Remélem érthető voltam.
"elfáradtam", nem merek már kockáztatni, túl drága volt a 2 ablaktörlő motor... legutóbb egr szelep csere volt soron, a rángatás ugyan úgy megmaradt. reklamálni kellene, de ezt csinálom már vagy 8 éve. kifáradtam. :-/
ÓÓÓ miket tudok meg... Egyre jobban úgy érzem, hogy a 70 kidobott pénz volt :( A tankot nem tisztitották ki, ez tuti, pedig ezt mi is mondtuk nekik. Azt hiszem előbb kellett volna látogatnom ezt a fórumot. Könnyű az olyat átvágni aki nem ért hozzá :( Sajnos a párom sem ért a modern autókhoz, a merci teherautót megszereli, de ugye ott nincs computer.
ja ugy gondolom neked nem letiltott a kocsid hanem egyszerűen nem volt üzemanyag a common rail-ben amit be tudott volna fecskendezni, ergo leált a motor!
Köszi Erik így már értem:) A magas nyomásút nem rég csináltattam meg "csekély" 70 ezer volt, annak jónak kell lennie, bár elhoztam és 1 hét nem telt el ugyan az a hiba előjött vagyis letiltott a verda. Visszavittem újra bemérték és azt mondták az jó... Tehát akkor elvileg a másik változat.
Tehát az air flow meter= levegő átfolyó mérő szenzor, vagyis méri a beszzívott levegő mennyiségét ami a levegőszűrő után a levegő cső keresztmetszetén helyezkedik el.
Felel a bekeverendő levegő-benzin (dizel) arány kiszámításáért.
A high pressure fuel sensor = Magas nyomású üzemanyag szenzor, ami valójában inkább egy szelep, ami szabályozza a common rail-be a magasnyomású üzemanyag pumpa által juttatott üzemanyag nyomását.
Ha koszos ez a szelep akkor nehéz a motor beindításához elegendő nyomás feltermelni a common railben, és ezáltal nincs üzemanyag befecskendezés sem.
Ha végül is hosszú indítózás után mégis beindul a járgány a common rail elégtelen nyomása miatt hol leesik hol felemelkedik a fordulat a számítógép korrekcioja miatt. De ha szervízbe rárakják számítógépre ott mindennek nyoma van.
Fillérre pontosan meg tudják mondani melyik szezor, szelep hogy működik, vagy nem, mennyi az indítási üzemanyag nyomás.