Érdekes, hogy Oncsik "Mocsok" Zoli is végig dícsérte, amíg nála volt Superbike magazin tartós teszten. Mondjuk ő tud is motorozni. Nem tudom, hogy ebben a H.H.-val való jó viszony mennyire játszott bele. Bennem is felmerült a kérdés.
Mindazonáltal én nem tartom lehetetlennek, hogy ez a konstrukció valóban kiváló arra, amire kitalálták. A szememben ez kb egy CBF600 csak nyomatékra hangolva. A Jazz (autó) is hatalmas közönség kedvenc (az biztosan nem alaptalanul), simán el tudom képzelni, hogy annak a "félbevágott" blokkjával plusz praktikus, robógak idéző rekeszekkel, kátyú barát futóművel erre az ingázásos meg itt sem ismeretlen fostorgós tempóban túrázásos dologra (ha sehol nem megyünk 100 felett, arra 50 LE is elég, pláne, ha ehhez nem kell 6250 fölé pörgetni) tökéletesen alkalmas, még ha lelkesedést esetleg csak a benzinkúton tud okozni.
De a lapos gumi az tényleg odaver. Nem csak az újságírónak ciki, de annak is, aki így átadott egy tesztmotort. Mert, ha mondjuk most arról kéne olvasnunk, hogy bizonytalan a futómű, az mennyibe fájhatna a Hondának?
Néha fellelkesülök, de nem akarok sz.pni vele..áh mindegy :-DAz Addressen nincs mit szerelni, az túl jó.illetve csak a kipuf könyököt fogom leszedni, és lefújni.
Teljesen olyan vezetni, mint a kétkerekű robogókat. Annyi a különbség, hogy nagyon sokkal nagyobb kanyarsebességet enged és mindig a segge csúszik meg, még fékezéskor is. Az egyik helyen, ahol egy lámpa eléréséhez hetvenre gyorsítok, utána szűk balos van, ott ezzel (illetve Mp3-mal) vizesen is simán megy hatvannal a kanyar, mondjuk a Yamahával negyvenre fékezve érzem biztonságosnak, de szárazon is 60 a maximum. Plusz vicces a futómű kimerevítése, lámpánál tudsz olyanokat csinálni, hogy bebillented az autó elé, reteszeled ferdén, aztán ücsörögsz rajta láblerakás nélkül. De ez csak akkor, ha idétlen vagy.:)
>Nyilván, csak ott azért több az olyan helyzet, mikor ennek egyáltalán értelme van.
Így van! Aztán ennek ellenére is még ott sem jellemző az idő nagyobb részében.
>Nomeg az egy használt motor, lehet, hogy a gazdája valamiért a hátsó fék húzgálását tartotta célszerűnek, esetleg, mert mást nem ismert.
Na, ezt nem kéne az új taljnak elkövetni. :)
>A robogó más dolog, ott nem tudsz visszaváltani, gyakrabban húzgálom, mint váltóssal tenném. Illetve azon szerintem nem piszkálnám a hátsó féket kanyarban.:)
Tehát azon több értelme/szüksége van, mégsem teszed.
Egyről beszélünk! ;)
A sportomotor.hu-n volt egy elketronikás cikk. Ott is ment ez a hátsó fékes agyfasz.
Komoly felmérések bizonyítják, hogy a legagyakoribb vezetéstechnikai (tehát nem a kihajt, elsőbbség, stb. KESZ okok) hibak, amik balesethez vezetnek közt van (ez jó magyartalan lett):
- nem meri dönteni, pedig lehetne, és bevenné a kanyart
- túlfékezi a hátulját
- nem fékezi eléggé az elejét (pedig akár az ütközést is elkerülhetné)
Ha mentel majd huzamosan, latod a bogarakon a szelvedelmet. :-)
A ket plexi ugyan az, a cbf rovidebb egy 10-15 centivel (latszik a fekete takarokon). Ebben az also allasban az allamra, a kb.3 centivel feljebb levo allasban a szemoldokomra nyomja a szelet. Persze csak igy nem lehet kijelenti, hogy mennyit ved, mert fugg a plexi tavolsagatol, uleshelyzettol, stb.
Akkor majd egy MP3. ;) Tőlünk nem messze parkol mindig egy a járdán, full Tyúkanyó outfitben, idén még nem vették elő. Fura járgány lehet. Ezzel van azért valami motor érzés? Vagy mint egy tricikli?
Nem, 400-ig lement, aztán megvette egy cimborám, aki ráér vele mókolni. Ha 200-ért ideadták volna, odaadom neki, meg kifizetem a másik 200-at, hogy csinálja meg.:)
Nyilván, csak ott azért több az olyan helyzet, mikor ennek egyáltalán értelme van. Nomeg az egy használt motor, lehet, hogy a gazdája valamiért a hátsó fék húzgálását tartotta célszerűnek, esetleg, mert mást nem ismert.
A robogó más dolog, ott nem tudsz visszaváltani, gyakrabban húzgálom, mint váltóssal tenném. Illetve azon szerintem nem piszkálnám a hátsó féket kanyarban.:)