Keresés

Részletes keresés

daVeFR Creative Commons License 2013.01.25 0 0 253657

Érdekes, hogy Oncsik "Mocsok" Zoli is végig dícsérte, amíg nála volt Superbike magazin tartós teszten. Mondjuk ő tud is motorozni. Nem tudom, hogy ebben a H.H.-val való jó viszony mennyire játszott bele. Bennem is felmerült a kérdés.

Mindazonáltal én nem tartom lehetetlennek, hogy ez a konstrukció valóban kiváló arra, amire kitalálták. A szememben ez kb egy CBF600 csak nyomatékra hangolva. A Jazz (autó) is hatalmas közönség kedvenc (az biztosan nem alaptalanul), simán el tudom képzelni, hogy annak a "félbevágott" blokkjával plusz praktikus, robógak idéző rekeszekkel, kátyú barát futóművel erre az ingázásos meg itt sem ismeretlen fostorgós tempóban túrázásos dologra (ha sehol nem megyünk 100 felett, arra 50 LE is elég, pláne, ha ehhez nem kell 6250 fölé pörgetni) tökéletesen alkalmas, még ha lelkesedést esetleg csak a benzinkúton tud okozni.

Előzmény: Törölt nick (253653)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.25 0 0 253656

Kizárt, hogy fizetett, az csak a hülye vasutas vesszöparipája :-)

A szakértök kikérték maguknak amikor egyszer meg mertem említeni.

mert mindenki csal, lop, hazudik, de az újságirók szentek, mint megtudtuk anno...

Előzmény: JGab (253652)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.25 0 0 253655

És szerinted tényleg ennyire tetszett neki, vagy ezt kellett írnia?

nekem alapban nem szimpatikus ez a Honda család, föleg a sajtó miatt nem. Amit ennyire dicsérnek, az már gyanus!

Előzmény: Törölt nick (253650)
jester0926 Creative Commons License 2013.01.25 0 0 253654

> nem hagytak rajta rinyacsíkot

 

Lehet, hogy már rendszeresítettek erre a célra egy 1500-as smirglit. Csak a miheztartás végett. :)

Előzmény: Törölt nick (253653)
JGab Creative Commons License 2013.01.25 0 0 253652

És mindezt kb 1 évvel a motor megjelenése után :)

Gondolom valami fizetett PR cikk.

De a lapos gumi az tényleg odaver. Nem csak az újságírónak ciki, de annak is, aki így átadott egy tesztmotort. Mert, ha mondjuk most arról kéne olvasnunk, hogy bizonytalan a futómű, az mennyibe fájhatna a Hondának?

Előzmény: Törölt nick (253650)
Infomaker Creative Commons License 2013.01.25 0 0 253649

Néha fellelkesülök, de nem akarok sz.pni vele..áh mindegy :-DAz Addressen nincs mit szerelni, az túl jó.illetve csak a kipuf könyököt fogom leszedni, és lefújni.

jester0926 Creative Commons License 2013.01.25 0 0 253648
Sztem olyat kereshet, mint Marton: vmi gyikja van, es minel jobban szetszedi, annal gyorsabban szaguld vele a szoporoller.
Előzmény: Törölt nick (253646)
jester0926 Creative Commons License 2013.01.25 0 0 253647
Zoldit keresd, neki mindig vannak GTK - ooo akarom mondani kivalo restauralasi alapjai. ;)
Előzmény: Infomaker (253645)
Infomaker Creative Commons License 2013.01.25 0 0 253645
nem tudtok 20-30 korul jol mukodo max ronda robogot? gondolkodom egyen jatszani felujitost... :)
daVeFR Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253644

Miért tenne ilyet bárki is? :o

 

Egyenesen menjen a vonat! ;)

Előzmény: Vad (253642)
Vad Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253642

nem így értettem.

a dr250-nel kibaszott kényelmetlen volt 60 km-t megtenni, de városban sose fájdult meg a derekam rajta.

retkesebb utakon meg a 150-es kistestvére se fárasztott, mert lekötött a seggelés.

 

szal több órát ülni egy motoron kanyarodás nélkül, na az teszteli a kényelmet.

a többi meg más tulajdonságokat tesztel.

Előzmény: Törölt nick (253641)
tcaoe Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253640

Hát, ezt a részt nem próbáltam, de mesélték, hogy lassan ugyanolyan könnyen felborul, mint egy bármilyen motor.:)

Egyszerűen csak sokkal jobban tapad az eleje.

 

Előzmény: jester0926 (253638)
Vad Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253639

azért kíváncsi lennék, mennyit ült a seggén az alpesi winner

Előzmény: Törölt nick (253625)
jester0926 Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253638

:) Ezt is biztos fel lehet borítani, de ahhoz már nagy marhaságot kell csinálni? Ergo "hülyebiztos"?

Előzmény: tcaoe (253637)
tcaoe Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253637

Teljesen olyan vezetni, mint a kétkerekű robogókat. Annyi a különbség, hogy nagyon sokkal nagyobb kanyarsebességet enged és mindig a segge csúszik meg, még fékezéskor is. Az egyik helyen, ahol egy lámpa eléréséhez hetvenre gyorsítok, utána szűk balos van, ott ezzel (illetve Mp3-mal) vizesen is simán megy hatvannal a kanyar, mondjuk a Yamahával negyvenre fékezve érzem biztonságosnak, de szárazon is 60 a maximum. Plusz vicces a futómű kimerevítése, lámpánál tudsz olyanokat csinálni, hogy bebillented az autó elé, reteszeled ferdén, aztán ücsörögsz rajta láblerakás nélkül. De ez csak akkor, ha idétlen vagy.:)

Előzmény: jester0926 (253632)
daVeFR Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253636

>Nyilván, csak ott azért több az olyan helyzet, mikor ennek egyáltalán értelme van.

Így van! Aztán ennek ellenére is még ott sem jellemző az idő nagyobb részében.

 

>Nomeg az egy használt motor, lehet, hogy a gazdája valamiért a hátsó fék húzgálását tartotta célszerűnek, esetleg, mert mást nem ismert.

Na, ezt nem kéne az új taljnak elkövetni. :)

 

>A robogó más dolog, ott nem tudsz visszaváltani, gyakrabban húzgálom, mint váltóssal tenném. Illetve azon szerintem nem piszkálnám a hátsó féket kanyarban.:)

Tehát azon több értelme/szüksége van, mégsem teszed.

 

Egyről beszélünk! ;)

 

A sportomotor.hu-n volt egy elketronikás cikk. Ott is ment ez a hátsó fékes agyfasz.

Komoly felmérések bizonyítják, hogy a legagyakoribb vezetéstechnikai (tehát nem a kihajt, elsőbbség, stb. KESZ okok) hibak, amik balesethez vezetnek közt van (ez jó magyartalan lett):

- nem meri dönteni, pedig lehetne, és bevenné a kanyart

- túlfékezi a hátulját

- nem fékezi eléggé az elejét (pedig akár az ütközést is elkerülhetné)

 

Előzmény: tcaoe (253622)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253634

Van egy kepem neked: 

 

Ha mentel majd huzamosan, latod a bogarakon a szelvedelmet. :-)

A ket plexi ugyan az, a cbf rovidebb egy 10-15 centivel (latszik a fekete takarokon). Ebben az also allasban az allamra, a kb.3 centivel feljebb levo allasban a szemoldokomra nyomja a szelet. Persze csak igy nem lehet kijelenti, hogy mennyit ved, mert fugg a plexi tavolsagatol, uleshelyzettol, stb.

Itt jatszogass: http://cycle-ergo.com/

Előzmény: amator11 (253605)
zöld_I Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253633

Csinálsz?

CSinálj már kettőt... :D

Előzmény: Törölt nick (253630)
jester0926 Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253632

Akkor majd egy MP3. ;) Tőlünk nem messze parkol mindig egy a járdán, full Tyúkanyó outfitben, idén még nem vették elő. Fura járgány lehet. Ezzel van azért valami motor érzés? Vagy mint egy tricikli?

Előzmény: tcaoe (253631)
tcaoe Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253631

Nem, 400-ig lement, aztán megvette egy cimborám, aki ráér vele mókolni. Ha 200-ért ideadták volna, odaadom neki, meg kifizetem a másik 200-at, hogy csinálja meg.:)

 

Előzmény: jester0926 (253629)
jester0926 Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253629

Mi lett a 3 kerekű szörnnyel? Végül sikerült lebótolni?

Előzmény: tcaoe (253624)
zöld_I Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253628

A képesen hirdet egy gyártó, hidraulikus, 50 ropi.

Szerintem nem sok érte....

Előzmény: Törölt nick (253626)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253627

Akkor vegyen bele a gazdája, ha már el akarja adni...

Előzmény: zöld_I (253395)
tcaoe Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253624

Mikor felvittem a DNA-t a Bükkbe, akkor azért elfogyott a hátsó fék a hideg ellenére is.:) Pedig az sem sokkal több ló.:)

Még jó, hogy a nőm elcserélte velem a Vespára, mert amúgy még bekerülnék a hírekbe tavasszal.:)

Előzmény: jester0926 (253612)
zozo.sz Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253623
tcaoe Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253622

Nyilván, csak ott azért több az olyan helyzet, mikor ennek egyáltalán értelme van. Nomeg az egy használt motor, lehet, hogy a gazdája valamiért a hátsó fék húzgálását tartotta célszerűnek, esetleg, mert mást nem ismert.

A robogó más dolog, ott nem tudsz visszaváltani, gyakrabban húzgálom, mint váltóssal tenném. Illetve azon szerintem nem piszkálnám a hátsó féket kanyarban.:)

Előzmény: daVeFR (253607)
Vad Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253621

azt a vesszőt nem tudom, ki tette oda

Előzmény: Vad (253620)
Vad Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253620

na én így döntöttem, oldalra ősszel a gs-t 0km-h-val

Előzmény: jo_lenne_tudni (253614)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253619

Hulyseg, az onroadon volt egy teszt, kozel 150et ment a dl kulonosebb gond nelkul.

http://onroad.hu/teszt/teszt-suzuki-dl650-v-strom-2012.html

 

Nekem 40000 alatt a legnagyobb muszaki hibam egy kilazult indexizzo volt.

 

A Suzuki sprod, a Honda kicsit finomabb. Mindketto jo muszakilag. A Suzuki kb. 20%-kal olcsobb. 

Előzmény: amator11 (253608)
amator11 Creative Commons License 2013.01.24 0 0 253618

olvastam, igen. Ezért is hezitálok. Hasonló jókat irtak a Hondáról is...

Előzmény: Törölt nick (253615)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!