Kétféle képen lehet értékelni Zo, az egyik a fórumon megszokott szolidáris verzió abból az okból, hogy mind annyian szeretünk téged a másik a szintén szereteten alapuló, de őszinte baráti vélemény, melyiket szeretnéd? :)
Benzinből a 200-230 M102-es KE-JEctronikos kissé maceráns tud lenni, de ha nem sajnálod a pénzt a kocsi megvételekor, és egy szép gyárit veszel azokkal sincs baj.
Sziasztok! Egy viszonylag amator kerdest szeretnek feltenni . 124 Mercedes -nel melyik a legjobb diesel es benzines motor ? Koszonom a velemenyeket es valaszokat ! udv Zoli
Egy puszi S osztállyal csapatod és nem jön össze 100-120 ezer? Nem menőségből, tényleg, de azért egy S merdzsobó kikacsintva ez bele kéne férjen! Azért az nem járja, hogy kő az S de nem jön össze 100ezer... Akkor át kell értékelni a helyzetet, hogy valóban képes vagy e finanszírozni egy ilyen kocsit. Mifelénk azt szokták volt mondani, hogy ha van pénz szőkére, legyen benzin a kocsidban a plázába!
Ha javitas alatt azt erted, hogy a taviranyiton csinaltatok valamit, amitol megszakadt az aramellatas, de az immo transzponderet nem bantottatok, akkor probald meg a kulcsot bedugni par masodpercre a gyujtaskapcsoloba (esetleg adj ra gyujtast majd vedd le), hatha felszinkronizalja magat. Ha nem, akkor nem uszod meg a feltanitast, sanszos hogy diag kell hozza.
Kitartás, úgy látom neked hiába beszélnek! Nyugodtan próbálkozhatsz "egyébb" megoldásokkal is, nem Te leszel az első, és ha a kocsid bekeményít, a meglévő kulcsodat is letiltja, akkor légyszives ne itt "sírdogálj"! HAJRÁ! :-)
Az itteni szerelők tudják a megoldást, de ők is pénzért mondják meg, de mivel engem is le akartak húzni a tanítási metódussal nem hittem nekik és megcsináltattam szakszervizben a kulcsot. De van más megoldás is nem kell fizetni a diagnosztikáért, mert az is csak kuruzslás.
Ez a kulcstanítás módja:
Nem mertem kísérletezni vele mert féltem h tönkremegy a kulcs, de elvileg működhet:
2. Beteszed a kulcsházat és az elektronikát a vékonyabb felével lefelé egy pohárba ( a pohár feneke felé nézzen a kulcs elvékonyodó része )
3. A poharral a kulccsal együtt beteszed a mélyhűtőbe egy éjszakára, de kb. 20 percenként meg kell mozgatni a poharat egy kicsit ( a benne lévő CMOS dióda hőcsökkenéstől nem vezeti az áramot és miután kiveszed visszamelegszik, újraindul )
4. Kiveszed a hűtőből a kulcsot, megvárod, hogy felmelegedjen, berakod az elemeket és az első indítási metódus során megtanulja az autó )
Köszönöm szépen a válaszod ehez csak anyit füznék hogy a kulcs az 80 ft + tanitás 30+munkadij 1 óra 16+áfa ezzel tisztában vagyok nem is eszt kérdesztem 1 szerelö monta hogy lehet hangolni monta hogy jön segít is de az sok idö és szeretném én magam meg csináni én aszt kérdesztem hogy van -e itt olyan ember aki tutja hogy kell eszt csinálni.??
van egy clk320 (w208)-am, és van egy kis problémám vele. Normál gázadasra normálisan reagál viszont amikor nagyobb gázt adok és magasabb a fordulat 3-4000nél, lepadlózom, akkor az autó megtorpan, nem gyorsul, a motor csak bőg es a váltó nem akar váltani. Ez után nem megy mind a 6 hengerem. Leállítás után ugyanúgy jár a 6 henger, viszont a fentieket megismételve a hiba ugyanúgy visszatér. Bárkinek volt ilyen vagy hasonló problémája kérem jelezze.