Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
De,egy 2000-es évjáratú 166-ban mondjuk mindegyik bent lehetne szériában.
Én nem vagyok igazán Lancia fan,azért vettem,mert kellett az önsúlya az utánfutó vontatáshoz,és akkor épp nem találtam mást a piacon,de igazán meg vagyok vele elégedve.
Hétköznap egy Merci Viano-val járkálok,de ha messzebb kell menni,az egész család a Kappára szavaz,pedig ebben még TV sincs.
Ez vagy a Merci kritikája,vagy a Lancia dicsérete,ezt mindenki eldöntheti vérmérséklete szerint,de az biztos,hogy jelenleg nem cserélném le semmire.
Amire használom,arra tökéletes,több pénzt meg egyszerűen nem tartok egy "autóban".
Mert,nagyon nem mindegy,hogy ezeket 500-ért nyújtja,vagy 5 millióért.Nekem nem. ;-)
Igaz,hogy az alkatrész nem olcsó,de az Ebay korában azért meg lehet oldani mindent.
Nem tetszett a vezérműtengely szíjkerék,az új már úton van,50 Eur.
Az,hogy a bontottra adnak egy 10.000-es árajánlatot,az meg legyen a bontós baja. :-D
Értem, és ebben látok is logikát. De a rajzot nézve nekem nem az ment ki, ami a szivargyújtót jelzi... Mert arra határozottan emlékszem, hogy a legalsó sorban volt. Bár ott sem jelez 5 ampert...
Pedig a szivargyújtót 15-el szokás. Ha használnád is szivargyújtásra akkor nem lenne elég. De a szivargyújtóba esetleg komolyabb fogyasztót is lehet csatlakoztatni pld. útihűtőt fűtős párnát stb.. ezért szokás ezeket nagyobb árammal lebiztosítani.
Az autóipar nem produkál hatalmas fejlődést,úgy látom.
Sok boldogságot amúgy a Lagunához,nekem is tetszenek,és én nem vagyok francia ellenes,de a Kappát még elbütykölgetem magam,ahhoz viszont már nem nagyon tudnék hozzászólni,ha kell.
6-os váltó, ülésfűtés, szélvédő fűtés, gyári kanyarkövetős bi-xenon fényszórók lámpamosóval, park radar elől- hátul, kulcsnélküli indítás + inteligens ki-be jutás, tempomat, fény és esőszenzor, csak hogy a fontosabb extrákat soroljam!
Eladóvá vált egy 1997-es 2000-es benzines ékszerdoboz. Az autó, GARANTÁLTAN 135 ezer kilométert futott. Makulátlan, újszerű állapotú. Érdeklődni, privátban. Természetesen, ide is teszek fel képeket.
Kicsit off, de gondoltam megosztom Veletek a véleményem az új autómról!
Azt azért hozzáteszem, hogy a Kappám a mai napig megvan (20v Turbó), amit már a feleségem hajt, aki szintén imádja csak úgy mint én! Főleg mikor a 220 lóerő gyermeki mosolyt csal az ember arcára mikor meglódul! :)
Másfél hónapja viszont boldog tulajdonosa vagyok egy 2009-es Renault Laguna 2.0 dci 150 hp privilege felszereltségű gépnek! Az eddigi benyomásom nagyon jó! 128.000 km, vezetett szervizkönyv, 6-os váltó, ülésfűtés, szélvédő fűtés, gyári kanyarkövetős bi-xenon fényszórók lámpamosóval, park radar elől- hátul, kulcsnélküli indítás + inteligens ki-be jutás, tempomat, fény és esőszenzor, csak hogy a fontosabb extrákat soroljam!
fogyasztása 100 tempomattal 4,6 liter, ami kicsit furcsa a Kappa után!
Mindenkinek jó Kappázást, nekem is megmaradt hobbinak, mert eszméletlen ez az autó!
"ez a mediterrán szépség már egy kiadós gázfröccstől ezer fontokat vesztene az értékéből"
Ezt viszont nem értem, annak mi értelme hogy be se indítsák...? Éppen hogy meg kéne járatni rendszeresen a motort és megmozgatni a váltót, fékeket, stb.
Vagy évtizedek alatt majd egyszer csak összeáll egy darabba minden és daruval kell mozgatni?
Nekem is volt ilyen, hogy nullázott mindent, és a rádió sem ment. Egy 5 amperes biztosíték volt a ludas, szerintem nézd meg azt is! A biztosítéktábla legalsó sorában van valahol, de nincs most előttem, más 5-öst szerintem úgysem találsz.
Ma nézegettem ezt a testkábelt és már valaki mókolgatta!!
de akkor mégegyszer megpróbálkozom vele és adok neki wd-40 el hátha!!!
köszi a képeket!!!!
az az igazság hogy én most tettem szert egy kappára kb egy hete használom de meg van már szeptember óta!osztrák papírokkal vettem és a magyarításnál meghúzták a vizsgán mert a küszöbök megy még egy két dolog szar volt rajta.aztán rendbe hozattam nem volt egyszerű de nagyon szép állapotban van és számlákkal igazolt szervizkönyve van úgyhogy nem egy elhanyagolt verda!a bátyámnak van ilyen 2.4 Jtd és heti rendszerességgel jár vele külföldre minden zokszó nélkül ezért döntöttem én is a kappa mellett!