Keresés

Részletes keresés

mash.69 Creative Commons License 2017.07.07 -1 0 36190

köszi.

Azt értem, hogy hosszabb, de így meg az út hosszam Zalaegerszeg felé...

:)

 

Persze csak ha pest felől nézem, a Holládból indulok, akkor nem.

simán megcseréltem volna   akét útat :)

 

A régi 76-osból R76-ot építek, az építendő R76-ból meg új nyomvonalú 76-sat. :)

 

Előzmény: yxcvbnmaa (36188)
Mr Reacher Creative Commons License 2017.07.07 0 0 36189

Azt hiszem, hogy két kilométerre nem is lehet másik lehajtót építeni. Az m35 Debrecen melletti szakaszánál is szervizutat építettek.

Előzmény: yxcvbnmaa (36188)
yxcvbnmaa Creative Commons License 2017.07.07 0 1 36188

A domborzat a kulcsszó. Balatonszentgyörgytől keletre van egy észak-déli dombvonulat (Marcali-hát). Kb 70 méter szintkülönbség.

Gondolom ezt nem akarták megmászni az új úttal.

Az új ap. csomópontot kialakítani is a domborzat miatt lenne macerás. Ebben az esetben ráadásul két kilométerenként lenne csomópont az M7-esen. Az se nem szerencsés, se olcsó...

 

Ráadásul a holládi nyomvonal esetén rövidebb az építési hossz.

 

Mindezek mórickarajzban is elmesélve:

 

Előzmény: mash.69 (36187)
mash.69 Creative Commons License 2017.07.06 -1 0 36187

gondolom nem akarták átépíteni az M7-68 csomópontot, mert onnann vittem volna az új R76-ost

elvitték Holládig, mert ott nincs nagy keresztirányú forgalom... könnyebb építeni? ez a szempont?

nem az a szempont, hogy M7-68 mert ott nagyobb a várható forgalom azaz a megtérülés?

 

De még annak is több értelme van, ha a kettő között (Hollád és M7-68) csinálnak új csomópontot

 

http://static.regon.hu/ma/2017/05/tn4-r76-osnyomvonal.jpg

Előzmény: NAR (36186)
NAR Creative Commons License 2017.07.06 0 0 36186

Az M7-68-as csomópont egy fennsíkon van, onnan nagyjából sík a 7-es körforgalmáig és azon is túl egy darabig a 76-oson, majd jön egy nagy lejtő a faluig. Amennyire emlékszem, a tervezett R76 síkon megy (az M7 lejt a következő csomópontig). Lehet, hogy egyszerűbb a síkon építeni (bár nem tudom, mennyire mocsaras az a vidék - a szomszédban ott a Kis-Balaton), de autóval Budapest felől mindenképpen fel kell menni az M7-68-as csomópontig.

Előzmény: mash.69 (36185)
mash.69 Creative Commons License 2017.07.06 -1 0 36185

én is pont ezt néztem, hogy miért jó kelet felé vinni az új útat a Balaton irányába,

ahelyett hogy a régi úttól balra/nyugatra lenne

igaz nem vágom fejből a terepvizonyokat

Előzmény: NAR (36184)
NAR Creative Commons License 2017.07.06 0 0 36184

Lehet, hogy nehéz felfogásom van, de nem egészen értem ezt a nyomvonalat. Ha jól számolom, az M7-Keszthely útvonal 3 kilométerrel lenne hosszabb errefelé, mint a jelenlegi úton, ahol nem olyan hosszú az 50-es szakasz, hogy ne legyen időben is rövidebb - ebben az esetben meg ki fogja használni? Annak persze örülök, hogy megmarad a régi út pl. kerékpárosoknak, de nem egészen értem...

Előzmény: MCA-001 (36181)
mash.69 Creative Commons License 2017.07.06 -1 0 36183

a vásárhelyi elkerülő is alakul:

 

http://magyarepitok.hu/utepites/2017/07/marciusra-elkeszul-hodmezovasarhely-eszaki-elkeruloje

 

200-an dolgoznak, de nicns senkinél egy fényképező, hogy naponta megörökítse,

hogy mennyit haladtak?

Előzmény: mash.69 (36182)
mash.69 Creative Commons License 2017.07.06 -1 0 36182
Előzmény: MCA-001 (36181)
MCA-001 Creative Commons License 2017.07.05 0 0 36181

Mi mindent találni a Magyar Közlönyben:)

R76 Hollád - Fenékpuszta nyomvonal:

 

trizs77 Creative Commons License 2017.07.05 -1 1 36180

https://www.szabadfold.hu/aktualis/hid_helyett_alagut

 

Az alagutak már kb. 20 éve megvannak a Duna alatt.

Most közülük kettőt átalakítanak közforgalmúvá.

 

 

mash.69 Creative Commons License 2017.07.03 -1 0 36179

valamlelyík cikk írta, az olcsóság átka, ha alagút van az drága

lehet nem kellene Kén Utca-Ecseri út 1 hosszú alagút,

hanem Kén utca - Hirker, M5 bevezető alatt egy és a többi lehetne felszínen

Előzmény: SzaSza0909 (36178)
SzaSza0909 Creative Commons License 2017.07.03 0 0 36178

Igazából azt nem értem, hogy miért nem lehet megépíteni mindkét pesti oldali ágat - az Illatos útit és az Ecseri útit _is_. Ha spórolni akarnak az elvtársak, a Kén utca-rendezőpályaudvar útvonal kikerülhető a Táblás utca felé - ehhez persze nagy kapacitású Illatos út kell (2x3 sáv). Ha a rendezőpályaudvar alatti-feletti átkötés is megépülhet, akkor pedig a Soroksári útnál kell valamilyen Y-elágazás a hídlehajtón a két iránynak.

 

Egy csapás, két légy.

 

Előzmény: mash.69 (36155)
dimelo Creative Commons License 2017.07.02 0 2 36177

uff... én szóltam:((((

Előzmény: mash.69 (36176)
mash.69 Creative Commons License 2017.07.02 -1 0 36176

http://index.hu/belfold/2017/07/02/ot_auto_karambolozott_az_m7-esen/

Az első információk szerint négy kilométeres torlódásra kell számítani.

 

ilyenkor lenne jó, ha össze lenne kötve az M7-es az M6-ossal....

mash.69 Creative Commons License 2017.07.02 -1 0 36175

a Zalka/Mázsa tér kereszteződés egy igazi béna, albalzázott kereszteződés...

Azzal kellene valmit kezdeni vasút, 2 villamos szétválása, a 151-es végállomása...

 

ahogy az éles sarok is nagyon béna, oda kellene egy alagút, ami a forgalmat áthozza 

a Penny "parkolójába" a vasút alatt.....

lehet nem is oda kellene, hanem a Fehér út-Kőér utcát kellene összekötni?

Előzmény: brenn (36174)
brenn Creative Commons License 2017.07.02 0 0 36174

Igen ez a legnehezebb kérdés, hogy a Gyömrői úttól hogyan menjen tovább a forgalom:

 

Kőér - Gitár utcák vonalán ( akár alagútban is)

 

vagy a meglévő utakra ( Vaspálya, Kőrősi Csoma út , Éles sarok - Fehér út vonalán.

 

Ezt majd az élet alakítja, de addig is nagyon jó lesz egy haránt irányú normálisan járható út Budáról, Kőbányáig. 

 

Előzmény: mash.69 (36173)
mash.69 Creative Commons License 2017.07.02 -1 0 36173

Terv már a Gyömrői útig van, talan már a topikba is linkeltem. A vasútnál aluljáró lesz, onnan 2x2 sáv a Határ úthoz. Az új út az Ibis mögött kanyarodva torkolna be a Határ útba.

Kőbányat atfurni se lenne olcsó, plane hogy most is tele van pincekkel jaratokkal.

Sanszosabb hogy a vasút mellett lenne 2x2 sav, ami talán már most is az..

Előzmény: brenn (36172)
brenn Creative Commons License 2017.07.02 0 1 36172

Én is úgy gondolom hasznosabb,

   mert van budai hídfője - szemben az albertfalvai híddal, aminek csak egy nagy alagúttal lenne

   mert feltár a városközponthoz közeli rozsdazónás ill. beépítetlen  területeket

   mert  a Rákóczi híd forgalmát csökkenteni fogja és az M5 - Egérút összeköttetést  délre, lejjebb viszi, tehát csökkenti a belső forgalmat

 

a nagy kérdés az marad, hogy a Határ út-Üllői út kereszteződésétől hogyan tovább?

 

A Kőér utca  kiépítésével és  egy nagy Kőbánya alatt vezetett alagúttal már ott is lehetne a Jászberényi úton és

a Körvasút  külső oldalán vezetett úttal  ( amúgy a  Fővárosi Kerettervben szereplő ) megvalósulhat egy új körút az újpesti híddal és a 10-es út bekötésével.

 

Ha ennek a déli része megépülne a Határ útig ezzel a beruházással  már a legfontosabb harmada meglenne.

Előzmény: mash.69 (36170)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.07.02 0 0 36171

A hivatkozott hozzászólás írásakor ezt nem gondoltam végig, minden szempontot figyelembe véve, hanem csak a konkrét felvetésre válaszoltam. 

De összességében azt hiszem, igen, hasznosabb. 

Előzmény: mash.69 (36170)
mash.69 Creative Commons License 2017.07.02 -1 0 36170

jól értem, hogy szerinted is hazsnosabb a városnak a galvani híd, mint az Albertfalvi?

 

Előzmény: Fradista Utazó (36164)
mash.69 Creative Commons License 2017.07.02 -1 0 36169

Mennyibe fájna az az alagút, ami nélkül semmit nem ér a délebbre rakott hídunk...

A Galvani híd terhermentesíti a Rákóczi Hídat, a Könyves Kálmán körútat, a Soroksári útat....

és ki ne hagyjam az Üllői útat

 

Ugyan ezt nem gondolom az Albertfalvai hídról....

a Szabadkikötő útat tehermentesíti és így kicsit a Soroksárit

Előzmény: seadxdx (36159)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.07.02 0 2 36168

Amíg a politika dönt, a szakmai alapokat nyíltan és bevallottan mellőzve, az útfejlesztésekről, és politikai alapon dől el, hogy a sajtó hogyan értékeli egyik vagy másik beruházást, addig önámítás volna a politika mellőzése ebből a topicból. 

Előzmény: trizs77 (36166)
dimelo Creative Commons License 2017.07.02 -1 2 36167

Miért is jut eszedbe a tényfelsorolásról a politika?

 

Gazdasági adatsorok ezek,

kár, hogy ok-okozati az összefüggés...

 

A koszorús (rap) költő szerint:

"Mindenki azt akarja, keresi-kutatja
Van, aki kimondja, van, aki titkolja
Van, aki nem beszél róla, van, aki unja
Olyan is van, aki csak tanulja,
Próbálja, csiszolja, húzza
Az se furcsa, ha sokszor kezdi újra
Van, aki hamar kidől, van, aki sokáig bírja,
De mindenki azt akarja."

Előzmény: trizs77 (36166)
trizs77 Creative Commons License 2017.07.02 -3 2 36166

 

 

 

 

Kevesebb politikát olvtársak !

 

 

 

 

 

dimelo Creative Commons License 2017.07.02 -2 1 36165

Az ördög a részletekben van...

Mit, miért, hol és mennyiért tesznek?

 

Ugyanezek 1998-2002, valamint 2010-2014 között csak alibiztek. (Többször megvitattuk: alig épült valami, csak befejezték az áthúzódókat)

Az uniós pénztömegen felhízlalt oligarcha-kör rákapott az idecsoportosított hazai forrásokra is.

 

Az általánosítás tudatmódosító hatású... (Miért lennék boldog, ha nagy az alkotmányos költség, és minden módon sarcolják a közlekedőket?)

 

Hogy is mondja a (rap) költő?

 

Ez itt a legnagyobb buli, ez itt az...

Előzmény: Hírfigyelő (36163)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.07.02 0 1 36164

Az M0 déli szakasza a bővítés óta bőven elegendő kapacitást nyújt, a lezárással járó balesetek száma is drasztikusan visszaesett. Pont a Deák Ferenc hídon, ahol 2×4 forgalmi sáv áll rendelkezésre, van még kb. 30% növekedésre kapacitás, az M0 nagytétényi részén kb. 15-20% növekedés még belefér anélkül, hogy mindennapossá válnának a torlódások. Ellenben a Könyves Kálmán körút és a Rákóczi híd minden nap beáll. 

Előzmény: seadxdx (36159)
Hírfigyelő Creative Commons License 2017.07.02 0 1 36163

A (36156)-tel pedig azért értettem egyet, mart azok akik tényleg tesznek is valamit az útfejlesztések előrehaladásáért, nem azt érdemlik hogy folyton csak a kritikákat kapják.

 

Elvégre mindenütt fejlesztenek, felújítanak. Lásd szekszárdi híd, dunaújvárosi híd, M0 java része készen van (csak nyugatról nyitott még...), összes fontos autópályánk kiér a határig, a főutak feljavításán is folyamatosan dolgoznak, pl. pár éve javították fel nagyon sok szakaszon a 47-est, mint pl. Szeghalom és Darvas vagy Furta között is, Debrecennek megvan az M35-öse, Kapoosvárnak is kész a 61-es elkerülője és arra a 67-est is fejlesztik, és ezeken a fejlesztéseken tényleg mindenhol látszik az akarat is. És ami figyelemre méltó, hogy sok olyan kishatárforgalmi átkelő nyílt meg azóta, ahol addig nem lehetett átmenni (pl. csak Románia felé ilyen a Vállaj-Urziceni [Csanálos], Battonya-Turnu [Tornya], Sarkad-Salonta [Nagyszalonta] átkelőhely, de a többi határszakaszon is vannak mindenfelé újak).

Hírfigyelő Creative Commons License 2017.07.02 0 0 36162

Milyen WTF?

 

Amiket én hoztam, azok mind vagy fórumok, vagy weboldalak rövidítései. A WTF-fel mellétrafáltál, olyan nincsen. Az IF pl. az ahol most vagyunk. A többit találjad ki! ;-) 

Előzmény: orangutan (36160)
trizs77 Creative Commons License 2017.07.02 -1 0 36161

A Fővárostól délre eső területeknek csak az M0-s hidak vannak összeköttetésnek, ami elég könnyen bedugul többek között a tranzitforgalomnak hála.

 

 

-------------------------------------------------------

 

 

Magunknak köszönhetjük.

 

Van egy igen erős :

 - Hegyeshalom-Röszke,

 - Hegyeshalom-Nagylak/Ártánd forgalmunk.

 

Erre mindhárom irányt bevittük a Vértes dombjai közé, elhúztuk Budapest Nyugati pereméig, végig visszük a város határon majd meglepődünk rajta, hogy a várost elkerülő M0 pont eredeti célját már alig tudja teljesíteni, mert oda nem való forgalommal fel- illetve megtöltöttük.

 

OFF

 

Ugyanez az elvi vita zajlik az itt 150-es vasútvonal át- vagy újjáépítésénél.

A kínaiak akarnak egy Kelebia-BILK kétvágányú tehervasutat építeni.

Az Ő pénzükből amit hitelbe adnának.

OK.

 

Mi meg rávágtuk, hogy OK, a pénzt elfogadjuk, sőt a miniszterelnökünk eddig négyszer, a külügyminiszter meg nyolcszor kuncsorgott is érte nyilvánosan, de a tehervasút ne legyen tehervasút, hanem legyen vegyesen teher+személy vasút és a (francia)kínai tervektől eltérően ne kerülje el a lakott területeket, hanem menjen át a falvak, kisvárosok főutcáin.

 

Egyszerre legyen nagysebességű (két óra alatt Belgrádban) és egyszerre menjen a falvakban csak nyolcvannal, hogy ne zavarja a lakosságot, jöjjön a napi, irányonkénti  16 konténervonat de csendesen zörgés nélkül suhanjon át Mári néne szoba ablakától 9 méterre, egyszerre legyen ilyen és olyan.

 

ON

 

Nagyon szeretnénk kurvaként sok pénzt keresni de közben szűűűzek akarunk maradni.

 

Ilyen az útépítés, vasútépítés előkészítési gondolkodásunk.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!