Sziasztok!Kb. a főtengely szimmeringem alatt féltenyérnyi,tenyérnyi olajfolt van.Cserénél a vezértengely tömítést is ajánlott cserélni vagy elélg csak az alsó hibásat?Mivel a vezérlés is meg lesz bontva érdemes e új készletet(szíj,görgő,vízpumpa)feltenni.120 ezernél cserélve lett minden,most 150 ezer van benne.Lehet,elég csak vez.műszíj?Ha valaki cserélte már az írja meg,hogy kb.időben és pénzben mennyire kalkuláljak.2008,1.6 hdi 90le.
Azért 1% eséllyel megpróbálhatsz esetleg mégis egy hamutartó izzócserét, csak hogy tuti ne az legyen a szükséges két "feltétel" egyike, ne az hiányozzon a sikerhez... Bár tényleg úgy hangzik, hogy nálad valami más oka lesz ennek.
Kellene egy kis segítség. A lámpaállításom nem működik elöl. A lámpaállító motorokat nem hallom, hogy működne állítás közben és egyik oldal sem megy. Pár hete mindkét oldalon izzókat cseréltem, és utána még működött. A régi fajta lámpám van, nem a projektoros. Gondolom oldalanként külön-külön motor van, ebből gondolom, hogy biztosíték gond lesz. A használatiban egyik biztosíték táblán sem jelöli a lámpaállító motor biztosítékait.
A club oldalon olvastam ezzel kapcsolatos javításukat (1. hamutartó izzó csere - nekem sosem világított a lámpaállításom mégis jó volt, 2. valamint a lámpatestben a motorállító alkatrésze kiakad - ez meg gondolom magától nem akadhat csak ugy ki, ráadásul mindkettő)
Ha valaki esetleg tud megoldást, az ne tartsa magában. Köszi :)
nekem is volt ilyen bajom, de hibat csak a sok inditozas utan irt ki, azt is csak Környezetvédelmi problémára mert megszívta magát. 12E volt szerelési költséggel ha jol emlékszem.
Köszi szépen a mai egér irtást meg ,hogy adtál zabot a paciknak! Elég jól megindul a paripa! majd a fogyira leszek kíváncsi de majd jelzem, hogy mennyi! Kicsit kopogósabnak érzem 1300-1800as tartomány közt (városba negyedik 50)! normális?