Nekem is volt ilyen gondom, a síma centírozás nem oldotta meg, de vannak olyan helyek ahol úgy centírozzák ki a kereket, hogy rajta van az autón. Nekem ez vált be, azóta nem ráz, ha gondolod ezt is kipróbálhatod...
406-osban kétszer cserélték nekem gariba, Partnernél sajnos 17ekm-nél szóltam, de azt mondták, csak 15e-ig cserélik ingyen (ők is tudnak erről a problémáról). 407-esben már okos voltam és 3x cseréltettem így. :-)))
Bár fékezés nélküli rázást csak a Partner csinált, amikor elértem a 100km/h-t.
Egyébként tényleg kezdd az olcsóbbakkal: centrírozás, gumicsere, esetleg szilentek.
Az az igazság hogy látatlanba elég nehéz megmondani mi LEHET a baja, de ugye az orvos se úgy gyógyít hogy telefonon mondja mit nézzél meg magdon :) hihi.
Észszerűségből ÉN személy szerint a legalapvetőbb dologgal és persze a legolcsóbbal kezdeném , vagyis a gumikkal.
Utána a szilentekkel , gömbcsuklókkal, féltengelyek, lengőkarfelfüggesztés, futómű beállítás, és mivel a féktárcsák vetemedését szemmel nem lehet látni és nem is kis munka ergo nem olcso hagynám utoljára ÉN.
Tipikus Peugeot betegség: a féktárcsák eldeformálódtak. Fel lehet szabályoztatni, de leginkább csere... Vigyázni kell, amikor új még a betét, mert nagy fékezésnél a hideg tárcsát hamar ki lehet nyírni.
1 próbát megér kb 5 font a centírozás kerekenként, mielőtt nagyobb költségbe vernéd magad!!!! Ugyanis 1 kivizsgálás barátok közt min 1 óra munka = 40-50 font min.
az itteni angol peugeot forumon egy paran irtak hogy az sem segitett. volt aki vett uj gumikat, centirozott stb es nem segitett. azert kerdeztem itt is, mert a magyar szakemberekben sokkal jobban bizom... szoval szerinted tuti az a baja?
Par napja vettem egy Peugeot 407 2.0 HDI SV autot. 2004es, 67ezer merfold van benne. Full szervizkonyves, elso tulajtol. Franko allapotban van. Egyetlen hiba amit idaig eszrevettem, hogy 80mph-s sebesseg korul elkezd vibralni a kormany. Errol Ti tudtok valamit? Esetleg valami tapasztalat, tanacs? Amugy nagyon tetszik az auto!
A peugeot 207-ről jöttem ide, és szeretném veletek közölni, hogy megalakítottzuk a 207-klubbot, de a számoktól függetlenül várunk minden KEDVES PEUGEOT tulajdonost
Ötleteket és hozzászolásokat is szivesen várunk a nagytesóktól
Sziasztok ! 2004-es 407 2 literes hdi automata autóm néha kisebb gondolkodás vagy gázpedál pöckölgetésre indul csak meg. Teljesen kiszámíthatalan helyzetekben, általában lámpánál való elinduláskor és meleg hőfokon. A szervíz miután átnézte az egész üzemanyag ellátást és újra programozott minden, még mindig nem találja a problémát. Találkoztatok már ilyen problémával. Köszi előre is.
A SHARK-ok közül nekem ez a kettő a legszimpatikusabb, legalábbis leírás alapján. Az IR a legjobb hővédő, viszont látni kellene élőben, mert azt írja, hogy víztiszta, ugyanakkor csak 75%-os a fényáteresztése... Az UP hasonlóan jó paraméterekkel rendelkezik, viszont kicsit tükröződik. Na majd még eldöntöm, ha élőben látom ezeket. Egyébként az első oldalablakokra is szeretnék, ezért gondolkodok csak a 25%-osban.
Nekem az elmúlt télen jött elő! Konkrétan nem tudom mit csináltak vele, csak annyit tudok, hogy megtisztítottak valamit a kormányműben. Aztán jó lett. Bár azóta eladtam a gépet. Egyébként Én a PUG City-be (Bp. XIII. ker) hordtam és az újat is oda hordom ismerőshöz.
Már akartam írni, csak hát közbe jött egy 5 napos :-/ nyaralás! :) Végül az 50-es fóliát választottam, mert féltem, hogy sötétebb lesz a másikkal, mint amilyet szeretnék. Szerintem szép lett, nem bántam meg, bár hozzá kell tegyem, hogy a 36 fokban és a tűző napon ez sem "csinál" hideg autót.
Kormányszervó témához kapcsolódva nekem is előjött ez a probléma. 2005-ös évjáratú 407 SW-m van. Kb fél éve szenvedek vele már 3 szervízben voltam és mindenhol a szivattyút akarják cserélni. Nagyon megköszönöm ha elmondod, hogy hová kell vinnem ezen hiba orvoslása érdekében.