Amikor már minden nemzetközibe Ik-256 járt (akkor az volt a menő) a Budapest-Szeged-Arad járatot (egy héten négyszer) a GC-85-81-el jártuk.
Nem szerettem mert igen billegett a széke.
----------------
Bár alig van olyan európai ország ahol busszal nem büntettek volna meg, hol súlyosabban, hol enyhébben a GC 85-81 volt az egyetlen amivel le is traffipaxoztak Kerecsend belterületén 67 km/h sebességgel.
2000 Ft.- büntetést fizettem érte 1978-ban.
az átlagfizetés akkoriban kb. 3000-3500 Ft.- lehetett.
Segítséget szeretnék kérni, hogy a következő képeken lévő alu profil Ikarus busz oldalán végigfutó profil lenne, esetleg? Milyen értéket képvisel egy ilyen még fel nem szerelt ( nincs kifúrva ) 5 m-es szál?
A busz típus számát nem írtam a feltett,képes hozzászólásomban,de amúgy igen 255-ös típus,amit a videóban megnéztem.
Viszont a rendszám egy hajszál híján jobban megnézve,de tényleg hajszál híján nézve a második számsor 85.Viszont rendszám első számsor azon vacilálok,mert kivehető,85-nek,és 65-nek is.
Sajnos a film ahol található,egy tv csatornás változat,és nem teljesen tű tiszta a kép.Akár lejátszva,akár megállítva,az adott részen.Amikor a busz teljesen közel érkezik a kamerához,pont akkor vált a kamera kép.
BPO-105 !
89792 hsz : Azt nem tudom hogy a IK255 (a felső kék színű) BKV-s e vagy sem.
Mert a videóból nem derül ki,magánbusz is lehet,de ez részemről csak tipp!!
Azért is tettem fel képet róla,hátha valaki tudja céges e vagy magántulajdonú,
vagy találkozott vele valaki már,valahol egy jobb minőségű képpel.
A képek nagy eséllyel archívak, nem konkrétan a filmből származnak, ezek a buszok pedig már nagyon rég konzervek lehetnek, mert 260.00-ból alig maradt meg néhány az országban.