Meg van! A szivocsatorna nyomas erzekeloje (manifold absolute pressure sensor): szoval ez volt amit kicsereltem, plussz meg megpucoltam a szivocsonkban levo homerseklet szensort is!
mas, a szivocsonk alatt mire valo az A Vakumcso(syovetboritasu gumicso) ami a gazolajszuro tartokonzolan levo elektronikaba csatlakozik bele? Most vettem eszre, hogy el van torve, kicsereltem es olyan ero lett a gepben, mint ujkoraban! szamomra hihetetlenul durva!
Remek,már éppen rá akartam kérdezni!Sokat meditáltam rajta és rémlik egy lemez ait le kellett venni de továbbra sem vagyok benne biztos!:-)
Próbáltam keresgélni neten,de nem találtam olyan képet, amin rajta van.Amúgy, foglalkozik a támával az összes Range fórum is,és mindenhol a szilikon a megoldás!:-)
Nincsen olyanod!Kb. 99-től, a műanyag szívócsonkos gépeknek van.
Honnan tudod,hogy van benne?
Ha van is benne,nem csinál semit,mert nincsen EGR!
Üzemanyag szűrő a tankban?
Lehet,ludas az adagoló vagy az EDC fej is.
Ezen még meditálnom kell.Egy kicsit morálisan ingoványos vagyok,mert melóztam az éjjel,napközben meg karbantartottam a gépem és segítettem összerakni a egy borgwarner osztóművet meg egy R380-at.
Egyszer a Szigeten ki volt telepítve egy kalandpark abban volt egy Disco, ami alatt át lehett sétálni. Szép látvány volt, akkor elhatároztam, hogy nekem egyszer lesz ilyenem, és lett :)
Egyaltalan van nekem olyan? A szivotorok elott kellene lennie, ahol ramegy a gumicso nem? amennyiben igen, akkor nekem nincs, de a motor ECU-ban minek van EGR vezerlo chip?
mi a f*szt vezerel akkor? Tudja esetleg valaki a valaszt?
es ha nincs EGR-em, akkor mi okozza azt, hogy 3000rpm-nel (amennyiben tartosan folotte vagyok), hirtelen elgyengul a motor, es 130-nal nem hajlando gyorsabban menni!
Meglátni és megszeretni? Talán így lehet valójában jellemezni az érzést, amit az első Disco kiváltott belőlem. Közöm nem volt az egészhez. Mint műszaki szakit, elhívott egy barátom megnézni egy Discovery-t és amikor lementem az aknába alánézni, akkor dőlt el a sorsom! Nekem kell egy ilyen brutalika! Azok a hidak, az a kardánfék, az ökölfejek, hát az valami csodálatos! A Vitara csak játékszer ehhez képest. Lehet, hogy életem nem a legjobb döntése volt, de vettem egy Disco-t! :) Ez egy 96-os 300Tdi és nagyjából olyan állapotban van, mint a Barna blogján lévő fehér járgány felújítás előtt. Ezúton is köszönöm neki az ötleteket, nagyon sokat segített már a kezdéskor is! A kasznizás, már lassan a csomagtérnél jár, de a szerelésnél lenne majd néhány kérdésem. Az autó teljesen normál használatra lesz építve, csak vontatás (lakókocsi) és horgászat a cél, semmi off-road. Szóval ne tartsátok vissza magatokat, minden lehetséges hibára, jó tanácsra vevő vagyok! :)
Empatikus asszony! Mer' a kertbe kapálni jó lesz a pörkölt-foltos szakadt póló is, már értem! :)
Azért egy beszámolóval megdobhatnál minket, szerintem kevés embernek van személyes tapasztalata a Teriosról. Az nem ér, hogy "a Disco után pici és fos, valamit terepen is egyből leszakadt az első-hátsó lökös, ja és mondtam már, hogy baromi pici?", inkább szgk-s szemmel nézve milyen benyomást kelt, illetve valami lájtos terepen is meghajthatnád, múltkor néztem egy parkolóban, SUV kategóriához képest meglepően jó terepszögei vannak. Az olaszoknál és görögöknél meg külön típusklub is van.