Akkor meg kérdés, hogy hol vetted, nem-e a bolt ahol te vetted az is ilyen webes beszerzésből szerzi be az olajat, mert a kettő közötti különbség már árrésnek is jó ;)
Tervben van,hogy kicserélem hátha tényleg jobb lesz!Cseréltem trafót felsőholtponti jeladót lehet ezzel kellett volna kezdeni!Csak az a bosszantó adiagnosztika nállam nem mutatta ki!Kézi kütyüvel nézték nállam!
Klíma nincs,de ha az amúgyis gyér alapjáratra rákapcsolom a világítást leesek a fordolat és lassan állít rá!Nálad nyorsan reagál a fordulatemelés terhelésre?
Nekem felduta a srác az adaptert és 5 perc alatt megvolt a motor, hiszz annak szabályozni kell. Ha van klimád klima be és ki akkor látszani kell hisz kb. 500-rl felveszi a fordulatot 1000 alá.
A trafót most cseréltem ki!Az az érdekes az egészben hogy nagy melegben játsza ezt a hibát,télen és hűvösebb időben nincs gondja!Érdekes,hogy senki nem tudja mi lehet a gond,biztos más autó is csinált ilyet!Amikor diagon volt ott jártunk,hogy lambdaszonda,katalizátor alapjárati motor csere esetleg ezekután jó lesz!De szerintem ez nem lottó!:))
én csak tippelnék és lehet a közelében sem vagyok, de működik rendesen az üzemanyag szivattyú vagy a gyújtótrafó vagy elosztó? vagy nem tudom, hogy ez légtömegmérős-e. ha igen, esetleg az? de lehet hülyeséget írtam.
Tudom már párszor írtam ezt a problémát,de válasz nem érkezett rá!Valaki találkozott már ilyen gondal??
Olyan problémával fordulok hozzátok,hogy a 2000-es 1.4 8 szelepes thalia mitől álhat le alapjáraton?Ez a jelenség csak akkor jelentkezik,ha nagy meleg van kint kb 35 fok piroslámpánál ,vagy körforgalomban elléggé veszélyes ez így.Ez a probléma kb 3 éve áll fent de senki sem tudja mi okozza a gondot!Volt már diagnosztikán az sem mutatott semmit!Érdekes,hogy csak a nagy melegben van ez,valami túlmelegedhet?És rossz adatokat közölhet,mert olyan mintha ilyenkor bezabálna!Ma ismét eljátszotta úgyis,hogy 2000ezren tartottam a fordulatot a ,és úgy omlott össze,így az alapjárati motor szerintem nem tudott belekavarni nagyon,mivel a pillangószelem nyitva volt!
Köszi szépen. Egy id3se visított a fékem néhaenet közben, a bal első, de ezt már írtam régebbem. Maeg azt vettem észre, hogy nagyobb erővel kell a fékre lépnem, mint előtte. És nem is fog már olyan finoman. Lámpánál pl. a finom fékezésre alig lassul, kicsit jobban rálépek, akkor meg már majdnem, hogy blokkol. Így úgy döntöttem, hogy első betétek, meg hátsó pofák cserélve lesznek.
Most én is feszülten figyelek, mert én csak azért nem öntök az enyémbe elfet, mert a kb ugyanzokat a paramétereket tudó Valvoline synpowerra ráírták, hogy fullszintetikus...
Valószínűleg a mi klímánkban (-20 - +35) ezek az olajok mind teljesítik a feléjük támasztott követelményeket, nem beszélve a Thaliában használatos motorokról, egyik se egy erőgép, vagy magas fordulatszámon üzemelő motor.
Az alap kérdésem meg nem erre irányult, nem az SXR volt a kérdés, hogy vajon jó-e vagy szintetikus, mert azt tudom, hogy megfelel a gépsárkánynak (gyári ajánlott), hanem inkább az, hogy van-e bármi haszna ha az előírásoktól jobb minőségű olajat rakok bele.
Viszont az is érdekes, hogy általában az Evolution-nek van Renault jóváhagyása, így akkor Renault motorjaiba csak félszintetikust hagy jóvá? Utánanézek idegennyelven, úgy mit mondanak.
Üdv mindenkinek. Az olaj témához volna egy kérdésem. Ugy kb. két vagy három éve az olajos oldalakon ez állt: Az elf excellium gyártása megszünik helyette az evolution sxr lessz kapható.Akkor most mi van, ennyi még a raktárkészlet, vagy az üres flakon? :)
Utánanéztem. Annyi az eltérés a két megnevezés közt, hogy mi a kiindulás amiből az olajat előállítják. Az egyiket pertoleumból csinálják, a másikat pedig ásványi olajból hidrokrakkolják. De attól mindkét esetben egy mesterségesen előállított olajról van szó, nem a klasszikus rész vagy félszintetikus olajokról, ahol a mesterségesen előállított olaj van az ásványihoz keverve bizonyos százalékban. És a megnevezésekkel a technológia miatt keverés is volt több országban. Egyébként valóban kifejezetten full szintetikusnak az első csoportot szokták nevezni. Viszont a másik sem fél szintetikus az biztos.
Az evolution sxr full szintetikus. Félszintetikus olaj nem tud 5W-s hidegoldalt. A 10-esek szoktak lenni a félszintetikusak, ahogy ez az elfnél is van, ott a competition st ilyen. De ha nem hiszel nekünk akkor a lubadminon vagy az elf.co.hu-n megtalálod a gyári adatlapokat ahova ugyanez van leírva.