Sándorfalván a KDJ-356 lesz a másik Merci a JOX-721 helyén, a másik 2 kerűl Algyőre a DZA-035 pedig Üllésre került a DUD-618 helyére, Az egyik JOX fogja váltani Bordányban a DUD-272-őt, a másik pedig Domaszékre kerül. Nem tudjátok, hogy Algyőről most a Mercik oda kerülésével a KNR is elkerül vagy csak a JOX.
Szegedről Hódmezővásárhelyre került az egyik CCR. Méghozzá a CCR-690. Budapest-Hódmezővásárhely vonalon közlekedik. Az IAR-479 helyett ami pedig tartalék autó lett. A JAF-682 is felújításra ment. Így Hmvhelyen a 395-ök megszépülnek.
a BOS-770 már volt felújításon. Ezen kívül volt még felújításon a GIM-056 és a GIM-058. Valamint a DUD-922 is ami azóta hódmezővásárhelyi állományba került. A JYR-261 megy felújításra, de lehet már elvitték. A többi busz véleményem szerint még elég fiatal a felújításhoz. De én is kíváncsi vagyok mit újítanak fel. Ha újítanak.
Van ilyen, Tarjánból nem is egy olyan forda van délután (16-18h között) ami rezsibe megy a Nagyállomásra és úgy jön 90-esbe. Eléggé megszaporodott a rezsibe járás a Nagyállomásra. Példaként tudom írni a 21-est, reggelente helyközi (DUD-945) megy a Nagyállomásra, este meg szóló alacsony padlós körforda.
Mely 4 jármű az ami felújítást kaphat még? Tulajdonképpen a GTU-882 meg a BOS-770-en kívül más helyi gép nincs is Szentesen. Vagy helyközi flotta is bele van kalkulálva eme 4-be?
Szomorú hírek a helyi buszközlekedésről a Szentesi Élet, 2010. január 8-i számából: (ha volt már, akkor elnézést)
Változó autóbusz-közlekedés Nem lesz fejlesztés, járműbeszerzés idén
A díjtételek nem növekedtek, viszont január 4-től járatszűkítésekre került sor a helyi autóbusz-közlekedésben. A pontos menetrendváltozásról az utasok a gépkocsivezetőknél, az autóbusz-állomáson és az 561-030 telefonszámon érdeklődhetnek.
A Tisza Volán Zrt. szentesi kirendeltségén tavaly egy új autóbusszal bővült a járműpark, illetve néhány járművet felújítottak, idénre azonban nem várható fejlesztés. A helyközi és távolsági tömegközlekedés díjszabásában február 1-től várható változás, a helyi tömegközlekedés tarifáinak 6 százalékos emelését javasolta a társaság, azonban a képviselő-testület ezt az előterjesztést nem szavazta meg. - Várhatóan tavasszal vagy nyár elején teszünk ismét javaslatot a jegy- és bérletáremelésre. Az üzemanyag árak emelkedése is kihatással volt a javaslatra, bár ezt közvetlenül érvényesíteni nem lehet. Az üzemanyag jövedéki adója és a szolgáltatási díj Áfa 2009. júliusi növekedését nem tudtuk bekalkulálni a tavalyi jegyárakba. Ezért gondoltuk, hogy a képviselők elé terjesztett 6 százalékos emelés indokolt lenne, de nem fogadták el - magyarázott Mészáros Zoltán kirendeltség vezető, aki elmondta: A helyi tömegközlekedés veszteséges, az utasok által befizetett összegből, az árkiegészítésből és az önkormányzat által adott támogatásból a 2009-ben érvényes menetrend nem tartható fenn. Ezért szűkíteniük kellett a járatokat, az összes teljesítményből kilométert kellett csökkenteniük. Ennek következménye, hogy január 4-től az 5-ös, két járatpáros vonalat, ami a vasútállomás és a Drahos utca között közlekedik, megszüntették. Részben ennek hiányát pótolják a Hékédre menő járattal. Teljesen megszűnt a reggel 5.40-kor és 5. 55-kor a Drahos utcára induló járatpár, a számlálási adatok alapján ez nem volt kihasználva.
- Kevesen veszik igénybe a helyi tömegközlekedést, bár a hideg és a tél beálltával egy kicsit javult a tendencia. Ilyenkor mindig többen vannak az autóbuszokon - jelentette ki Mészáros Zoltán. A kirendeltség vezető szerint a kerékpárutak fejlesztése miatt sokan közlekednek biciklivel, egyre kevesebben veszik igénybe a tömegközlekedést, amelynek üzemeltetése nem gazdaságos. Ennek következményeként, illetve a válság hatására munkahelyek szűntek meg a környéken, ezáltal kevesebben vesznek bérletet. Tavaly a TESCO áruház felmondta a társaságunkkal kötött szerződést, felül kellett vizsgálni a járatok működtetését, szűkíteni kellett. 2009. május 10-én új menetrend lépett érvénybe, azelőtt három busz közlekedett a helyi vonalakon és összesen 5 ember dolgozott. A csökkentések után már csak két jármű három sofőrrel, így két munkahely felszabadult. - Társaságunk továbbra is azon dolgozik, hogy ne szűnjenek meg munkahelyek, ne kelljen munkatársakat elküldeni. A helyi kirendeltség vezetőjeként nem bocsátottam még el embert amiatt, hogy csökkentettük a járatok számát, azaz munkát vesztettünk. Viszont a nyugdíjazás miatt van egyfajta természetes fogyás. Ennek hatására 2004 óta 10 százalékkal csökkent az állomány, mert egy távozó kolléga helyére nem tudunk felvenni új embert. Létszámbővítésre a közeljövőben egyáltalán nincs remény, hiszen a közlekedési társaság munkája is nagymértékben függ a gazdasági hatásoktól.
2009-ben még nagyobb számú autóbuszt tudtak beszerezni, részint állami segítséggel. A szentesi kirendeltség is kapott egy új járművet a tanulószállításhoz, ennek keretében végezzük a derekegyházi iskolások szállítását a Koszta József Általános Iskolába, illetve a diákokét úszásoktatásra. Erre olyan buszt állítottak be, amivel a tanulószállítást a törvény szerint végezni lehet - mondta el Mészáros Zoltán.
A Tisza Volán Zrt.-nél 2010-ben nincs tervezve új beszerzés, így Szentesre sem kerül új jármű. Tavaly 4 járművet felújítottak, ebből a munkából - mely 6-8 évvel fiatalítja meg a gépjárműveket - idénre is 4 van betervezve.
Az EAG-hoz kapcsolódóan: Az oldalára mi volt ráírva én valami +1,5m olvasok, meg még van pár dolog rajta, az oldal üvegen is van valami. Már ha emlékszel rá.
Későbbiekben nem IRZ-xxx rendszámot kapott(a dátum miatt gondolom ezt)?
A leirt adatok alapján 16 db kocsi Partiscumos nállam 4 db Ikarus 280 5 db Ikarus 415 1 db Ikarus C56 1 db Isuzu Turquise 1 db Csepel Union 1 db Neoplan N316K 1 db RC 302 2 db Volkswagen LT46
És ráadásnak tőlem is egy kép a GVX-908-ról, tisztára olyan mint egy 256.42-es anno :D