A Danuvia gyártmányok barátainak legnagyobb és legrégebbi netes találkahelye, legyen az motor, óra, kitűző vagy lakat :)
Tanácsok, túrák, börzehírek, csevegő, alkatrészek, pénteki csajok...
Úgylátszik hozom a formámat... Szerdán szólt egyik ismerősöm hogy padlásról előkerült 2 danuvia blokk, és hogy 5ezerért eladja a kettőt, de mondta hogy egyik hiányos, aztán mondtam hogy adok 3at értük és holnap megyek, a srác szólt hogy ne holnap hanem pénteken menjek, mert dolgozik. Erre pénteken beállítok de a "nagyeszű" testvére eladta csütörtökön már.... De mérges voltam!
Be biz' én ! Első osztályú munka hézagolással, melegítéssel és mérhetetlen óvatossággal. Gyönyörűen összeállt, úgyhogy a leírásod alapján most jön a sörözés :-D
Aztán szépen lassan elkezdem visszapakolni bele az apróságokat, így pont a tömítés fog kelleni, mire átveszem Startól.
Hurrá, hurrá.
Ja, most jut eszembe, a simmeringeket még nem tettem be... na minnyá' !
Lássunk egy szabadalmaztatás előtt álló megoldást, miszerint minden tőcsavar (vagy mi ) a saját helyére kerüljön vissza. Mit agyaltam rajta :-D
"10-15 percre a sütőbe tesszük. Néha böködjük meg villával, hogy egyenletesen átsüljön. Vigyázzunk, a sütőajtó kinyitásakor nehogy összeessen. Amikor már ropogós és aranybarna, kivehetjük, és amíg forró, porcukrot hintünk rá. Egyes háziasszonyok porcukor helyett csapággyal díszítik. Jó étvágyat !"
Nem mentségként, de szerintem már mindenki hibázott valamit Danuvia blokkon belül. Például D.NAGY is asszem az 1-es fogaskeréknél kavart valamit... Nekem ez volt a baki, többször ilyent sem csinálok.
A bibi akkor lenne, ha nem vettem volna észre, és szépen összerakom így. Olajozott gyújtásom lett volna :-D
Ide gyere, itt mondjad ! :-D 1. a lelkiismeret megölt volna, ha a belső ( vagyis külső ) csapágy nem kapja meg a magának való olaját... szomjasan én sem dolgozok :-D
2. hát Istenem... tanulópénz... egyébként meglepően hatásos a helyretétel... kézzel simítva meg sem érezni.
3. Tanultam az esetből... ha netán az életben megint Danuvia blokk kerül a kezeim közé, megfelelő méricskélés után állok csak neki.
Nem, köszönöm. 20 év folyamatos hajtás kellett ahhoz, hogy így járjon. Van egy másik ilyenem, MINIMÁLIS berágódással, az kerül bele, ugyanis ez már nem lesz annyit hajtva, hogy megint enyire bekopjon.
Elképzeltem, ahogy száguldunk (na jó baktatunk) Boldogkeresztúr felé a Csepcsányival, meg a Friccel és ilyen nő stoppol az út szélén. Lelassítunk, aztán kövér gáz, höööö-höööö. Csak nem gondolta a kis liba, hogy kétszeméllyel kínozzuk a bejáratós motorokat?!?!
Őszintén szólva azt is várom tőle, hogy egy kicsit kevesebb lesz vele a vibráció a motoron. A D.Nagy-ét próbáltam tavaly, az sokkal szebben, lágyabban forgott, mint az enyém. Mégiscsak könnyebb 20 dekával!
Köszi, pepecseltem is vele eleget. Már rég összecsaphattam volna, de ezt tényleg egy életre csinálom. Ha beválik, többet nem szeretnék foglalkozni a gyújtással.