a múltkor megálltunk a Gastland-nál a 0-áson, és rájött hogy 3 an 3400ból bezabáltunk mint állat, és hogy a mekiben ennyiből mennyire jutott volna, most fontolgatja hogy átköltözik a gastland közelébe :DDD
Elsőként eleget téve a piros szövegnek: 2005-ös ráncfelvarrot, 1,6 benzin, break
Pénteken volt egy hete, hogy vettem az autót. Családi autónak vettem és úgy érzem, hogy nem nyúltam mellé. Ennyit az érzelmi részéről. :) Van egy pici idegesítő problémám. Igyekszem leírni mit tapasztalok és, időben is behatárolni, hátha valaki tud nekem segíteni.
Amikor vettem az autót és utána még pár napig a csomagtér ajtó úgy üzemelt, ahogy kell, aztán elkezdett érdekes módón viselkedni. Összefoglalom mit takar ez:
1.) Nem nyílik első gombnyomásra, vagy hosszan kell nyomni, vagy mindkettő 2.) Távirányítóval való nyitáskor nyílik a csomagtér ajtó is - nem törvényszerű, teljesen kiszámíthatatlan 3.) Bármelyik ajtó nyitására nyilik a csomagtér ajtó is - nem törvényszerű, teljesen kiszámíthatatlan 4.) Ami a legdurvább volt, hogy állt a kerben "nyitva" és egyszercsak katt-katt és kinyilt a csomagtartó (senki nem volt a közelében sem)
Természetesen elkezdtem végiggondolni mivel köthetem össze. Egy dolog van ami logikusnak tűnik a számomra. Amikor vettem az autót és utána pár napig száraz idő volt. (Hiba sem volt) Néhány nap múlva kezdődött ez a máig is tartó esős idő és ha jól emlékszem akkor az első alkalom amikor tapasztaltam a hibát az az első vagy második esős napon volt.
Beázhat? Ha beázik, akkor hátul a kapcsolónál? Esetleg máshol? Vagy semmi köze hozzá?
+1 Esetleg tud valaki eladó, olcsó RD4-est, mert az enyém nem csinál semmit, mintha a biztosíték lenne rossz, de azt megnéztem és jó. A csatin van áram, azt is kimértem. (Már úgy vettem, hogy nem csinált semmit)
Berlingo 1.6 HDI 2006-nál a reggeli fehér pamacsoló füstölés, és fordulatszám ingadozásnál (hidegen pici dadogás) esetleg nekem is tudnál segíteni? Amúgy rendesen megy és mindenütt 6 litert eszik.
Rendben köszönöm:) majd elviszem valamikor mindenképp!
A másik kérdésem szerintetek normális, hogy egy 1.6 benzin 11litert eszik?:( nem nyomom neki, 2000 alatt mindig elváltom és mégis...10 alá nem megy....lambdaszonda??:((
Fogyit nézegetem és most az eddigi 5,3-5,4 helyett 4,7-4,8 at mér! a reggeli fehér pamacsoló füstölés is meg a fordulatszám ingadozás is megszűnt!(egyenlőre és remélem végleg) most már csak a csigával kéne valamit csinálni! ha tudsz valami megoldást/javaslatot akkor majd jelizz nekem. Köszi még egyszer mindent mindkettőtöknek!
Mikulás ajándékként összetörték a 2002-es 307 Break lökhárítóját. Elég szépen repedt törött. Miután cserbenhagyásos keresnék Budapesten valamilyen javítót, karosszériást aki viszonylag óccón rendbehozná, még karácsony előtt.
Hát ma nekiálltam volna szétszedni a hamutálat, de magától megjavult a lámpamagasság állító és világít a hamutálizzó is. Ezt magyarázza meg valaki. Mondjuk télen, hideg-nedves időben csinál érdekességeket az auto. Például a csomagtartó alig akar lecsukodni és a hátsó ablaktörlőlapát is össze-vissza megy. De csak hideg-nedves időben!
Nemrég én is szétszedtem az indexkapcsolóm és sikeresen meg is csináltam az oldal leírásának köszönhetően:) Most viszont az a problémám hogy összeraktam és nem működik jól a távolsági fény(egy kicsit húzni kell a karon és akkor villan ha tovább húzzuk úgy tudjuk kapcsolni folyamatosan....na most nem marad úgy ha 1be kapcsolom csak villogni tudok vele a második állásban) ez az egyik problémám....a másik az hogy a duda nem szól(próbáltam az itt található leírás alapján a kontakthibát de nem jártam eredménnyel....valamint a másik hiba az hogy airbag faultot ír...pedig csatik rendesen rajta vannak(lehet eltárolta a hibát és csak diag. műszerrel ki kéne ütni belőle? mert mielőtt visszaraktam az indexet kipróbáltam hogy megy-e minden és légzsák nélkül adtam rá gyújtást) A másik kérdésem pedig az lenne, hogy van benne fedélzeti computer? mert mikor állíítgatom az időt a kijelzőn kérdez km/h-t(ami nem értem mihez kell ha nem is mutat olyat amihez kéne), de a bajuszkapcsolóm nem olyan hogy be lehet nyomni a végét és váltogatni hogy legyen pl. fogyasztás meg ilyenek....én most nem értem mert van aki azt mondta kicserélte a bajuszkapcsolót egy olyanra amin van ilyen kapcsoló a kar végén és lett fedélzetije....ez most hogy is van? valaki mondja el nekem:) mert úgy tudom minden 307be van ilyen csak be kell tanítani neki. Egyébként egy 2003-as évjáratú 307 1.6 presence!
Sziasztok!segítségre van szükségem! 2002 évj.307sw 2.0 hdi autó amely mindenféle előjel nélkül elkezdte a hűtősapka szelepén keresztül kitolni a hűtővizet ahogy 70 fokot eléri a mutató menet közben.Mint egy hengerfejes autó....! már nincs ötletem,ugyanis termosztátot kicseréltem nem folyik máshol a hűtővíz,légtelenítettem a kis satyikoknál,fűtésem állandóan van,ami egy hengerfejes autónál elég ritka meg az is ,hogy ahogy leveszem reggel a sapkát szisszen a rendszer!Tudtok e valami típus hibáról mert a kipufogómon sem jön semmi gyanús,jó az alapjárat,jó a motorhang,semmi gyanús!Hűtősapka zár-nyit,mondjuk tettem rá egy után gyártottat is,mégis liftezik a víz a tartályban ha eléri az üzemi hőfokot..!.Köszönök előre is minden tanácsot!