A gyár jól választott. Nekem a Sprinterben is, és a 210-ben is in line van, és így szeretem. Ha nem melegítené a motort, akkor veszítene a komfortosságából. Időm van, és végeredményben kevesebbet fogyaszt az autó meleg motorral plusz állófűtéssel, mint hideg motorral. Legalábbis nekem ez volt a tavaly téli tapasztalatom.
A 211-ben nem fejegységből kapcsolod, hanem a kilométeróráról. A kapcsoló nagyon jó dolog, mert beszállsz a meleg autóba, elindulsz, a vized eléri az üzemi hőfokot, akkor ideje kikapcsolni. Vezetés közben nem túl egyszerű a kilométeróra menüjéből sem, és telestartról sem. Ilyenkor jó dolog a kapcsoló. Persze nem ez a ronda utángyártott, ami a leírásban van, hanem a gyári Mercedes.
A leírást köszönöm! Sok hasznos infó van benne, de sokmindent nem így fogok csinálni. A telestartnak megvan a gyári helye az autóban, és az antenna is benne van az üvegben. Nem szeretnék egy műszerfal mögül kikandikáló antennát látni az autóban.
Udv.w210 2.9 td 1999esem van.milyem olaj valo bele gyarilag??mol max 10w40em van itthon rezszintetikus.0w30at is irtak bele.n akarnek szart bele tenni.478ezer van a kocsiba kartergaz mentes nagyon jo a motorom:)
Gyarilag nem valaszthatsz, a gyar valaszt helyetted. Utolagos beszerelesnel viszont tobb valtozat letezhet:
az inline-valtozatot teszed be, ami a motort is melegiti, cserebe 40-60 percre van szuksege (ergo tobbet is fogyaszt). Vagy a bypass-valtozatot, ami csak a belteret melegiti, azt viszont gyorsan (20-30 perc).
Ha CAN-kompatibilis valtozatot veszel, akkor nincs szukseged a kapcsoloorara, az autod menujebol allithatod be a bekapcsolasi idopontot (ha az autodban van megfelelo fejegyseg).
A W211-hez igy hirtelen ezt talaltam, ez a jelek szerint inline, es CAN-en kommunikal a fedelzeti halozattal:
Ranezesre ugy tunik, hogy ez ugyanaz, mint amit gyarilag kapsz. Es mivel StarDiaggal kell aktivalni, szerintem a fejegysegrol iranyithato. Viszont a beepites nem kis melo.
Az a gond hiába van hibakód olvasóm több is de mindegyik csak 2000 utánit olvas. :( Ez valószínű OBD I-es még és ahhoz nincs progim.Van csatlakozóm és egy Austrál profi programom de nem látja a komputert. De köszönöm az ötleteket! :)
Sziasztok! Csabais! Az a 4-es csati aminek a kepet a multkor elkuldted az kb melyik reszen van a 24-es nek? Csak, hogy ne kelljen sokat keresgelnem. :) Koszonom!
Sziasztok! W203-as c180 Compressor coupe autóm van, 2004-es évjárat. Korábban csak alkalomszerűen villant fel a Battery/Alternator piros hibaüzenet, de el is aludt azonnal, és semmi további tünet nem volt. Mostanában egyre gyakrabban fordult elő, egyszer menet közben teljesen leszívta az amúgy vadonatúj akkut. Eddig ez úgy néz ki, hogy nincs töltés. Bikázás után viszont gond nélkül működött az autó újra, ez már elgondolkodtatott. Nemrég kiokosítottak, hogy a műszerfalon meg lehet jeleníteni az akku feszültséget, így már pontosabban látom, mi történik. Időnként nincsen töltés, az autó akkumulátorról működik, folyamatosan csökken a feszültség 12 V alá, aztán idővel megjelenik a piros hibaüzenet is. Máskor viszont akár menet közben egyszer csak megjön a töltés, 14,2 V a feszültség, hibátlanul működik minden. Találkozott már valaki hasonlóval, esetleg tudtok segíteni, mi lehet az oka, merre keressem a hibát?
A kilométeróra, és a váltó melletti nyomógomb valóban CAN buszon indítja a kályhát, de a T90 vevője egy sima testet ad a kályhának az első szériás 211-ben, a leírás szerint. Ráadásul ha a kályha a testre elindult, akkor "szól" a CAN-on keresztül az autónak, hogy ideje indítani a fűtésvezérlőt, és befújni a meleget az utastérbe.
Mindenképp a gyári csövezést szeretném beépíteni. Nem tudom milyen. A 210-nél in line volt. Ha tippelnem kéne, azt tippelném itt is az. Bármi infód van, jöhet minden, mert 211 állófűtésben egyáltalán nem vagyok képben! Kösz.
Engem érdekelne ez a távirányítású állófűtés dolog. Van az autómban (W211, E320, 2003) állófűtés ami műkszik is rendesen de jó lenne ha távirányitással is mőködne.
Nézegettem ezt a Telestart T90-et, de semmi leírást nem találtam mercire, hogy hova kéne bekötni a webaston a dolgokat, hogy működjön.