Sajnos semmit nem ír ki a fedcomp, az még hozzátartozik főleg amit írtál, hogy a gyári távírányítós kulcsom megadta magát és egy külön másik távos kulcsot meg a neten kapható hozzátartozó vezérlőt használom már vagy fél éve (eredeti kulcsszár és immó természetesen átrakva ebbe a kulcsba),soha semmi gond nem volt vele., tehát nem az eredeti távos kulcsa van viszont a pótkulcsa az megvan az eredeti, igaz azzal még nem próbáltam de az nem távos csak sima kulcs.
Szia! Nem ír ki valamit a kijelzőre? Pld. gyenge az elem a kulcsházban? Mert ebben az esetben nem fog indítani, csak teker. Ugyanilyen motorral szerelt az én autóm is (még az évjárat is stimmel), nekem olyat csinál néha, hogy teker de nem indít és világít a műszerfal. Két dolgot lehet csinálni: egyik a kulcs újra iniciálizása, a másik meg az, hogy a távirányítós kulcsot szétszedni, elemet kivenni, várni kb. 5-6 másodpercet, elemet vissza és már megy is.
Tegnap először és ma ismét előjött induláskor egy kis problémám.
2004-es 1.4 16 V KFU motorkód.
A problémám a következő indítózáskor egy furcsa csilingelő hang soha nem hallottam eddig, forgat az indító de nem indul, többszöri próbálkozás után sem.
Újra próbálva megint csilingel semmi hibakód nincs, nem indul csak forgat. Kiszállok tiszta ideg lezárom (elszívok egy cigit). Aztán újra megpróbálva ajtó kinyit gyujtás rá és beindul megy rendesen látszólag semmi hiba.
Ma reggel ismét eljátszotta vittem volna a gyereket suliba (esik az eső) és nem indul, Ideg ismét lezár egy cigi, kinyit forgat és indul.
Érdeklődök miért csinálja ezt már másodjára kezd idegesíteni nem merek vele sehova messze menni mert félek hogy nem fog beindulni.
Szabolcs megyében lakom erre nem ismertek valakit aki esetleg csinál egy gyári diagot vagy ért hozzá, gondolom valami elektromos gondja lesz. Nap mint nap szükségem van az autóra munkához kell.
kedd estére összelapátolom a drágaszágot, termosztát csere, mert 68fokigi is bemelegedett, meg túrbó szabályzó szelep csere, hogy szép egyenletesen remegjen nyomaték alatt a hajtás :D meg ha sikerül 4 szilent csere mert k.drága lesz első gumikat is venni ha megetetem.
Általában téli hidegben jön elő, zár állandóan kinyitott, nem maradt csukva, nem kattant be.Ajtó zárásakor, vagy nyitásakor, esetleg "bármikor", kisebb mozgásra a hátsó ajtó retesze elenged és az ajtó nyithatóvá válik."
a múltkor megálltunk a Gastland-nál a 0-áson, és rájött hogy 3 an 3400ból bezabáltunk mint állat, és hogy a mekiben ennyiből mennyire jutott volna, most fontolgatja hogy átköltözik a gastland közelébe :DDD
Elsőként eleget téve a piros szövegnek: 2005-ös ráncfelvarrot, 1,6 benzin, break
Pénteken volt egy hete, hogy vettem az autót. Családi autónak vettem és úgy érzem, hogy nem nyúltam mellé. Ennyit az érzelmi részéről. :) Van egy pici idegesítő problémám. Igyekszem leírni mit tapasztalok és, időben is behatárolni, hátha valaki tud nekem segíteni.
Amikor vettem az autót és utána még pár napig a csomagtér ajtó úgy üzemelt, ahogy kell, aztán elkezdett érdekes módón viselkedni. Összefoglalom mit takar ez:
1.) Nem nyílik első gombnyomásra, vagy hosszan kell nyomni, vagy mindkettő 2.) Távirányítóval való nyitáskor nyílik a csomagtér ajtó is - nem törvényszerű, teljesen kiszámíthatatlan 3.) Bármelyik ajtó nyitására nyilik a csomagtér ajtó is - nem törvényszerű, teljesen kiszámíthatatlan 4.) Ami a legdurvább volt, hogy állt a kerben "nyitva" és egyszercsak katt-katt és kinyilt a csomagtartó (senki nem volt a közelében sem)
Természetesen elkezdtem végiggondolni mivel köthetem össze. Egy dolog van ami logikusnak tűnik a számomra. Amikor vettem az autót és utána pár napig száraz idő volt. (Hiba sem volt) Néhány nap múlva kezdődött ez a máig is tartó esős idő és ha jól emlékszem akkor az első alkalom amikor tapasztaltam a hibát az az első vagy második esős napon volt.
Beázhat? Ha beázik, akkor hátul a kapcsolónál? Esetleg máshol? Vagy semmi köze hozzá?
+1 Esetleg tud valaki eladó, olcsó RD4-est, mert az enyém nem csinál semmit, mintha a biztosíték lenne rossz, de azt megnéztem és jó. A csatin van áram, azt is kimértem. (Már úgy vettem, hogy nem csinált semmit)
Berlingo 1.6 HDI 2006-nál a reggeli fehér pamacsoló füstölés, és fordulatszám ingadozásnál (hidegen pici dadogás) esetleg nekem is tudnál segíteni? Amúgy rendesen megy és mindenütt 6 litert eszik.
Rendben köszönöm:) majd elviszem valamikor mindenképp!
A másik kérdésem szerintetek normális, hogy egy 1.6 benzin 11litert eszik?:( nem nyomom neki, 2000 alatt mindig elváltom és mégis...10 alá nem megy....lambdaszonda??:((
Fogyit nézegetem és most az eddigi 5,3-5,4 helyett 4,7-4,8 at mér! a reggeli fehér pamacsoló füstölés is meg a fordulatszám ingadozás is megszűnt!(egyenlőre és remélem végleg) most már csak a csigával kéne valamit csinálni! ha tudsz valami megoldást/javaslatot akkor majd jelizz nekem. Köszi még egyszer mindent mindkettőtöknek!
Mikulás ajándékként összetörték a 2002-es 307 Break lökhárítóját. Elég szépen repedt törött. Miután cserbenhagyásos keresnék Budapesten valamilyen javítót, karosszériást aki viszonylag óccón rendbehozná, még karácsony előtt.