Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.11.23 0 0 11708

Köszi , de közben már megoldódott a dolog ! :-)

Holnap délután 4-kor kezemben a cucc.

A miskolci vonal mégis ért valamit , mert itt Pesten is vannak kedvezményes lehetőségek !

Előzmény: ricsosz (11707)
AAAAAAAAAAAAAAA
ricsosz Creative Commons License 2010.11.23 0 0 11707

Szia!

 

20/9575926

 

itt próbáld meg ök opelt bontanak.. én is innen vettem a horgot a kombi vecire...

 

 

üdv

 

R.

Előzmény: Törölt nick (11706)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.23 0 0 11706

Köszi a tippet !

Beszéltem velük !

Náluk is 16000.- , de ideadnák 13500.-ért + posta !

Nem intéznél nekem olcsóbban ? :-)

No mind egy, mert aminek meg kell lenni, annak meg kell lenni !

Előzmény: Vlad19 (11705)
Vlad19 Creative Commons License 2010.11.23 0 0 11705

MEEENNNNYIII??? Én tavasszal raktam az autómba fényszórómosókat, gyárit, és a két fuvóka együtt nem volt 16K. Egy Miskolci Opel alkatrészboltban rendeltem, rendkívül jó árak vannak náluk (pl: gyári termosztát 12K) Ha nem miskolci vagy akkor is szerintem próbáld meg náluk, hátha postáznak is: http://topel.hupont.hu/

Ja és az az utólagos fényszóró mosó szett sz*rt sem ér. Nem szórja a lötyit, hanem pontban spriccel, szóval kár a pénzért....

Előzmény: Törölt nick (11703)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.23 0 0 11704

Előzmény: Törölt nick (11703)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.23 0 0 11703

Bontó(k)ban nincs, csak - esetleg - kompletten, lökhárítóval együtt.

 

Jelenleg Angliában is ez a helyzet.

 

A Vaterán néztem és találtam is Omega B-hez valót , ami "csak" 9000.- pénz, de jobbos, nekem viszont balos kell. ( az meg nincs nekik )

 

Megj.: csak a B Omegán van ugyanolyan , mint a B Vectrán ( Cikkszám szerint )

 

Ha momentán lenne munkám, nem problémáznék ennyit az 1 db. új balos fúvókáért kifizetni azt a rongyos 16000.- forintot !  :-(

 

Viszont jól szórakozom azon, hogy a csonkból vastag sugárban cpriccel a lé !

A szabálytalankodóknak annyi ! Kapnak egy nagyfröccsöt !

 

Lehet, hogy veszek egy univ. készletet, amiben 7000.-ért minden van, többek közt 2 db. fúvóka is, és azt szerelem fel.

Előzmény: veciv6 (11700)
kapufa00 Creative Commons License 2010.11.22 0 0 11702

Szia! Igen!! nekem van egy 2000-es évjáratú 2000 cm3-es DTL vekim, aminek kb egy hónapja előjött eleinte kisebb megtorpanások gázadásra, majd később már meg is állt menet közben, majd a végén már el sem indult. Már az első jelek után meg nézettem a szerelőmmel, és közölte, hogy haldoklik az adagoló. Mivel ekkor még viszonylag ritkán torpant meg, úgy gondoltam, legalábbis úgy reméltem, hogy most az egyszer téved az egyébként a környék legnevesebb szerelője. Sajnos nem tévedett néhány nap múlva megadta magát, és nem indult el. Ekkor még egy utolsó remény fejében belenéztünk a tankba, meg hát átnéztük az egész üzemanyag rendszert bízván egy dugulásban, de minden tükör tiszta volt. Nem volt más választásom, mint hogy bele kellett nyugodni abba, hogy mint mindig a szakembernek lett igaza. Próbálkoztunk itt a közelben egy adagolóssal, aki mostanában komolyan beruházott, de ő 190 000 Ft.-ot kért volna. Ezért a szerelőm úgy döntött, hogy az általad is megnevezett, egyébként már jól bevált, hóldmezővásárhelyi céggel javíttatjuk fel az adagolót. A feljavítást korrekt időn belül el is végezték, arról műbizonylat is készült, 1 éves garancia vállalással. A szerelési költséggel együtt 170 000 Ft-ba került. Azóta kb 500 km tettem meg, és teljesen megvagyok elégedve, egy hete voltam műszakin, ahol a környezetvédelmi mérésnél is jól debütált. A fogyasztása is maradt, 80-100 km/h mellett 5.2-5.5 között mozog.

Egy szóval én idáig csak jót tudok mondani. 

Előzmény: trasgo (11701)
trasgo Creative Commons License 2010.11.22 0 0 11701

Ferr-Car.Bt Hódmezővásárhely –jel volt már valaki adagoló generál tapasztalata ????????

Főleg VP44

Köszi

Üdv trasgo

 

veciv6 Creative Commons License 2010.11.22 0 0 11700

Bontók,vatera........

Szinte ua. F-G-astra,omega B,zafira-még ha párban adják is nem lehet valami nagy befektetés......

Előzmény: Törölt nick (11695)
mumtaz Creative Commons License 2010.11.21 0 0 11699

Szofita

Előzmény: Mamut79 (11696)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11698

Köszi a tippet !

Előzmény: kiskaldi! (11697)
AAAAAAAAAAAAAAA
kiskaldi! Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11697

beszélj velük: http://www.opelalkatresz.com/

én is ide járok sokkal olcsóbbak mint a neten az angliai vaterás srác.

Előzmény: Törölt nick (11695)
Mamut79 Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11696

Sziasztok!

 

98-as, B Veki sedan változat. Csomagtér világításba milyen típusú izzó kell? Valaki lesse már meg a sajátját :)

 

Köszi

Törölt nick Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11695

Szia !

Nincs valami tipped a f.mosó fúvóka problémára ?

 

Előzmény: veciv6 (11689)
kiskaldi! Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11694

Nincs sem a dob sem a tárcsa fékesben hátul.

Előzmény: lukhazi (11693)
lukhazi Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11693

Akkor is ha hátul is tárcsa van?

Előzmény: kiskaldi! (11692)
kiskaldi! Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11692

csak elől van kopás jelző a betétben

Előzmény: lukhazi (11690)
kiskaldi! Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11691

Sziasztok.

A hosszú kimaradás után visszatértem. OFF Köszönnettel tartozom az upc-nek mivel majdnem 3hétig netezni sem tudtam. Ezúton üdvözlöm minden ezért felelős kedves anyukáját. ON

 

Rz idő alatt kicseréltem a fényszóróimat B2es változatra. én kis naív azt gondoltam, hoyg bontóba kapok hozzávaló csatit pár száz forintért. mikor több helyről elküldtek 1 helyen 10et kértek a 2 csatiért felkaptam a vizet és sima mezei saruval megcsináltam. kivadásztam a csatlakozót a régi lámpából levágtam a vezetékeket kis pici sarut rányomtam feldugdostam a megfelelő sorrendben ragasztó pisztollyal kinyomatm és voila :D működik. hát mit ne mondjak. jobbal sok :D ugyan oylan izzókat raktam bele még is ég és föld a különbség. jobban látok vele és mitöbb esztétikailag felemelőbb :D

 

Úgy gondoltam ha már kidobtam a régi lámpit kicserélem az ódivatú sárga oldalindexeket füstszínűre. ezi sokkal jobban áll a kicsikének :D

 

aztán ha már jól néz ki a kocsi adtam kicsit a biztonságra is ;)

 

                            

 

 

 

 

lukhazi Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11690

A fékbetét kopásra a hátsó betéteknél is figyelmeztet a fedélzeti v csak elől?

veciv6 Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11689

A szakik így gondolják......DE megnyugtatlak én is a nagyobb méretet használtam mindig is(most is 225/55R16) és semmi gondom nem volt,pedig nem közértbe járásra használom az autót....... :-)

A nyárinál is a fogyasztáson látszott csak így 265-ös hátsó helyett lett 245-majd tavasszal elválik jelent-e valamit-bár ma 1 viper 345-ben lépkedett-gondolom nem is 16-ot eszik a garázsban üresben ketyegve..... :-)

Előzmény: mumtaz (11680)
TG83 Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11688

nekem ez a dolog melegen fordult elő egy erősebb gyorsítás után csinálta.

azért köszönöm hogy válaszoltál akkor kiolvastatom

Előzmény: szalaiistvan (11687)
AAAAAAAAAAAAAAA
szalaiistvan Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11687

ki kéne olvastatni, nekem ( z18xe) vezérmű tengely jeladó hibánál csinált ilyet, mondjuk ott hidegen kicsit rángatott, és mondjuk 4000 ig volt jó

TG83 Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11686

 hello mindenkinek!

 

 

 

Egy kérdésem volna.

A héten vettem egy 2001-es 1,6 XE vectrat a mai napon a műszefalon megjelent a motorelektronika ellenőrző lámpa, a motor beáll

1500-as fordulatra és hiába nyomom a gázt 2000 fölé nem tudom pörgetni.

mi lehet ennek az oka?

 

 

Előre is köszönöm.

 

Üdv. Gabi

szalaiistvan Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11685

Sziasztok,

 

Új jelenség van a kocsinál, melegen néha újra elkezd 3 hengerezni, nem mindíg, főleg, kis fordulatról gyorsításnál, ma megnéztem gyertyát, kb jó, mondjuk rakhattam volna be másikat próbából, ezt elszúrtam, de nem hinném, hogy az lenne, mert ha leállítom és újra indítom, utána jó, bár gyújtás hiba esetén computer blokkolhat befecskendezést és gyújtást is. Kiolvastam, 2 es henger, gyújtás kimaradás, ez lehet trafó hiba, vagy más, esetleg megint computer? Z18xe, az egybe nagy trafós verzió :( Az útóbbi negyed évben annyi minden beszart ezen a kocsin, hogy ami volt eddig jópár opelem, azokon összesen ennyi minden nem ment tönkre mint ezen :(

mumtaz Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11684

Egy apró lista a gyári méretekről:

 

 

1.6:

175/70 R 14

185/70 R 14

195/65 R 15

 

1.8:

175/70 R 14

185/70 R 14

195/65 R 15

 

2.0:

195/65 R 15

205/60 R 15

205/55 R 16

 

2.5:

195/65 R 15

205/60 R 15

205/55 R 16

 

A fentiek B1-re vonatkoznak. B2-nél már nincs gyárilag 14"-os felni, illetve néhány speciális esetben (külön rendelés, speciális változat) B1-nél és B2-nél is szerepel a kínálatban 17"-os felni is, ahol a széleségtartományok megegyeznek a fenti listával, de a magasságukat a fenti listában szereplő, az adott kivitelhez ajánlott maximális méretű gumi magasságához kell igazítani. (értsd.: A kerék teljes átmérője nem lehet nagyobb az adott kivitelhez gyárilag ajánlott legnagyobb gumi magasságánál).

 

215/55 R 16-os gumi hátul még elfér, de elöl már beleér a doblemezbe. Tapasztalat.

 

 

 

 

mumtaz Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11683

Ja bocsi. Én sem mondtam, hogy gyári méretnél nagyobbat/szélesebbet kell használni. Úgy értettem, hogy a gyári méretből szerintem a szélesebb a jobb. Nyári guminak meg valahol a megadott méretek közepéről érdemes választani.

Előzmény: Törölt nick (11681)
mumtaz Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11682

De ne feledd, hogy a gyár több méretet is megad minden felszereltségű kivitelhez. Az esetek nagy részében a futóműben nincsenek eltérések. Az eltérések a B vekiknél leginkább a fékekben különböznek. Azon kívül legfeljebb a 4X4 az, ami számottevően különbözik a többitől. A kerékméretek sokkal inkább abból kiindulva vannak preferálva, hogy mondjuk mekkora a motor teljesítménye, illetve az autó súlya. Bár a kisebb teljesítményű motorokkal rövidebb áttételű váltókat szerelnek, de azért ez egy több tényezős dolog.

A gyengébb teljesítményű változatoknál általában keskenyebb gumikat használnak, mert kisebb a gördülési ellenállása. Átmérőben is néha kisebbet használnak az áttételezés miatt (motor -> út).

 

A gördülési ellenállással azért valamivel nagyobb tapadás is jár, ami száraz időben a kisebb teljesítményű változatoknál nem túl nyerő, és felesleges is lehet, ha a gyorsulást vesszük figyelembe, de lassításnál jól jöhet,  ahogyan télen is a csúszós utakon.

A kerék átmérőjén nem érdemes változtatni, mert a gyengébb autóknál szoktak gyengébb fékeket alkalmazni és a nagyobb átmérőjű kerék jobban terheli a fékeket lassításkor.

 

Szerintem télen a picit szélesebb jobb. De ez magánvélemény.

 

A leírás szerinti ajánlás, hogy az adott teljesítményű/felszereltségű változatnál a megadott nyári méretek bármelyike használható téli gumikra is.

Előzmény: Törölt nick (11681)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11681

Ez egy tévhit !

 

Mindig a gyári méret a mérvadó !

 

Téliből a gyári méretet ajánlott használni, nyári esetén a váltóméretek figyelembe vételével el lehet térni a szélesebb és laposabb kivitel irányában.

Egy biztos !

A gyári méretnél keskenyebbet használni veszélyes, mert az a kocsi súlyához, teljesítményéhez, fékrendszeréhez, stb. van méretezve .

A gyárinál sokkal szélesebb tönkreteszi a futóművet, kormányművet, stb.

 

 

Előzmény: mumtaz (11680)
mumtaz Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11680

Nem tudom, miért lehet jobb a keskenyebb. A téli gumi nem csak anyagában jobb. A pici kis vágatok, amik egyik irányban állnak elég jól tapadnak és szerintem mégis csak jobb, ha nagyobb felületen érintkezik. Bár a keskenyebb gumival jobban letapossa mondjuk a havat, ha a fizikai alapokat vesszük figyelembe, de az miért lehet jó?

Előzmény: veciv6 (11677)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.20 0 0 11679

Üdv Mindenkinek !

 

A segítségeteket szeretném kérni !

 

Csodával határos módon "eltünt " a bal oldali fényszórómosó fúvoka lökhárítón kívüli része a kocsimról ! ( magyarul : letörte valami vadparaszt )

 

Ha lenne valakinek használható infója a pótlás elősegítésére, azt nagyon megköszönném !

 

Más !

 

Van egy fölöslegessé vált gyári szélterelőm a tolótető elé,

ill. kettő darab fényszóró magasságállító motorom

, ill. egy magas és egy középsugárzó  hangszóróm !

 

Cartársi áron megszabadulnék tőlük

( a fúvóka pótlás anyagi terheinek megkönnyítése végett ) !

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!