Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lönci Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69555

Már a Td-d be is az volt.

Előzmény: spityuu.76 (69553)
JAMIE222 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69554

Igen de nem ismerünk olyat, akinek gondja lett volna véle:))

Előzmény: spityuu.76 (69553)
spityuu.76 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69553

Sziasztok.

 

Régi kappás vagyok az előző autót 12 évig használtam 145e vettem 375e volt most benne 2,4 tds pár apróságtól eltekintve, és természetesen a kopó  alkatrészek cseréjétől nem kellet rá költenem .

Most vettem meg a Pécsi JTD remélem ezzel sem járok rosszabbul.A JTD be kettős tömegű lendkerék van?

gyoer Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69552

Ha beleér,akkor nincs vele minden rendben.

Ha azóta is csipog,akkor meg ráadásul nem is csináltak vele semmit.

Nem kéne neki csipogni,bár engem speciel annyira nem zavart,de most,hogy úgyis matatok a környéken,utána járok.

Előzmény: Tokima (69551)
Tokima Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69551

Amikor szerelőnél volt a kappám vezérlés cserén mondtam nekik hogy nézzék meg hogy mi ez a csipogás!!!és azt mondta hogy minden rendben van vele

valami műanyagba ért bele az ékszíj

 

hm nem tudom 😳😳😳

Előzmény: gyoer (69547)
gyoer Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69550

Az én régi szíjam is hasonló volt.

Viszont,a km duplája,ECU szerint.

Egy valami biztos,az én generátorom füstölt,lángolt,és elhalálozott. :-)

Csipogni meg csipogott generátor csere előtt,és után is.

Füstölhet nyilván mástól is,de a generátor füstje is bejut az utastérbe,ez biztos,tapasztaltam.

Tokima megnézi,ha a generátor jó,továbblép.

Abból még baj nem származott,hogy több helyen is leellenőrzi a dolgokat. ;-)

A csipogást megpróbálom most kiírtani,aztán majd beszámolok,hogy én mire jutottam.

Az a jó,hogy mindenki elmondja a tapasztalatait.

Előzmény: probody (69549)
probody Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69549

Én ilyen szíjjal jártam. Nem nyikorgott. A generátornak baja nem volt a nálam töltött 8év alatt. Lógása nincs. 20év 260ezer km.

 

 

Alfás Theo Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69548

dettó nálam is még, pedig fiattal nyomom, és alfás vagyok...

Előzmény: gyoer (69539)
gyoer Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69547

Én speciel úgy vettem észre,hogy az öcsém hazajött vele Ausztriából,és mikor reggel indítottam,bejött a füst az utastérbe.

Azt hittem,a szellőztető motor(mert az is lehetett volna)de felnyitva a motorháztetőt egyértelmű volt a dolog.

Viszont,a tesóm semmi gyanús momentumról nem számolt be,és a töltésjelző műszer a lángolás alatt is vígan üzemelt.

Előzmény: gyoer (69546)
gyoer Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69546

Szerintem abszolút bejöhet.

Nézz rá mondjuk este,vagy hajnalban,amikor sötét van.

Ha jön a szaga,akkor szerintem látnod kell a szikrákat is....

Jobb,ha úgy készülsz,hogy hétvégén generátor csere,mintha útközben adja meg magát valahol.

Cserélni valószínűleg ígyis-úgyis kell,itthon olcsóbb,és kevesebb stresszel jár.

Lehet,hogy elég a fesz.szabályzó is,de mint mondtam,az enyémen például az nem segített.Igaz,a töltésjelző még akkor is normál értéket mutatott,mikor már apró lángnyelvek jöttek a generátorból.

 

Előzmény: Tokima (69542)
probody Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69545

A generátor már 2000-es fordulaton is úgy pörög mit az állat,annak nem számít,hogy odalépsz-e vagy nem. A kipufogóra cseppen rá olaj szerintem és abban a pillanatban le is ég,nem látszik semmi.

Egészen lent a féltengelyek mögött és a cső tetejére. Látni ez nem lehet max.aknából.

Ha a generátor csinálna már ilyet annak lennének jelei. Nincs töltés,akármi.

Előzmény: Tokima (69542)
granturismo Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69544

Hát jöhet. De addig nem lennék nyugodt amíg végére nem járok ennek. Pláne egy hosszabb út előtt.

Előzmény: Tokima (69542)
granturismo Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69543

Petrak

 

Mi a helyzet most? Meglett a hiba?

Tokima Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69542

akkor is jöhet be az utastérbe ez a szag ha egy kicsit odalépek neki ??

mert valameik nap ez történt!

gondolom ha egy kicsit megtaposom akkor a generátor is nagyobb igénybevételnek van kitéve!?!☺️

 

 

 

 

Az az igazság hogy jövő héten utaznék Ausztriába a kappámmal!!!😁😁😁

Előzmény: gyoer (69534)
granturismo Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69541

Hát persze, hogy fertőző! Nézz meg pld. engem.... Borzasztó...

 

Van egy Omega szöveg:

"menkülj amíg nem késő.."

 

:-)

Előzmény: gyoer (69539)
granturismo Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69540

http://www.hasznaltauto.hu/auto/lancia/kappa/lancia_kappa_sw_2.0_turbo_ls-8657977

 

Ez az az SW amit Marcaliban árultak még a nyáron motorhibával.

Aztán a IV. kerületben árulták ősszel/télen.

 

Most Zebegényben eladó még mindig motorhibásan.

gyoer Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69539

És,fertőző dolog a Kappa,mert egy-egy szép kupé láttán erősen gondolkodóba esem..... :-)

Pedig,van túra motorom,hobbi versenyautóm,utánfutóm,kappám,meg cégautóm is.

Szóval,SEMMI értelmes magyarázat nem volna még egy járműre.És,mégis.... :-D

Amikor linkeltek egy-egy szép kupét,mint például a legutóbbi,bécsi darab,erősen gondolkodóba esem.

Megmagyarázhatatlan...... :-)

Előzmény: gyoer (69536)
granturismo Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69538

Hát azért nem fakadtak volna sírva a Fiat-nál, ha mondjuk 5x annyit adnak el belőle....

Vagy legalább annyit mint a Thema-ból.

 

A Coupe sem exclusive rétegmodellnek készült (persze most már nem rossz, hogy ilyen ritka), de vaskos bukta volt az is valójában.

Előzmény: gyoer (69536)
Alfás Theo Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69537

Pár kép a tegnapi olasz köztársasági elnök beavatásról:

74 évesen van stílusa!

 

 

 

 

 

gyoer Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69536

A Kappa sosem akart tömegigényeket kielégíteni,szerintem.

Sajnos,vagy sem,ez megítélés kérdése.

Én hálás vagyok,hogy így alakult,mert most olcsón van egy olyan kocsim,aminél sokkal többet a mostani felső közép kategóriás autók sem tudnak nyújtani,ez meg azoknál nagyobb. :-)

Presztizse nulla,de kényelmes,szép(nekem),és látszik rajta,hogy "megcsinálták".

Nekem kapóra jött. :-)

Összehasonlítva egy 2000-es évjáratú Passat-al,mondjuk,meg ég és föld.

De,ezt szerencsére kevesen tudják,eladni meg úgysem akarom.

Használom boldogan,de annyit,amennyibe újkorában került,sosem adtam volna érte.Igaz,egy autóért sem...

 

 

Előzmény: granturismo (69533)
granturismo Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69535

Nem ártana alaposan utánajárni gyorsan, mert elég kellemetlen ha emiatt leég az autó. Első körben a generátort és a rá épített szabályzót kellene alaposabban szemügyre venni.

De azt ne hidd el, hogy természetes ha hidegen nyikorog valami. Nem nyikoroghat semmi.

Előzmény: Tokima (69532)
gyoer Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69534

Akkor,neked is generátor cseréd lesz.

Nekem kb.fél éve jött indítás után be szúrós szagú füst az utastérbe,és a gépháztetőt felnyitva látszottak a pici lángnyelvek a generátor állórésze körül.

Gondoltam,cserélek fesz.szabályzót,aztán kész,de kiderült,hogy elolvadt benne néhány dolog.....

Leadtam a generátorosnak,és kaptam egy full felújított cserét....ja,meg adtam neki még 30.000-et is. :-)

Viszont,a csipogás megmaradt.

Igaz,akkor - eléggé el nem ítélhető módon -  nem cseréltem sem szíjat,sem görgőt,csak a generátort.

Most lesz új szíj,új feszítő görgő,aztán majd kiderül,hogy mi csipog.

Esetleg nem fut teljesen vonalban a szíjhajtás,és a lapos szíj hátulja mocorog a feszítőgörgőn....

 

Előzmény: Tokima (69532)
granturismo Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69533

Persze, igaz, de a 166 meg helykinálatban nem nyújtja azt amit egy Kappa, pláne nem az SW.

Szóval a Kappánál a nagy facelitnél lehetett volna egy erőteljesebb fejlesztés, de nem nagyon izzadtak bele a dologba anno...

Egy kicsit nagyobb erőbedobással el lehetett volna csábítani rá vevőket akiknek ilyesmi igényei voltak akkor mint most Neked.

 

 

Előzmény: gyoer (69529)
Tokima Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69532

én már túl vagyok rajta.komplett vezérlés vizpumával megvolt a szíjfeszítőt is ki kellett rajta cserélni persze az ékszíjal együtt!!!

ezért furcsa nekem is ez a dolog!

azt mondta a szerelőm hogy a generátor adhat ilyen hangot hidegen de szerintem ez nem természetes dolog!!!

 

azt szeretném még tőled megkérdezni ha neked is ilyen problémád van hogy van e valami furcsa szaga az autódnak a motortérben!?!?

mert néha büdös szag jön be az utastérbe és lehetségesnek tartom hogy van a két dolognak köze egymáshoz !

azt is mondom hogy miért gondolom ezt !!!!

mert egyszer kétszer amikor a hang elkezdett szólni (ugye csak hidegen)gyorsan felnyitottam a gépháztetőt és láttam felszállni egy kicsi füstöt és annak volt ilyen hülye szúrós édeskés szaga!!!

Előzmény: gyoer (69531)
gyoer Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69531

Nem hiszem,nekem vadonat új generátor van benne,és nekem is csipog.

Most,hogy vezérlést cserélek,cserélem természetesen a lapos szíjat is,és a szíjfeszítő görgőjét is,mert úgy ítéltem meg,hogy volt már egy kis hangja.

Elvileg a hétvégén,de legkésőbb az azt követőn összedobom,aztán majd beszámolok,ha addig ráér.

Reményeim szerint kiköltözik belőle a madárka. :-)

 

Előzmény: Tokima (69530)
Tokima Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69530

Utalag rájöttem hogy a szivargyujtó működik mert a telefontöltő megy róla de viszont a gyújtó nem melegszik. 

 

Egy olyan kérdésem lenne hogy reggel hidegen csipog valami a motortérben és nem tudom hogy mi okozza!?!?!hidegen csinálja pár percig!

 Én a generátorrá gondolok.

csinálhat az ilyet??

Előzmény: granturismo (69526)
gyoer Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69529

Igen,van.... :-)

De,egy 2000-es évjáratú 166-ban mondjuk mindegyik bent lehetne szériában.

Én nem vagyok igazán Lancia fan,azért vettem,mert kellett az önsúlya az utánfutó vontatáshoz,és akkor épp nem találtam mást a piacon,de igazán meg vagyok vele elégedve.

Hétköznap egy Merci Viano-val járkálok,de ha messzebb kell menni,az egész család a Kappára szavaz,pedig ebben még TV sincs.

Ez vagy a Merci kritikája,vagy a Lancia dicsérete,ezt mindenki eldöntheti vérmérséklete szerint,de az biztos,hogy jelenleg nem cserélném le semmire.

Amire használom,arra tökéletes,több pénzt meg egyszerűen nem tartok egy "autóban".

Mert,nagyon nem mindegy,hogy ezeket 500-ért nyújtja,vagy 5 millióért.Nekem nem. ;-)

Igaz,hogy az alkatrész nem olcsó,de az Ebay korában azért meg lehet oldani mindent.

Nem tetszett a vezérműtengely szíjkerék,az új már úton van,50 Eur.

Az,hogy a bontottra adnak egy 10.000-es árajánlatot,az meg legyen a bontós baja. :-D 

Előzmény: granturismo (69527)
SalParadise Creative Commons License 2015.02.04 0 0 69528

Értem, és ebben látok is logikát. De a rajzot nézve nekem nem az ment ki, ami a szivargyújtót jelzi... Mert arra határozottan emlékszem, hogy a legalsó sorban volt. Bár ott sem jelez 5 ampert...

Előzmény: granturismo (69526)
granturismo Creative Commons License 2015.02.03 0 0 69527

No azért a van itt pár "utólagos" extra is.:-)

Előzmény: gyoer (69520)
granturismo Creative Commons License 2015.02.03 0 0 69526

Pedig a szivargyújtót 15-el szokás. Ha használnád is szivargyújtásra akkor nem lenne elég. De a szivargyújtóba esetleg komolyabb fogyasztót is lehet csatlakoztatni pld. útihűtőt fűtős párnát stb.. ezért szokás ezeket nagyobb árammal lebiztosítani.

 

Itt egy Mondeo tábla pld:

Előzmény: SalParadise (69525)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!