Többen megszakértették már,mindenki érintkezési hibára (kis rövidzárlata gyanakszik) Ha leállítom és újraindítom,nem világit a hibajelzés.Amint megtekeren a kormányt érzem,hogy egy időre van szervó,majd jön a hibajelzés és el is tűnik a szervóhatás.Tavaly kb. egy nap múlva megszűnt a hiba magától,most nem akaródzik.Kellene egy szerelő aki szétszedi...
Ez nagyon érdekes probléma. Nekem tavaly év vége felé csinált ilyet egyszer. Nem volt benne 20ezer és alig múlt 1 éves akkor. Egy újraindítás megoldotta.
Csütörtökön fizetnék a Swiftem,erre elment a szervó a kormányból,mint tavaly is egyszer. Akkor visszajött magától... Ha holnap-holnaputánig nem jön vissza,akkor drága mókát fogtam ki így eladás elött.... Tud valaki jó és gyors szerelőt Móvár v. Győr környékén?Olyat aki alkatrészt is tud beszerezni és rövid határidővel megoldaná a gondomat.(persze elérhető áron...)
A szavatossággal kapcsolatban annyit,hogy holnap ezt megnézem a doboz oldalán. A váltóolajomra azt hiszem a tavalyi év volt feltüntetve,de ezt is majd megnézem.
Szerény véleményem szerint azért ha flakonban van 1-2 évet az olaj,annak nincs baja. Nyilván ha 5-6 évet áll a gyári dobozában,akkor már esetleg változhat a vegyi összetétele,azt azért már nem tenném bele.Vagyis egy öreg sok ezer km-t futott autóba beletenném,baja nem lenne tőle,de ebbe már nem tenném bele. S hogy mennyi a szavatossága az olajnak? Itt eltérő válaszok lehetnek,én ezt nem tudom.
A tapasztalatok nálam kedvezőek,újkora óta a linken látható olajat teszem bele. Mást nem is írok róla,mert ismét vita indulhat el belőle:)) Bátran ajánlom az oldalt,mert korrekt. Én Innen rendeltem :)
Nem-nem, csak egy plusz dudát szeretnék felszerelni valahová a motortérbe. Annyira "erőteljes" hangja van a jelenleginek, hogy pénteken az országúton rádudáltam egy csapat fácánra és a röhögéstől eldőltek. Kénytelen voltam kikerülni őket.
Bontsd meg a kerékjárati műanyag dobbetétet a lökhárító és a kerékjárati doblemeznél, pár patent fogja csak, és így hátulról, azaz a kerék felől hozzáférsz a duda vezetékeihez. Lehet, hogy kicsit meg kell emelni a kocsi bal elejét, és ha az egyik irányba kitekered a kereket egészen jól hozzá fogsz férni. Nem kell a lökhárítót lebontani hozzá.
Én is csak a vezetéket vinném tovább, a kürt elvileg maradna. Megpróbálom én is az általad írt módon, remélem elfér a kezem, bár nekem van ködlámpám is, így elég kicsi a hely.
Nekem van egy olyan érzésem,hogy nem fogsz hozzáférni ha nem szedet le a lökőst,de tényleg egy próbát megér. Ha ki is veszed a bal ködlámpa takarót,még a kürthöz kulccsal hogy leszedd még nem férsz hozzá.(szerintem) Alulról pedig a lökős mélyen benyúlik,így alulról sem fogsz hozzáférni. A képen látszik hol a duda:
Nekem egy Gepida Sirmium van, anno olyan 120 pénz lett volna brigaboltban, csak az Auchan berendelt belőle és nem bírták eladni. Így leakciózták 75-re én meg jól elhoztam :D
Mondjuk ezt asszem 99-ben vagy 2000-ben vettem, így ezen nincsenek olyan fícsörök, mint tárcsafék, meg teló. Ez amolyan hardcore macsó verzió :D
Kb 3 éve nem ültem rajta, de most úgyis megyek a pincébe legalább ránézek mi van vele.
Rendszeresen olvasom a fórumot és nagyon sok hasznos információt sikerült már összeszednem Tőletek, most viszont felmerült egy technikai kérdés amiről ha jól emlékszem még nem volt szó. Szerintetek a kürthöz -ami ugye az első lökhárító bal elején helyezkedik el- hozzá lehet férni szerelőaknából vagy jobban járok, ha leveszem az egész lökhárítót? Ha nem muszáj nem bontanám meg a lököst -bár pár oldallal visszább sumi kolléga nagyon jó kis képet és leírást is közkinccsé tett-, de tartok tőle, hogy ha valamit megbontok már soha nem lesz olyan mint előtte.