Köszi szépen az infót,ezekkel mind tisztában(különben neki sem mernék állni )vagyok. A fokra húzás gondolkoztatott el,de hála neked,már ez is menni fog. A felajánlás is kösz,de kicsit messze(Komló)vagyok.
Hát ha fokra szeretnéd lehúzni azt csak szerszámmal tudnád pontosan.De legalább egy nyomatékkulcsra szükséged lesz.Lehúzod az előírt nyomatékkal majd a fokot szemre tudod megoldani.
90 fokot nem nehéz szemre húzni majd húzol még 45 fokot.
Arra viszont figyelned kell hogy lazításnál ne a rögzítő csapot használd,inkább a lendítőkereket kellene rögzíteni egy nagy csavarhúzóval vagy valahogy.A rögzítőcsap hajlamos elhajolni vagy akár eltörni.A kartert meg gondolom nem szeretnéd levenni.Sajnos ez a meghúzásnál is előfordulhat.
Tehát 2 daNm majd 130+- 15 fok./Ez a gyári leírás ha baj lenne vele ne engem hibáztass/
Viszont ha gondolod nálunk egy 1,5 dci vezérlés+vízpumpa csere 3,5 órába kerül.Még egy jó kávét is adok hozzá.:)
Itt csak egy nagy hibát lehetne elkövetni de nem hiszem hogy te elkövetted volna.Lehet kapni 10-es és 12-es furattal ill csavarokkal gömbfejet.Neked a 12-es való bele.
Ha ezt raktad bele akkor nincs tennivalód vele.Viszont 10-es csavarral meg nagyon lötyögne benne.
Igen.Vedd le a belső csuklót,a "csillagot" majd a belső harangot. Ha van olyan kerek bigyó akkor azt is húzd le. Ha megvan le tudod venni a külső harangot is.
Valószínűleg nem a panellal van a gond, főleg ha valamelyik ajtó még nyílik vele. Az ajtóban lévő motorok, vagy az oda menő vezetékek illetve azok csatlakozásai szoktak szórakozni... http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=126133817&t=9027813 Azt hiszem itt elég jól ki van tárgyalva a téma...
Tegnap délután megadta magát a gyújtáskapcsolóm, vagyis még csak félig, mert annyi a hibája, hogy indítózáskor nem áll vissza gyújtás állásba magától.(gondolom eltört valami rugó benne). Visszaolvasva a topikot már másnál is jelentkezett ez a hiba, de amit olvastam, náluk csere volt újra, elég borsos összegért.
A kérdésem, hogy vajon javítható-e ez a hiba, vagy inkább vegyek én is másikat. A legnagyobb problémám, hogy az autóm munkaeszköz is, így mindenapi használatban van.