Ez év januárjában "beléptem" a PP tagjai közé. A számlámra tettem kisérlet képpen 1500 Ft-ot, pár napon belül rajta is volt. Mikor ellenőriztem, nehezen tudtam belépni, de sikerült, láttam, ott pénz.
Ma szerettem vola belépni, de nem ismert fel, sőt azt állította, az életben nem látta-hallotta az e-mail címemet, bármit csináltam, nem ismert meg.
Sziasztok. Fizettem paypal-on de sajnos nem lett jó a termék,az eladó visszaküldte a pénzt ezt a paypal jelezte is (Refund).Ez volt április 17-én de a számlámra azóta se jött meg a pénz. Mi lehet a baj vagy normális hogy a Refund ilyen sok idő? Köszönöm.
Hello! Van egy kis gond a paypal-ommal... Eddig mindig úgy fogadtam rajta beérkező összeget vevőtől, hogy a paypal-on "unclaimed" volt a payment státusza, és be kellett lépnem és elfogadnom accept/decline-nal. Ez most valamiért eltűnt, és egyből megjelenik az összeg a számlámon, ami nekem nem jó, mert az angol ebay-re listázok, és ott csak egy bizonyos összegig lehet postaköltséget írni, így mindig küldök számlát a vevőimnek, aki meg a rossz postaköltséget utalja, annak nem fogadom el a fizetését, és küldök egy számlát, majd utána fogadom el. Hol lehet ezt visszaállítani, hogy a beérkező összeget tudjam elfogadni/nem elfogadni?
Hali! Küldtek pénzt PayPalon de a gyerek rossz emailt írt be... Gyorsan regisztráltam azt a fiókot gmailra és aktiváltam paypalon a meglévő fiókomhoz. Az a kérdés hogy megfogom kapni a pénzt még így is? vagy bukó?
a gyerek egy betüt nem írt bele az emailba és nem volt regisztrálva ilyen email és paypal account sem... így is el lehet küldeni a pénzt? vagy nem engedi?
Valaki esetleg abban tud segíteni,hogy áruházból rendeltem ami nem jött létre/elfogyott stb/a paypal-on "pending"státuszban van a pénzem kb 2 hete .Ezt mikor kapom vissza a bankszámlámra,vagy nekem kell ez esetben kérvényeznem a visszautalást?
Csináltam egy Paypal számlát de sajnos az angol nyelvtudás hiánya miatt a bankkártya regisztrálásánál háromszor is rossz kódot adtam meg(most már tudom mit kellene megadni). A bankkártyát letiltották. Elküldtem nekik e-mailben a bankszámlakivonatot amin szerepel a 4 jegyü kód, a személyi igazolvány és a lakcímkártya másolatát. Válaszban annyit kaptam hogy a négyjegyű kóddal kell regisztrálni. Regisztrálásnál mindig azt írja ki, hogy az ön bankkártyája le van tiltva.
Tudna nekem vki segíteni, egy egy-két mondatos angol nyelvű levél megírásában, hogy legyenek szívesek feloldani a bankkártyámat mert addig nem tudom regisztrálni.
Így van, ezenkívül a PayPal mindig paypal-os címről küld levelet.
Tapasztalatból mondom, soxor kreálnak hasonló címmel álleveleket. Ha a legkisebb kétség is felmerül, akkor fel kell menni a PP oldalára, a kiküldött információk ott is megtalálhatóak.
Our security system detected unusual charges to a credit-card linked to your PayPal account.
Currently, your account has been limited due to the following reason:
Suspicious activities has triggered our security system which shows that an unauthorized user tried to access your PayPal account without your consent. To ensure greater security, we have limited access to your account. We have sent you an attachment containing the necessary steps in order to restore your account access. Simply download and view it in your web browser.
Please do understand that this is a security measure intended to protect you and your account. We apologize for any inconvenience.
erről a mailcímről:
security@reports.com
ez valid vagy valami átverés? a mellékelt html-t nyilván nem néztem meg. valaki tud segíteni? előre is köszi.
Ha jol tudom ezen topikokban tilos a politika... de attol fgtl is, azert a parezer ft nem tud penzmosas lenni, ahhoz sokmilla kell. Tehat akarhogy is volt vagy nem volt, ossze nem hasonlithato a paypalra parezret befizetek esettel.
Én most túrtam kicsit a paypal helpjét, de a feltöltésről nincsenek túl részletes infók, de mindenhol utalásról írnak.
Gondolom az van, hogy sokszor "szemet hunynak" a befizetés felett (már csak a kérdések számából is elég sokan próbálgatják ezt a befizetés dolgot)
Tehát sikerülhet a befizetés.
Viszont ha valamiért elkapja őket a gépszíj (mittomén túl szabálykövető az aktuális műszakban a csopvez, vagy sok problémás eset volt elötte) akkor szépen hibára futtatják ezeket, és jön a többhetes várakozás, amíg szépen visszafordítják az egészet manuálisan.
És ilyenkor reklamációnak helye nincsen, elvégre ők csak betartják a saját szabályaikat, max elnézést kérnek, hogy a korábbiakban hibáztak és engedték :)
Erre már csak azt tenné fel a pontot, ha találnék egyértelmű szabályzatot erre, közben már a user agreementet is áttúrtam, ott is csak transferről van szó topupnál , gondolom a befizetés nem igazán használt fogalom náluk.