Elállítodott az abs senzorod a keréken, roszabbik esetben el is romlott a kátyú okozta ütéstől. Lehet elég csak újra kalibrálni de lehet hogy cserélni kell.
Üdv! Mostanság a számítógép azt írja ki hogy ABS /ESP faulty,és a műszerfalon világít mind a kettő.Nem pontosan ezt írja ki de a lényeg ez.Majd megnézem pontosan,és leírom.Ez mitől lehet ?Mit tudok tenni ?Nem tudom esetleg attól lehet e, hogy nyaralásból visszafelé egy nagyobb kátyúba sajnos sikerült belemennem a jobb első kerékkel:S
Hát igen, írták a népítéleten, hogy többet kajál, mint a gyári érték. Arról nem is beszélve, hogy elég szűkös a hely hátul, a nagy motortér miatt. Azt nem értem, hogy miért kellett az utastér rovására, ami a lényeg, ilyen hosszú elejét tervezni. Persze jól néz ki, de fő a kényelem. Az is lehet, hogy 607-est kellene vennem, mert 193cm magas vagyok. Ez előtt egy 605-ös PUG-om volt, na abban saját magam mögé simán be tudtam ülni. Nálam ez a kényelem mércéje, hogy rendesen elférjenek mögöttem.
szia na kiprobaltam amit irtal es sajnos akkor is razkodik amikor nem nyomom a gazt...90MPH felett mintha elkezdene apro hullamossa valni az ut es razkodik az auto. a motorja a 2.0HDI. amugy nagyon elegedett vagyok vele, csak ez a vibrator megszunhetne ;-)
Nem tudom, hogy merre laksz. Ha Budapesten, akkor tudok neked valakit, akinek van és nem márkaszervíz. Ha érdekel, akkor nézz át a PUG406 fórumra, itt az indexen és keresd Pug306GTI-t.
Szerintem, ha a féktárcsa lenne a ludas, akkor az csak fékezéskor jelentkezne (hullámos féktárcsa esete). Ha "hullámosnak" érzed az utat, akkor inkább valahol a futóműben lesz a hiba. 90 MPH felett akkor rázkódik, amikor nyomod a gázt, és ha elveszed akkor nem?
Nekem a 2.0-ás benyásnál 120.000 km van vezérműszíj csereperiódusra írva. De milyen motorral van szerelve az autód?
Ide bárki ingyen beregisztrálhat és sok műszaki információt megtalálhat az autójáról
Sziasztok! ratisrdt vagyok a PUG406 fórumról. Ez már a második PUG-om. Az első egy 605 volt, innen a név is. Most egy 406-osom van és szemezgetek a 407-essel. Úgy hogy betársulnék egy kicsit figyelni ide hozzátok, hogy okuljak a 407-tel kapcsolatban, mire kell figyelni, gyermekbetegségek, átverési trükkök a szerelők részéről, stb.
Közeljövőben egy 407-est szándékozom vásárolni. Vannak már "jelöltek" de azért egy-két infót szívesen vennék tőletek. Vagy egy 2.2 benzines vagy egy 3.0 benzines lenne. Melyiknél mire kéne figyelnem? Esetleg típushibák? Cirka 100 ezer van mind a kettőben.
koszonom a tippet. szoval igen, centirozas sokat segitett. azota nem vibral a kormany. Viszont 90MPH felett razkodik az auto. volt mar sok autom, de ilyent meg nem tapasztaltam. mintha hullamos uton mennek. 80ig semmi baja, aztan 90 felett elkezd razkodni az auto... a fektarcsak rendesen kopottak mar es valaki irta hogy az elozo vibralas szarmazhat attol...az lesz a kovetkezo amit kicserelek rajta, hatha segit. de esetleg egyeb tipp vagy hasonlo tapasztalas valakitol? meg egy kerdes: vezermuszij csere mikor esedekes? szervizben azt mondtak, hogy 100ezer merfoldnel. Neten idaig mindenki mast irt...most 67ezer merfold van az autoban es meg nem volt cserelve a vezerles.