kis átoknak mi baja lehet hogy reggel olyan nehezen kapja el magát....
Ha már elindult utánna bármikor pöc röf de reggel csomószor kell kinlódni...
hm?
körbemérték ma a kocsit mert eredetvizsgán volt csak az eleje volt sérült a motorháztető de a sárvédök már pl nem... meglepödtem picit.. azt gondoltam jobban volt már törve 13 éves korára...
valaki nézte már az új fajta Castrol MAGNATEC olajakat? Új csomagolásban vannak és már nincs rajta hologram.
Vaterán már lehet 5,000-ért 4L-t venni, tehát még olcsóbb is mint a régi.
A másik amit kérdeznék, hogy 1.6hoz mennyire necces 185/70-es "ballon" nyárit venni? Nem vagyok egy Schumi, de azért lendületsen autózom, vegyesen - pálya, város, orsz.út.
1.8as benzines vecimbe jó a MOL dynamic MAX 10w40-es olaj? Tapasztalatk ezzel az olajjal kapcsolatban?
Lenne még egy kérdésem. Ma teljesen megbolondult a jobbos ajtómban az elektromos ablak. Magától lemegy amikor gondol egyet. Fogalmam sincs, hogy mitől lehet, egyedül arra gondoltam, hogy múltkor, mikor leszdtem a kárpitot, észrevettem, hogy tiszta víz a kárpit alsó fele... Nemtom, hogy hol szivároghat be a nedvesség... Valakinek volt már hasonló gondja?
Alapjáraton nem fog 14 volt ot tölteni, kb 1000-1100 as fordulaton kell neki 14-14,2 nek lennie, az hogy hidegen nem indul, csak ha meleg helyen van az akksi, az sajnos baj, akksi baj. Nekem addig nem derült ki, hogy rossz az aksim, amig pöccre indult a kocsi, aztán amikor nehezebben, többször kellett indítózni, akkor derült ki, hogy 3 hosszabb - nehezebb indítást nem tud már táplálni :(
Azért egy áramfelvételt kéne mérni, becsukott ajtókkal, levett gyújtással, hogy mikor nem terheled semmivel, akkor valami nem meríti e.
Az egymás után beírt rossz kódok után a következő beírási lehetőségek között órákat kell várni, mire újra engedi beírni a kódot. Az idő minden beírás hibás beírás után egyre hosszabb.