Dunakeszin Fót felöl Francia bontó, körforgalom után. Eddig jó, lehet más gondommal is öket keresem. Gyorsak, jó az ár, a napi kb 3 híd meg magáért beszél.
Hello kedves forumtarsak!Nagy bajban vagyok az 1998-as kiadasu xsara 1.9 turbodiesel emel.Gondom az,hogy kb 3 evente szetveri a dugatyu hajtokar felso csapagyat azthiszem mindeg a 2. hengeren.mar tipushibara gyanakszom mert ezmiatt mar utotte szet a motorblokkot es kilett cserelve marmint a blokk es 20000 kilometre utan megint elojott a hiba ugyszinten a 2. hengeren ezutan ellett haritva de kb 60000 kilometer utan ujra elkezdett kopogni a motor szoval tuti megint szetverte a perseljt,habar meg nem szedtem szet de muszajlesz.kerdesem a kovetkezo:lehet-e,hogy ez valami tipushiba,vagy mi okozhatja ezt???
valaszotokat eloreis megkoszonnem!elnezest az ekezetmentes irasert!
P.S. mostmar nemmerem szakihoz vinni javitani magam veszem kezbe mert mar tenyleg nembizok a szakikban akik eddig javitottak....
Sziasztok, szeretném véleményeteket kérni klímatisztításról. Xsara 2 höz vettem tisztító sprayt, hová lenne a leghatásosabb dugni a hozá adott csövet, hogy mindenhová eljusson az anyag?
Nekem 1,4 2003-as xsarám van, nekem is letört a pálca műanyag vége, kérdeztem a múltkor a szerelőt, azt mondta, hogy nincs semmi jelentősége, egyébként azóta vettem egy újat, 2900 ft volt ha jól emlékszem, a 14. kerületben van egy francia autós bolt a Nagy Lajos király úton.
Örömmel jelentem, hogy lassan négy éve tart a barátságunk Citromsárgával, viszont a mai motorolaj ellenőrzésnél vettem észre, hogy a nívópálca alja eltört (a 2-3 centis barna műanyag valamiből kb. 1 centi maradt meg, látszik, hogy el van törve). Két kérdésem van: azonnal ki kell-e cserélni a motorolajat vagy a letört darab nem tehet kárt a motorban? Kb. egy hónap múlva esedékes a következő olajcsere amúgy, nem nagyon leszek már sokat itthon addig. A másik kérdésem, hogy hol lehet kapni új nívópálcát 1.4-es 2002-es Xsara-hoz? Ha van valakinek felesleges, az is jó :)
http://lafercar.bolthely.hu/ ...érdeklődj náluk vagy keresd meg R end S-t itt a topicban , neki nem oly rég csinálták ha jól emlékszem Gödöllőn ... de biztosan van még további lehetőség is Bp.-en csak át kell fésülni a netet...
Letörött az elektromos tökört állító kar! Kérdésem az lenne, ha 2 tökröt vezérlő kapcsolót tudok szerezni bele, akkor az is jó? Vagy teljesen más a csatija, bekötése? Nekem csak jobb oldali az elektromos!
Ezért vettünk a családba egy 2.-at. Szintén kombi, de HDI.
Sokat osztottam-szoroztam, aztán 2 dolog miatt lett francia.
1, Kevésbé rohad, mint japán és német társai. ( még 12-14 évesen sincs vagy csak kezdeti korrózió.
2, Az első " sárit " 12 éve hajtjuk. Egyszer hagyott ott. 2 km-re a házunktól a benzinkúton. Üaszivattyú. Bontottan 8 eFt. Most 250 ekm-t elhagytuk. Vannak már gondok vele ( kp zár néha sza_akodik, hátsóhidat lehetne javítani ). Kb ennyi.
Átlag 7,5 l/ 100 km ( 1.6 benzines ).
Sokáig nézegettem Octavia-t. Amit tudtam volna venni az már abban a korban korrózió gyanus volt, gyenge benzines mocival.
Néztem 406-ot. Nem találtam.
Nézegettem Passat kombikat 1 mihály körül. Leharcolt olasz és németből behozottak vannak.
Toyota Avensis..stb. Korrózió és alkatrészek ???
3 hónap alatt belefáradtam a nézelődésbe.
Maradt 600-ért ez a kombi HDI. Kell rá költögetni még egy kicsit, de remélem, hogy OK lesz. Most fogyasztást mérek. Egyelőre vegyesben 5,8 l/100 km.
Szóval nem egyszerű a választás. Azt is tudom, hogy kiszállni belőlük szinte lehetetlen lesz, de most nem volt ( és egy darabig nem is lesz ) 2 millám egy fiatalabb, modernebb verdára.
Annyi biztos, hogy a kereskedésekben lévő autók ( tisztelet a kivételnek ) nagyon bizonytalanok. Nagyon alaposan át kell nézni a kiválasztottat ( diagnosztika, hibakódok...stb ).
Harc-on van egy autószerelő műhely. ( Szekszártól 8 km ) Ide lábon érkezik az autó és gyakorlatilag végig nézheted az egész operációt, a hátsóhíd komplett felújítását. A csóka nagyon ért hozzá. Mondjuk előtte is fr-kat javított, de most szinte minden napra esik egy híd felújítás.
A hídhoz való alkatrészeket valahonnan a közelből hozzák. Elvileg a gyárinál jobb tengelycsonkokat hoznak. A híd test ( az a hosszú cső ) felújított ( gondolom hegesztve, méretre forgácsolva és kívülről festve ).
Ha a csövet is cserélned kell, akkor kapsz egy feljavítottat és a te leszedett csövedet elviszik. Gondolom ez a következőhöz a donor.
Az autó szerelő érti a dolgát.
Ha elő kerülne véletlen a nagykalapács, akkor az azért van mert későn viszed. Ilyenkor az összetört tűgergős csapágy és a fém a fémen való csuszmákolódás tud egy-két dolgot produkálni.
Ha kérsz ajánlatot, akkor csak javaslom, hogy Áfás-árakról beszéljetek !
Nem a legolcsóbb, de nem is egy síma olajcsere.
Othon még véletlenül sem fognék hozzá.
Nekem most volt nemrég a felújítása. Nekem már nem nyekergett-> be volt állva mint a gerely.
Hello! A klímát ha bekapcsolom hallom hogy kattan, de a kesztyűtartó körül nagyon furcsa hangokat hallok, sziszegés felbúgás, erőlködés. Nem is hűt egyébként :) 2-3 éve volt feltöltve. Kompresszor lehet?
...a szintjelzőnél maga a jeladó rész lehet kikopva .. de az is lehet a BSI-ben/is kellene állítani ... ha érdekel van egy komplet szivattyúházam jeladóval ....
..az ajtónál ha már gy megtaláltad a feltételezett hibát akkor orvosolni kell .. ha magad nem tudod keres szakembert ... merre vagy egyébként...?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. 2002-es 1.4 xsara II -ről lenne szó és két gond van vele, az egyik az üzemanyagszint jelző állandóan üreset mutat, néha beáll a mutató például negyed tankra,de a következő indításkor újra üreset mutat. A másik probléma a központi zárral van. Egyszerűen nem tudom bezárni a kocsit, ha sikerül is akkor max 5-6 bezárást bír ki, utánna ismételten nem működik. Csak kattog a zár ( bezár és nyit ) és a csomagtér zárja is kínlódik sokszor kinyitja saját magát menetközben,illetve kattog a zár. Az anyósülés oldali kábelköteg a csatlakozónál 3 vezeték el volt törve. Ez javítva lett. Eddig ha letekertem a csatlakozót és vissza tettem ( ilyenkor ki-be működik a zár) akkor pár alkalommal be tudom zárni a kocsit. Belülről is csak az anyós ülés oldali gyerekzár gombjával tudom bezárni.
Ha valaki tud nekem segíteni a hibák orvosolásában az kérem írjon nekem üzenetet. Nagyon köszönöm előre is. Szép napot!
Izzócsere előtt természetesen a vezeték cserélve lesz, de vmi oka lehet ennek az olvadásnak. Végigmegyek rajta majd multiméterrel.
Egyébként is elég hulladék az egész autó vezetékelése, megtörik, megszakad, elgyengül. Sztem ezért nincs kp-i zár sem, műszerfalvilágítás és szívja le az akksit ha a saru rajta marad. 2 hangszóró nem is működik, de azt a műgyantával kiöntött dolgot nincs kedvem faragni.
Volt már nálam 95ös daewoo nexia, ott pl. nem volt ilyen problémák.
Gyakorlatilag az egész autóban cseréltetném a vezetékeket, hogy nyugodtabb legyek, de abból az árból már egy használt autót kapnék. :)
Írták a cikkben, hogy a hátsó lámpa szépen be is ázik...
Említetted, hogy meg van olvadva a vezeték. Első sorban ezt kellene orvosolni. Nem vennék rá mérget, hogy megvan rajt a kellő fesz. Ezután jöhet az izzó kérdése, majd esetlegesen a búra polírozása, ha nagyon bemattult már.