Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tibola Creative Commons License 2007.02.20 0 0 3437
Azért még maradhatsz a csapatban mert Suzukid van :o))
Márkahűsége mindenkinek van, no meg általában a sajátját isteníti, de a motorok között eléggé határozott a sorrend. Legalábbis régen az volt, mára már kezdenek csökkenni a különbségek.
Egyenlőre csak játszom a gondolattal hogy nagyobbra cserélek. De meg kell várni a motorokra érvényes LE adó véglegesítését is. Nem szivesen fizetnék több adót a fél évet használt motoromra mint az ötösre.
Előzmény: iloz alapar (3435)
jezjazz Creative Commons License 2007.02.20 0 0 3436

Ami a VFR mellett szól: a használtpiacon a legtöbb példány 30-50 ezer km-nél vagy efölött jár. A hasonló árkategóriájú BMW F 800 S-t meg 5000 km alatt százával kínálják a német piacon, bár az nekik hazai piac (www.mobile.de).

Többet nem offolok Nektek, mert nem illik.

Előzmény: jezjazz (3434)
iloz alapar Creative Commons License 2007.02.20 0 0 3435

Sziasztok!!

 

Na végre én is hozzá szólhatok, eddig nem mertem, mivel nekem SUZUKI-m van 400-as Bandit, 11 éves, sport kipufogóval, nem egy sport motor de a hangját (csak) Én szeretem!!

Előzmény: jezjazz (3434)
jezjazz Creative Commons License 2007.02.20 0 0 3434

Ár-lóerő arányban talán jobb ajánlat is van a picaon: Suzuki SV 1000 S.

Épp 2 milla alatt adták még tavaly (gondolom, most is ekörül lehet) és 121 LE. Brutális durva V2.

A VFR-rel sajnos nincs tapasztalatom, csak amikor a szalonban ültem rajta.

Előzmény: Tibola (3432)
fdoki Creative Commons License 2007.02.20 0 0 3433
Hahó!
Parafa(utánzat bambuszból)dugót,hozzá való dugóhúzót,varrógépet gyártott az a cég amelyik mostanra a Mazda Motors Corporation-ná lett.
Az első sorozatgyártású járművük vmikor a múlt század 20-as éveinek az elején
egy háromkerekű robbanómotoros kishaszonjármű volt,afféle motorizált riksa...
Előzmény: Tibola (3432)
Tibola Creative Commons License 2007.02.19 0 0 3432
A szín mindegy. A lényeg hogy Honda a motorod. Tényleg! Te vagy a legjáratosabb a történelemben, gyártott valaha a Mazda motorkerékpárt? Vagy biciklit?

Amúgy a legtutibb vétel most a CBR1100 XX Blackbird. Olcsóbb egy százassal mint a VFR, most vitték le az árát ami 3 miles fölött volt. És ami nem semmi, 164 LE! Képzeld el ezt egy 220 kg-os motorhoz.
Előzmény: fdoki (3431)
fdoki Creative Commons License 2007.02.19 0 0 3431
Hello!
Köszi a megtisztelő felhívást,ezennel csatlakozom!
Én a fekete színre voksolok.
Előzmény: jezjazz (3429)
Tibola Creative Commons License 2007.02.19 0 0 3430
Hát ebbe most beletrafáltál! A mostani gépem, a CB 750 is metal bordó. És ugyanezt a színt szeretném a VFR-ben is viszont látni. Van esetleg róla valamilyen személyes tapasztalatod?
Előzmény: jezjazz (3429)
jezjazz Creative Commons License 2007.02.19 0 0 3429
Akkor Tibola, fdoki és jómagam lassan egy VFR 800 Fan Clubot indíthatunk. Én egy metálbordóra pályázom.
Előzmény: Tibola (3427)
fdoki Creative Commons License 2007.02.19 0 0 3428
Szia!
Nekem is olyan hajtotta a 6ost, és az 5ösben is ez van.
Nem sportmotor. Szvsz igyekeztek Mazdáék "alap"motornak elfogadható
kompromisszumot találni a gazdaságos üzelmeltethetőség és a valamelyes
dinamika között -az eredményt ismerjük.
Nem-feltöltött,1,8 l Otto-elvű motornál ez még elfogadható,bár mint tudjuk jóval több nyomatékot és nagyobb teljesítményt is ki lehet csiholni ebben a műfajban az adott lökettérfogatból. De így gondolhatjuk azt, hogy mivel nincs túlhegyezve/túlspécizve,
a motor élettartama feltehetően hosszú lesz...
Előzmény: cistron (3425)
Tibola Creative Commons License 2007.02.19 0 0 3427
Közben váltottam fejben én is. A Deauville egy kicsit gyenge az én stílusomhoz. Már inkább a VFR 800 a célpont.
Előzmény: fdoki (3426)
fdoki Creative Commons License 2007.02.19 0 0 3426
Hahó és motor(kás)os Köszöntésem!

Japán motor csak finom műszer lehet -ez így igaz.
A KLE kicsit nekem is magas,de visszahozom a '70-es évek vastagtalpú"holdjáró"
lábbelijeit és minden OK lesz :-))
A VFR 800 álom nálam is -de az biztos úgy is marad...
Előzmény: jezjazz (3424)
cistron Creative Commons License 2007.02.18 0 0 3425

nekem 1.8 benya van :)

 

Előzmény: fdoki (3388)
jezjazz Creative Commons License 2007.02.18 0 0 3424

OFF

Végre már a Mazdások is motoroznak.

Nekem az álmom egy VFR 800. Kényelmes de azért sportos is (Motorrevü, 2007. februári szám, olvassátok el).

A Deauville nekem túl nagy és ahhoz képest, főleg két személlyel lehetne talán erősebb is.

A KLE 500 meg a maga 86 centis ülésmagasságával nekem szintén túl nagy, de szerintem Neked is, fdoki.

A CBF 600-asomat még erre a szezonra megtartom, ezt a típust csak ajánlani tudom Nektek is, nagyon ergonomikus. Az is egy műszer meg ékszer is.

Tibola Creative Commons License 2007.02.17 0 0 3423
Ilyen hidegben? Örülök ha leszállhatok majd :o)).
Egyébként ettől félek én is. És akkor lesz a szerelem első látásra esete. Mint ahogy volt ez a mostanival is.
Előzmény: fdoki (3422)
fdoki Creative Commons License 2007.02.17 0 0 3422
Asszem fennáll a veszélye,hogy a próbamenet után le sem akarsz majd szállni róla...
A Hondák -persze nemcsak 2keréken- bámulatosan jól kezelhető járművek.
Előzmény: Tibola (3420)
Tibola Creative Commons License 2007.02.17 0 0 3421
A hőmérőhöz még annyit akartam, hogy pont nálunk nincsen értelme. Az be van betonozva egy adott pozicióba télen-nyáron. El nem mozdul onnan. Viszont a barátom PUG-jában úgy ingadozik a külső hőmérséklet és a terhelés függvényében hogy csak na. Jó azért látni hogy a szokásoshoz képest feljebb vagy lejjebb van. Hibára utaló jel. Mielött még kigyulladna a lámpa. A túl keveset meg miből veszi észre? Nincsen fűtés?
Előzmény: Abraka Dabra (3403)
Tibola Creative Commons License 2007.02.17 0 0 3420
Pontosan. Kardános, tehát sosem romlik el. V2-es, jó nyomatékkal. Kíváncsi leszek a vezetési élményre. Nekem olyan gép kell ami megy is, de már egy kicsit nyugis. Mert különben addig húznám a bajszát amíg csak lehet.
Előzmény: fdoki (3419)
fdoki Creative Commons License 2007.02.17 0 0 3419
Aha,emlékszem hogy Szoicsiro bácsi műhelyéből és országából származik a jelenlegi géped-csak fejben úgy volt hogy régebbi a Tiéd.
Én tavaly nyáron próbáltam ki a Deauville-t. Klassz gép,de én nem izgulok rá.
Úgy révedek vissza,hogy az nem soros 4hengeres hanem tán V2-es ugye?
És kardános-ami meg nem baj.
Előzmény: Tibola (3417)
Tibola Creative Commons License 2007.02.17 0 0 3418
Azt nem írtam hogy melyik márka, mert nem akarom reklámozni. De azért egyértelmű. Nem?
Előzmény: Tibola (3417)
Tibola Creative Commons License 2007.02.17 0 0 3417
Hát igen. Találtam egy Deauville 700NT-t itt a közelben. 2006 7. havi, van benne 4 ezer km. Tipikusan az a tulaj aki speed motorról ült át és rájött hogy nem ilyen lovat akartam. Nekem viszont ideális lenne, mivel a menet-teljesítményei kb olyanok mint a mostaninak, viszont van szélvédelme és gyári dobozai. Ez a rövidtávú túráimhoz ideális lenne. Meg tetszik is. Majd kipróbálom hogy milyen. De csak akkor cserélek ha nagyon megtetszik vezetési szempontból is, mert a mostanival 100%-ban elégedett vagyok.

Az enyém pedig, ha emlékszel, egy 99-es CB750. És japán belpiacos motor. Ez nem is motor, hanem egy műszer.
Előzmény: fdoki (3416)
fdoki Creative Commons License 2007.02.17 0 0 3416
Igen,okozott kínos pillanatokat szembesülésem a "törvénnyel" ;-)
Szeretnék-vágyok nagyobb gépre.
Ezt persze megtartom,mert mezővárosi-akörüli cikázásra ideális,de a pajkossági 1ütt6ót jobban tudnám csiholni vmi nagyobb vassal.
Mindenképp túraendurót vennék:500-max.650est. Sasolom a használtakat is
ill.a kifutó szériákat.T etszik pl.a Honda Transalp,de már jópár éve Spanyolországban gyártják sajna. Aktualis szerelmem a Kawasaki nemrég leváltott 500as túraendurója,
a KLE. Az még made in Japan,semmi felesleg csicsa v.dizájn-flanc,praktikusan robosztus felépítés.
Te miért döntenél a csere mellett és milyet vennél? Vagy már ki is nézted a következő
2kerekűdet?
Előzmény: Tibola (3415)
Tibola Creative Commons License 2007.02.17 0 0 3415
És sokban volt a "megfogott a törvény"?
Amúgy nem akarsz egy nagy motort? Gondolkodom rajta hogy lecserélem.
Előzmény: fdoki (3414)
fdoki Creative Commons License 2007.02.17 0 0 3414
Tudom.
A középső gyerekem/idősebb lányom ősszel szerezte meg a vez.engedélyét.
Még viszonylag alaposabb "képzést" kapott, mert 1 gyerekkori haverom volt az oktatója. Így is hozzá kell /kellett fogni és az alapoktól megtaníttatni vele legalább azt amit én tudok. Ő ugyanis dízeles Jettán tanult, és meg kell tanulnia a kisebb autón
a kisebb benzines motorral való bánásmódot -meg minden más 1ebet is.
Valóban nagyon leszállt a követelmény-színvonal.
Nyilván -többek között- ez is oka a rengeteg balesetnek,hogy finoman szólva is hevenyészett gk.vez.alap "ismeretekkel" levizsgáz6nak az emberek.
Ősszel volt 2 éve,hogy A-kategóriával bővítettem a repertoáromat (már vagy 8 éve
motorkáztam előtte is,de felhorgadt bennem a jogkövetési vágy -és néhányszor megfogott a törvény)
A motoros képzést követően legalább számonkérték a vizsgázón az alapvető
technikai-forgalmi készségeket...


Előzmény: Tibola (3413)
Tibola Creative Commons License 2007.02.17 0 0 3413
Utánképzés? Képzés! Ha hiszed, ha nem, ma levizsgázik és kap jogsit egy ember úgy hogy nem vezet városon kívül. Csak belterületen. Hihetetlen. Arról ne is beszéljünk hogy a B kat-hoz jár az utánfutó vontatása. Ezt hol tanulja meg? Biztosan láttál már személyautót az árokban amitt levitt az útról a saját utánfutója. Mert megpakolta oszt ment mint az eszetlen. Tolatásról ne is beszéljünk. Még szólóban sem megy. A rutin olyan primitív hogy az általános iskolás lányom meg tudná csinálni egy óra gyakorlás után. Bezzeg anno!
Előzmény: fdoki (3412)
fdoki Creative Commons License 2007.02.17 0 0 3412
Az "ösztönös" reakciók akkor célravezetőek,ha megfelelő tapasztalaton nyugszanak.
Én is 1etértek azokkal,akik úgy tartják,hogy bizonyos időközönként szükséges lenne a gk.vezetők(magamat is beleértve) vezetés-technikai utánképzése, különös tekintettel a vészhelyzetek kezelésére ill. évszakos(tél) alaprutin megszerzésére...
Előzmény: Tibola (3411)
Tibola Creative Commons License 2007.02.17 0 0 3411
Had írjak mégegy vészhelyzetben alkalmazható dolgot. Bár biztosan mindenki ismeri, viszont a lényeg hogy ösztönből azonnal reagálj. Télen, mikor jeges-havas úton elszámítod magad és rájössz hogy nem tudsz megállni az elötted lévő akadályig, akkor irány a padka. Az ott lévő érintetlen hó, főleg ha még toltak is rá egy adagot, jó fékhatást biztosít. Tehát nem nyomom a féket mint a süket. Az én alapelvem amúgyis mindig a menekülés és nem pusztán a fékezés. Sajna sokan begörcsölnek és ragaszkodnak a rossz beidgződeseikhez, meg hasonló. És ez adott esetben sok ember életébe is kerülhet. Lásd a balatonkeresztúri körforgalomban a lengyel busz balesete évekkel ezelött. Hihetetlenül amatőr volt a sofőr. Egyszerűen nem hittem el.
Előzmény: fdoki (3408)
fdoki Creative Commons License 2007.02.17 0 0 3410
Úgy tűnik,hogy nem is időzött valami sokat ebben a topikunkban... :-)
Előzmény: Tibola (3409)
Tibola Creative Commons License 2007.02.17 0 0 3409
Igen.
Ez a kapszulás csávó meg idejött reklámozni magát....
Előzmény: fdoki (3408)
fdoki Creative Commons License 2007.02.17 0 0 3408
Akkor ez a kvázi "anti-drift"? Mert a driftelésnél erőből -power sliding- megy kanyarban
keresztben akár Schumi Ferrarija,akár Loeb v.Grönholm autója...
Bár 1x anno a mi kisPolákunk is csinált ilyet -szerencsére tök kihalt útszakaszon-
de azt nem én idéztem elő hanem a fizika: a kopottka nyáricska gumicska nem tapadt megfelelően az átalam későn észlelt tükör-jégen a kanyarban...
Előzmény: Tibola (3407)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!