Ha majd diaggal sikerül elindítani,akkor meg kell nézni a töltést!
Bakelit szaga azért van annak a doboznak, mert maga a nyáklap egy félbehajtott bakelit lap!Sajnos túlmelegszik néha és el is tud szenesedni, aminek a következtében ugyebár vezetővé válik!Mivel minden relé testvezérléssel működik, ezért könnyen "áthúz/,és produkálhat érdekes jelenségeket!
Egyébként a klíma ventik és az ABS reléje szokott túlmelegedni,akár annyira is,hogy kilazulnak a csatlakozók a nyáklapon.
Ez a jellenség azután kezdődöt,hogy le merült az aksi! Utána 1 nap töltés ! Az akumlátor sem volt toppon szerintem,meg hát akkor kapot feszültség ingadozást rendessen! Tehát ez a probléma valós volt és nekem is az a gyanum,hogy itt valami a Becm és a talán az inditásgátlóval lehet valami összefügés!
Amikor járt a motor, ment az autó semmi baja nem volt! Nem csörgöt zörgött semmi mechanikus rész!Minden héten figyeltem a motorolajat,automataváltó olaj szintet,a relés dobozt! Mondjuk ott fel tünt,hogy elég erős bakelit szag volt mindig az utobbi időbe! De nem láttam égési nyomokat,egyesével kivettem át néztem!
Hatásos, ha a BECM "elvesztette" a motorvezérlőt!Könnyen lehet,hogy nálad is ez a gond,ha volt egy feszültség ingadozás,esetleg túl alacsony feszültség értékek és töltés.
A váltóhibát egyszer jelezte ,azóta nem! Ahogy fokozatossan baromi gyorsan rosszabb lett,egyszer nem jelezte többet!Horváthot hivtam tegnap előtt nem jött ki! Nekem kellene oda vinneEz a Blackbox Solution nak a BeCM kis fekete egysége ez hatásos ?
Valami elektromos gebasz lesz!Mostmár valszeg mindenképpen diagra kell dugni,de ha sikerül életre kelteni akkor ellenőrizni kellene a töltés,meg a megfelelő testelést.
A Horváthék kimennek diaggal, vagy kérdezd meg a Hatalyákot.
De de! Biztos vagyok benne hogy menni fog neki csak valahogy elkéne hozzá jutnom!! Na most már ott tart a dolog,hogy az istenért nem akar beindulni se!!! 2 napos askinak le inditoztam a felét legalább!830A 95Amiről szó van egy 2.5 BMW mototros gyönyörűség!
A tünet a következő volt!
M0 este haza felé 2 hete egyszer csak a Chek Engine lámpa ami ebbe ilyen hülye jel,valamelyikbe ki van irva,hogy Chek Engine, Na ez kigyuladt és menet közben leált a motor,szervo minden! Pánik indult! Leálósáv . Indit! Beröffent de ugrált az alapjárat föl le mint a barom a motor ugye bár össze vissza járt.
Ma leszedtem a gázolajszüröt,hát ha eldugúlt vagy mi a fene! Direktbe kötöttem! Alapjárat volt hiába nyomtam a gázt nemi 1200 fordulat fölé nem vitte!
Na jó! Szürő vissza! Inditóz nem indul! Jól van mondom meg kell töltödnie cuccal majd utána! Semmi! Azóta csak forgatja forgatja és semmi!
A mai napon LR gyűlés a vecsési MC donaldsban este 7-től. Az a javaslatom, hogy ezentúl mindenki írja be a naptárába ezt a hónap első szerdáját, a helyet nem kell lefoglalni, ha valakinek van jobb ötlete, mint találkozó helyszín, akkor azt jelezze és kiértesítjük a brigádot.
Igen, ott lehet a hiba. Na majd ha eláll az eső kiszárítom és letömítem, azt adok neki slaggal. Már régóta beázhatott, ez látszik az oszlopon és valószínűleg a taposólemez is ezért rohadt el annyira.
Futi, szerencsére nincs rajta tetőablak, van viszont egy rossz klíma benne, ami talán jó lesz nyárra :)
Kérdés: A váltókar középállás helyett balra, az 1-2 sebesség felé áll. A műszaki rajzot nézegetve, úgy gondolom, hogy eltörhetett benne a baloldali rugó. Fölülről hozzá lehet ehhez férni ha lefurkálom a szegecseket?