Vagy péntekenként lenne ilyenkor egy mentesítővonat, ami Győrig gyorsvonatként menne. Mostanában úgyis eléggé eltűntek az ilyen "pénteki" és "vasárnapi" vonatok, holott ITF ide vagy oda, néha szükség van rájuk!
Vagy csak nem érted. Ismered az "Összesen" szó jelentését?
"a legfrekventáltabb vonatra ugyanúgy fel kell férni, mint a többire."
Ebben egyetértünk.
"A legfrekventáltabb napról van szó (Péntek)"
Szerinted a kevésbé frekventált napokon is ugyanazt a kínálatot kell nyujtani, mint a legfrekventáltabbon? Ha igen, akkor nincs több kérdésem, de ha nem, szerinted miben állhat a különbség?
"ez a "gyorsvonat" Tatabányától már mindenhol megállna, így szerintem több utassal kell számolni."
Vagy péntekenként lenne ilyenkor egy mentesítővonat, ami Győrig gyorsvonatként menne. Mostanában úgyis eléggé eltűntek az ilyen "pénteki" és "vasárnapi" vonatok, holott ITF ide vagy oda, néha szükség van rájuk!
Vagy nem. De addigra, úgy néz ki, a Flirtök abban a szegmenseben fognak dolgozni, ahová valók. Az elővárosban.
Dícséretes lenne ha arra használnák amire való. Végre kiváltani a kohószökevényeket Fehérvárról elsődlegesen. Aztán pedig ahova még jut. Hatvan/Vác/Albertirsa felé már amúgy is megfordulnak Sülysáp, Mende felé még nem.
4. Jövőre már lesz előtte és utána egy órával is gyorsvonat. Összesen: elég lenne a dupla Flirt.
Hiába lesz előtte, meg utána is egy órával gyors, a 9306 lesz akkor is tele!
Mivel az utasok nagy része Győrön túl utazik, azon túl meg csak ez megy. Pénteken Győrben is csak akkor lehet rá felférni, ha rakunk az elejére hazatérő Sm.-i kocsit.
Szerencsére ilyen szinte mindíg van, mert a javító csurig van velük.
Carpy: A legfrekventáltabb vonatról van szó.(16:40) Ez nem érv. Olyan, mintha le sem írtad volna, ugyanis a legfrekventáltabb vonatra ugyanúgy fel kell férni, mint a többire.
A lgfrekventáltabb napról van szó (Péntek)
Dettó.
Halottak napja előtti péntek volt. Dettó.
Jövőre már lesz előtte és utána egy órával is gyorsvonat.
Igen, de ez a "gyorsvonat" Tatabányától már mindenhol megállna, így szerintem több utassal kell számolni.
1. A legfrekventáltabb vonatról van szó.(16:40) 2. A lgfrekventáltabb napról van szó (Péntek) 3. Halottak napja előtti péntek volt. 4. Jövőre már lesz előtte és utána egy órával is gyorsvonat. Összesen: elég lenne a dupla Flirt.
de érdekesek az utasok... szegényeknek már a FLIRT sem jó... ha az van kiírva rá, hogy gyorsvonat Győrbe, akkor nem ülnek fel rá, ha személyvonat Győrbe, akkor meg állítólag tele vannak.
Na mennyien utaznak egy szorgalmi időszakban csütörtökön és pénteken mondjuk a 9304, 9206, 9306 utasszáma Bp és Győr között? Ezek azok a vonatok, amelyek szerintem a legzsúfoltabbak páros irányban! Páratlanban meg a 9407 és a 9209 érdekelne mondjuk hétfőn, pénteken és szombaton, szintén Bp és Győr között.
Kizártnak tartom, hogy a szóló Flirt elég legyen!
Emlékszem, hogy annó volt az Orient, utaztam rajta, csak az 1. osztályon volt szabad hely. Amikor megszűnt, nem pótolták, ezért utólag kellett egy pluszvonatot berúgni, annyi volt az utas. (ca. 3-400 is lehetett, mert egy egész szerelvény volt tele)
Ahogy elnézem, te mindig szólót rendelnél. Amúgy sokszor olvastam a fórumon és máshol is a csütörtök-pénteki zsúfoltságról, holott nem Flirt ment. Meg amikor utaztam, akkor sem láttam itt üres vagy félig üres vonatot, csak telét vagy zsúfoltat.
Szerintem egy egész hetes (hétnapos, egésznapos bejárás kéne előtte a szorgalmi időszakban (október-november, február-április környékén) Utána lehetne csak erről felelelősen dönteni)
1. Néha még csúcsban is zsúfolt! 2. A csúcsidő nem kiugró hegyet alkot, hanem elsimuló dombot, azaz a fő időpontban 2,5-3 Flirt-nyi utas is lehet, míg a csúcs végén, amikor te még szólót rendelnél, lazán van még másfél Flirt-nyi utas!
"Sajnálatosan hülye gondolataid vannak. Szerinted azért vett a vasút 60db Flirt-et, hogy majd gyorsvonatként járassa... Amikor már a nevében is benne van, hogy regionális motorvonat. Nade szerinted távolsági forgalomban gyorsvonatként kell alkalmazni..."
1. Nem távolsági gyorsvonatban, hanem elővárosi zónázóként. (Egri sebes, az mi is, hm?) 2. A Flirt-öket célszerű messzire járatni, mert úgy lehet kihasználni a karbantartási szerződésük adta "ingyen" kereteket. 3. A START (illetve az adófizetők) nem azért vettek 23+8 db Desirót sem, hogy IC-ként járjanak, vagy hogy 60-nal botorkáljanak...
"az 1-esen nincsenek zsúfolt vonatok. Esetleg egy egy csúcson BELÜLI elővárosi Flirt, ha szóló."
Lásd Attus válaszát. Csúcsban duplák járnak, tehát nem zsúfoltak.
"Érdekes a felfogásod, ha valahová ikarus260 jár, az azt jelenti, hogy oda akkor az jó."
Ezt most kérdezed? Csak mert én nem mondtam ilyet, de sebaj. :) "Érdekes felfogás" ide vagy oda, csak odakerültek felétek az ik260-asok helyett a Setrák.
A csúcson kívüli FLIRT-ök sokkal zsúfoltabbak, mint csúcsban. Egyszerűen azért, mert amazok rendszeresen szólóban járnak, csúcsban meg az elmúlt két évben egy alkalommal láttam szóló motorkocsit.
""Ha Flirt menne, akkor a következő problémák lennének: 1. Nincs 1. osztály"
Semmi gond. Húzunk egy sárga csíkot az ablakok fölé, esetleg kiveszünk két ülést, oszt máris kész az első osztály."
Sajnálatosan hülye gondolataid vannak. Szerinted azért vett a vasút 60db Flirt-et, hogy majd gyorsvonatként járassa... Amikor már a nevében is benne van, hogy regionális motorvonat. Nade szerinted távolsági forgalomban gyorsvonatként kell alkalmazni...
" "3.b Pénteken és vasárnap lehet, hogy tripla kéne"
Jutna rá."
Hát persze. Jelenleg mindenki azon pampog, hogy az elővárosi forgalomba visszatértek a sittes ingák. Hát így persze, hogy jutna...
"Megsúgom: az 1-esen nincsenek zsúfolt vonatok. Esetleg egy egy csúcson BELÜLI elővárosi Flirt, ha szóló."