Sziasztok!Tanácsot szeretnék kérni.E60 2006 520D M47 csomagtér fedél kábeltörés nem nyílt ez megoldódott és átnéztem az összes kábelt esetlegesen sérült vagy nem,mindent rendben találtam de amióta ez a dolog történt minden elindulásnál jelzi,hogy a csomagtér fedél nyitva.Már a zárat is kicseréltem de a hiba nem szűnt meg.Kábelek zár biztik jók!Tanácstalan vagyok esetleg valakinek ötlete,hogy merre tovább.Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok! Kompley kérdéssel fordulok hozzátok. Nemrég vásároltam egy e60 530i-t, 2003as gyártású, 270ezer kilóméterrel. M54b30 a motor, és lenne egy két észrevételem, problémám, kérdésem.
Az autón titkos menübe figyelemmel követem a hőfokokat, és egy komolyabb vágta után simán visszahül 80 fokra amint elkezdek motorfékezni, menet közben simán eléri a 98 fokot is, de 90re sose áll be, vagy felette, vagy alatta. Leállítás után még picit emelkedik(kb.105fokig, aztán lehül). Ez mennyire "normális"? Szerelők átnézték, nem találtak vele gondot.
Észrevettem, hogy kanyarban nagy tempónál, valamint 80 és 130 között "remeg" az autó. Érezni a kormányon is. Ezt mi okozhatja? Több embertől is hallottam már, hogy jellemző az e60 ra. Mellesleg aktív kormányos az enyém.
Ez már inkább kérdés, mint probléma: Facelift előtti, nem M-packetes modellről lenne szó. Mennyire macerás felrakni a gyári mpacketet? Miket kell cserélni, valamint milyen összegre számíthatok?
Szintén kérdés: Bi-xenon fényszóróm van, de nem kanyarkövetős. A bal oldali beázott, ragasztóval betömítették, de még mindig nem jó, szóval búracsere előtt állok. Mennyire macerás ez? Megéri, vagy inkább szánjak rá egy faceliftes lámpatestre?
Mennyire macerás/költséges faceliftes első/hátsó lámpákat beszerelni a kocsiba?
Nézegettem utángyártott sötétített, led-es hátsó lámpabúrákat. Ezek mennyire jók/erős fényűek? Jelenleg egy sötétített, ám halogén izzós hátsó lámpabúrám van, és ledesre szeretném cserélni, olyanra, ami hasonlít a faceliftesre. Megérné? Elméletileg nem kéne nagyon kötögetnem vele.
Előre is köszi, ha választ kapok valamennyi kérdésemre, pacsi! :D
Nem szia uram vagyok, csak elméleti kérdés! :D Ha kiszedem az autó alól a katalizátort, befolyásolni fogja a működését utána az autónak? E60 525i M54b25 az alany. A régi 316i-n érezhető erőt hozott, amikor kikaptam alóla. :D Igaz, check engine világított. Szóval amatőr kérdés, elektronika jópárszor megszivatott, ezért kérdezem miben zavarhat be, ha kiszedem. Köszi a válaszokat előre is!
Hogyan érhet akkor bele elől a lengescsillapito felső részébe a gumi?
Lengokarokon nem láttam semmi gyanúsat de jövő héten megy futóműveshez majd ő megmondja.
Ami furcsa meg hogy a kettostomegu kezdi feladni a harcot ez annyiban merül ki hogy indítás után 2-3 mp ig remeg a kocsi. Ma vettem észre hogy ha menet közben 100 fölött haladva benyomom a kuplungot ez a rázás a kocsin sokkal erősebb lesz.
Ettől eltekintve üdv a klubban. Tipikus jelensége az E60 szériának. Első futóműben első alsó és első hátsó lengőkarral mizu? Legtöbbször e probléma okozója.
Nem rég vettem egy BMW E61-et (25 d) kínlódok hogy mi a franc rázhat a futomuben 80-100 fellett de nem jutok előre. Kerekek jók ki vannak centirozva is frissen. Fektarcsak kicserelve újra. Van alatta egy vékony nyomtavszelesito próbáltam leszedni de ha nincs fennt akkor a kerék beleér a lengescsillapítóba.
Ez ehez való kerék vagy talán még az előzőhöz való?
Nem, hanem még nem nézték UV-val, mert azt mondták akkor menjek ha teljesen kifogy és még azért fújja a hideget. De csüt. mindenképpen elmegyek és töltetek rá a nyaralás előtt. És már akkor meg is nézhetik UV-val. Amúgy annak is van "jó" oldala ha lassan szivárog. Úgy vagyok vele, hogy ha a nyáron fel kell tölteni 3x az nálunk 3x15 ezer. 45ből meg van a nyár utána nem kell a klíma. Ha kompresszor csere akkor azt megcsinálom, de ha a belső párologtató a lyukas, akkor nem szívesen szedem szét a belsejét meg a műszerfalat. Ott majd elgondolkodok, hogy 3 töltés 1 nyáron vagy esetleg szétbombázom a cockpit-et. :D
Már voltam és megszínezték, de még nem fogyott ki belőle így nem tudom még hol szivárog. Mindenesetre legkésőbb csütörtökön elmegyek mert pénteken megyünk nyaralni és nem szeretném ha egyszercsak megfőnénk a kocsiban gyerekkel.
Igazából nem problémás ennek a szériának a klíma kompresszora. Az enyémben 352 E km van, hibátlan a klíma. Két éve a betöltő szelep hibásodott meg, mindkét szelepet cseréltem és feltöltettem a kompresszort gázzal. Azóta ismét hibátlan.
Menj klímáshoz, színezze meg a gázt, fél kilóhoz kell 2.5 g.
PDC lett a hiba oka. Kicseréltem, működik. A klímám viszont továbbra is szivárog valahol. :( Azt olvastam külföldi fórumokon, hogy ha hamar megy el a gáz 1-2 nap akkor lyukas. Viszont ha pár hét akkor kompresszor tömszelence. Most nekem 2-3 hét alatt megy el. Egyszer már volt cserélve klímakompresszor az autóban, még 40 ezer km-nél gariban. Most van benne 330. Nem tudom mennyire problémás ezeknek a kompresszora.
Nem lett diagolva, viszont azt tudom hogy alacsony volt a feszültség 10,5V -on ment, most szétlett húzva az IBS, újra visszatért 13-14V-ra, és elkezdett újra működni. (Lehet lelőtte magát alacsony feszültségen?)
Na de, újabb gond. A kanyarkövetés elkezdett végre zölden világítani folyamatosan, megy is a kanyarkövetés, viszont a kapcsoló csak az első 2 percig működik. Utána pl menetközbe leakarom kapcsolni a nem lehet. Csak folyamatosan világításon van. Érdekes. Csak ha leállítom az autót akkor kapcsol le. Gyújtás nélkül viszont tökéletesen lehet kapcsolgatni, akkor működik.
Nagyon érdekes problémával jövök, sehol nem olvastam hasonlóról, hátha valaki tud utat mutatni.
A napokban megszűnt működni a világítás kapcsolóm. Xenon kanyarkövetős. Mindig is jól működött, folyamatosan világított a kis zöld lámpa is ahogy kell, de már nem világít egyáltalán, és akármerre tekerem nem csinál semmit, csak folyamatosan ég. A műszerfal fényerő tekerő se reagál semmire. Amikor beindítom a kocsit alapból felkapcsolja a lámpát, feláll a kanyarkövető(látszik ahogy megemelkedik, de nem megy jobbra balra), és tökmindegy milyen fokozatban van, automata-kikapcsolva-helyzetjelző-fényszóró, tökmindegy, ha gyújtáson van az autó akkor megy a lámpa magától, ha nincs, akkor lekapcsolja magát. Na gondoltam fasza, annyiból jó hogy folyamat ég és legalább nem lekapcsolt állapotába ragadt be és este nem világítás nélkül kell menni.
Na de most jön a csavar!
Észrevettem, hogy amikor nincs gyújtáson, akkor reagál a dolgokra. Tehát helyzetjelző, kikapcs, fényszóró, műszerfal fényerő állító is működik.(Viszont a kanyarkövető zöld led nem világít egyáltalán.)
Ennek a világítás kapcsolónak nincs baja, kipróbáltam másikkal is, ugyanúgy fennáll a dolog. Máshol van a hiba. Na de mi lehet?