Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gumatar Creative Commons License 2021.08.17 0 0 42996

Sziasztok!Tanácsot szeretnék kérni.E60 2006 520D M47 csomagtér fedél kábeltörés nem nyílt ez megoldódott és átnéztem az összes kábelt esetlegesen sérült vagy nem,mindent rendben találtam de amióta ez a dolog történt minden elindulásnál jelzi,hogy a csomagtér fedél nyitva.Már a zárat is kicseréltem de a hiba nem szűnt meg.Kábelek zár biztik jók!Tanácstalan vagyok esetleg valakinek ötlete,hogy merre tovább.Előre is köszönöm a segítséget!

Rolplay Creative Commons License 2021.08.15 -1 0 42995

Sziasztok! Kompley kérdéssel fordulok hozzátok. Nemrég vásároltam egy e60 530i-t, 2003as gyártású, 270ezer kilóméterrel. M54b30 a motor, és lenne egy két észrevételem, problémám, kérdésem.

  1. Az autón titkos menübe figyelemmel követem a hőfokokat, és egy komolyabb vágta után simán visszahül 80 fokra amint elkezdek motorfékezni, menet közben simán eléri a 98 fokot is, de 90re sose áll be, vagy felette, vagy alatta. Leállítás után még picit emelkedik(kb.105fokig, aztán lehül). Ez mennyire "normális"? Szerelők átnézték, nem találtak vele gondot.
  2. Észrevettem, hogy kanyarban nagy tempónál, valamint 80 és 130 között "remeg" az autó. Érezni a kormányon is. Ezt mi okozhatja? Több embertől is hallottam már, hogy jellemző az e60 ra. Mellesleg aktív kormányos az enyém.
  3. Ez már inkább kérdés, mint probléma: Facelift előtti, nem M-packetes modellről lenne szó. Mennyire macerás felrakni a gyári mpacketet? Miket kell cserélni, valamint milyen összegre számíthatok?
  4. Szintén kérdés: Bi-xenon fényszóróm van, de nem kanyarkövetős. A bal oldali beázott, ragasztóval betömítették, de még mindig nem jó, szóval búracsere előtt állok. Mennyire macerás ez? Megéri, vagy inkább szánjak rá egy faceliftes lámpatestre?
  5. Mennyire macerás/költséges faceliftes első/hátsó lámpákat beszerelni a kocsiba?
  6. Nézegettem utángyártott sötétített, led-es hátsó lámpabúrákat. Ezek mennyire jók/erős fényűek? Jelenleg egy sötétített, ám halogén izzós hátsó lámpabúrám van, és ledesre szeretném cserélni, olyanra, ami hasonlít a faceliftesre. Megérné? Elméletileg nem kéne nagyon kötögetnem vele.

Előre is köszi, ha választ kapok valamennyi kérdésemre, pacsi! :D 

Törölt nick Creative Commons License 2021.08.01 0 0 42994

Ha hozzáiratod a motorvezérlőt, akkor jó lesz, egyébként gyengébb lesz és többet fog fogyasztani.

Ha kevés a 25i, akkor venni kell egy 30i-t!

Előzmény: Amirofake (42993)
Amirofake Creative Commons License 2021.07.31 0 0 42993

Sziasztok!

 

Nem szia uram vagyok, csak elméleti kérdés! :D Ha kiszedem az autó alól a katalizátort, befolyásolni fogja a működését utána az autónak? E60 525i M54b25 az alany. A régi 316i-n érezhető erőt hozott, amikor kikaptam alóla. :D Igaz, check engine világított. Szóval amatőr kérdés, elektronika jópárszor megszivatott, ezért kérdezem miben zavarhat be, ha kiszedem. Köszi a válaszokat előre is!

szasza0211 Creative Commons License 2021.07.18 0 0 42992

Köszi 

Az teljesen jó! 

Az enyemhez 210 körül találtam.

Előzmény: Bogárgyűjtő (42990)
Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.07.18 0 0 42991

Ja de nekünk E60 van! 

Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.07.18 0 0 42990

Luk márkájú. (Szombathelyen gyártják)

Sokat nem akartunk rá áldozni, mert nálunk 2-3évig van csak 1autó! 😂  

Kb 190ezer volt, kuplungal együtt.

Még szálszakadásos volt:csomagtér zár

                                                 Rendszámtábla világítás

Munkát egy ismerős csinálta, vagyis ketten! 50ezret kértek. 

Előzmény: szasza0211 (42988)
solymi11 Creative Commons License 2021.07.17 0 0 42989

Sziasztok! Nincs véletlenül valakinek e61-hez csomagtér ajtó elektromos bekötési rajza. Motoros mozgású. Előre is köszönöm.

 

 

szasza0211 Creative Commons License 2021.07.17 0 0 42988

Hat probalgatom a kocsit  szerintem itt is az lesz....

Leirnad hogy mennyi volt az anyag és a munkadij  illetve milyen márkájút tettél bele?

Köszi 

 

 

Gumit próbáltam telit nyarit is mindegyikkel csinálja.

Előzmény: Bogárgyűjtő (42985)
szasza0211 Creative Commons License 2021.07.17 0 0 42987

Nem az . Szépen pontosan illeszkedik mégse fér el ha nincs fent a pogácsa.

Előzmény: Rumcice (42984)
Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.07.17 0 0 42986

Esetleg a gumid szálszakadásos, akkor is nagyon tud remegni, vibrálni, stb

Előzmény: szasza0211 (42983)
Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.07.17 0 0 42985

Ma cserélték nálunk a kettöstömegüt+kuplungot!

Megszünt minden rezonancia! Volt hogy a kipufogo annyira remegett, hogy le akart szakadni... 

Előzmény: szasza0211 (42983)
Rumcice Creative Commons License 2021.07.17 0 0 42984

Ha esetleg ez E39 felni, akkor annak nagyobb másfél mm-rel az agyfurata, és központosító gyűrűvel lehet feltenni, amivel gyakori jelenség a rázás.

Előzmény: szasza0211 (42983)
szasza0211 Creative Commons License 2021.07.17 0 0 42983

Köszi a választ! 

Ez akkor roppant érdekes...

Hogyan érhet akkor bele elől a lengescsillapito felső részébe a gumi?

Lengokarokon nem láttam semmi gyanúsat de jövő héten megy futóműveshez majd ő megmondja.

 

Ami furcsa meg hogy a kettostomegu kezdi feladni a harcot ez annyiban merül ki hogy indítás után 2-3 mp ig remeg a kocsi. Ma vettem észre hogy ha menet közben 100 fölött haladva benyomom a kuplungot ez a rázás a kocsin sokkal erősebb lesz.

Előzmény: Bxx7 (42982)
Bxx7 Creative Commons License 2021.07.16 0 0 42982

Ne aggódj, ehhez a szériához való felni. 

 

Ettől eltekintve üdv a klubban. Tipikus jelensége az E60 szériának. Első futóműben első alsó és első hátsó lengőkarral mizu? Legtöbbször e probléma okozója. 

 

Előzmény: szasza0211 (42980)
Bxx7 Creative Commons License 2021.07.16 0 0 42981

Végül eljutottál klímáshoz? Sikerült valamit megállapítania? 

 

Előzmény: adams22 (42979)
szasza0211 Creative Commons License 2021.07.16 0 0 42980

Sziasztok! 

Nem rég vettem egy BMW E61-et (25 d) kínlódok hogy mi a franc rázhat a futomuben 80-100 fellett de nem jutok előre. Kerekek jók ki vannak centirozva is frissen. Fektarcsak kicserelve újra. Van alatta egy vékony nyomtavszelesito próbáltam leszedni de ha nincs fennt akkor a kerék beleér a lengescsillapítóba.

Ez ehez való kerék vagy talán még az előzőhöz való?

adams22 Creative Commons License 2021.07.14 0 0 42979

Nem, hanem még nem nézték UV-val, mert azt mondták akkor menjek ha teljesen kifogy és még azért fújja a hideget. De csüt. mindenképpen elmegyek és töltetek rá a nyaralás előtt. És már akkor meg is nézhetik UV-val. Amúgy annak is van "jó" oldala ha lassan szivárog. Úgy vagyok vele, hogy ha a nyáron fel kell tölteni 3x az nálunk 3x15 ezer. 45ből meg van a nyár utána nem kell a klíma. Ha kompresszor csere akkor azt megcsinálom, de ha a belső párologtató a lyukas, akkor nem szívesen szedem szét a belsejét meg a műszerfalat. Ott majd elgondolkodok, hogy 3 töltés 1 nyáron vagy esetleg szétbombázom a cockpit-et. :D

Előzmény: Bxx7 (42978)
Bxx7 Creative Commons License 2021.07.14 0 0 42978

Ez a legrosszabb, amikor ilyen lassan szivárog el a rendszerből a gáz. A színezés nem hozott eredményt ezek szerint? Nincs meg a helye? 

 

Klíma nélkül, ráadásul gyerekkel ilyen hőségben nem olyan jó. 

Előzmény: adams22 (42977)
adams22 Creative Commons License 2021.07.13 0 0 42977

Már voltam és megszínezték, de még nem fogyott ki belőle így nem tudom még hol szivárog. Mindenesetre legkésőbb csütörtökön elmegyek mert pénteken megyünk nyaralni és nem szeretném ha egyszercsak megfőnénk a kocsiban gyerekkel.

Előzmény: Bxx7 (42975)
Bxx7 Creative Commons License 2021.07.13 0 0 42976

Egyedi hiba, nem jellemző. 

Előzmény: Amirofake (42973)
Bxx7 Creative Commons License 2021.07.13 0 0 42975

Örülök, hogy működik a pdc. 

 

Igazából nem problémás ennek a szériának a klíma kompresszora. Az enyémben 352 E km van, hibátlan a klíma. Két éve a betöltő szelep hibásodott meg, mindkét szelepet cseréltem és feltöltettem a kompresszort gázzal. Azóta ismét hibátlan. 

Menj klímáshoz, színezze meg a gázt, fél kilóhoz kell 2.5 g. 

 

Előzmény: adams22 (42974)
adams22 Creative Commons License 2021.07.12 0 0 42974

PDC lett a hiba oka. Kicseréltem, működik. A klímám viszont továbbra is szivárog valahol. :( Azt olvastam külföldi fórumokon, hogy ha hamar megy el a gáz 1-2 nap akkor lyukas. Viszont ha pár hét akkor kompresszor tömszelence. Most nekem 2-3 hét alatt megy el. Egyszer már volt cserélve klímakompresszor az autóban, még 40 ezer km-nél gariban. Most van benne 330. Nem tudom mennyire problémás ezeknek a kompresszora.

Előzmény: Bxx7 (42965)
Amirofake Creative Commons License 2021.07.10 0 0 42973

Nem lett diagolva, viszont azt tudom hogy alacsony volt a feszültség 10,5V -on ment, most szétlett húzva az IBS, újra visszatért 13-14V-ra, és elkezdett újra működni. (Lehet lelőtte magát alacsony feszültségen?)

 

Na de, újabb gond. A kanyarkövetés elkezdett végre zölden világítani folyamatosan, megy is a kanyarkövetés, viszont a kapcsoló csak az első 2 percig működik. Utána pl menetközbe leakarom kapcsolni a nem lehet. Csak folyamatosan világításon van. Érdekes. Csak ha leállítom az autót akkor kapcsol le. Gyújtás nélkül viszont tökéletesen lehet kapcsolgatni, akkor működik.

Előzmény: Bxx7 (42972)
Bxx7 Creative Commons License 2021.07.08 0 0 42972

Diagolva volt-e a kocsi? Ista szintre gondoltam...

Voltak-e kivezérelve külön-külön a lámpák? 

Előzmény: Amirofake (42971)
Amirofake Creative Commons License 2021.07.07 0 0 42971

Sajnos nem változott semmi. :( De azért köszi.

Előzmény: Bxx7 (42970)
Bxx7 Creative Commons License 2021.07.07 0 0 42970

Igen, Lichtmodul. 

Bejött? 

 

Előzmény: Amirofake (42969)
Amirofake Creative Commons License 2021.07.06 0 0 42969

Bocsi, már pótolom is.

 

2004/06 kulcsos indítás, facelift előtti, benzines.

 

Light module-t értesz "LM" alatt igaz? Leakasztom, hátha.

Előzmény: Bxx7 (42968)
Bxx7 Creative Commons License 2021.07.06 0 0 42968

Azt bizony nem írod, milyen évjárat ill. hónap, azaz kulcsos indítású vagy sem, fl vagy vfl, mert nem mindegy. 

 

Én első körben fognám és az LM-t leakasztanám egy pár percre a rendszerről. 

Előzmény: Amirofake (42967)
Amirofake Creative Commons License 2021.07.06 0 0 42967

Sziasztok!

Nagyon érdekes problémával jövök, sehol nem olvastam hasonlóról, hátha valaki tud utat mutatni.

 

A napokban megszűnt működni a világítás kapcsolóm. Xenon kanyarkövetős. Mindig is jól működött, folyamatosan világított a kis zöld lámpa is ahogy kell, de már nem világít egyáltalán, és akármerre tekerem nem csinál semmit, csak folyamatosan ég. A műszerfal fényerő tekerő se reagál semmire. Amikor beindítom a kocsit alapból felkapcsolja a lámpát, feláll a kanyarkövető(látszik ahogy megemelkedik, de nem megy jobbra balra), és tökmindegy milyen fokozatban van, automata-kikapcsolva-helyzetjelző-fényszóró, tökmindegy, ha gyújtáson van az autó akkor megy a lámpa magától, ha nincs, akkor lekapcsolja magát. Na gondoltam fasza, annyiból jó hogy folyamat ég és legalább nem lekapcsolt állapotába ragadt be és este nem világítás nélkül kell menni.

 

Na de most jön a csavar!

 

Észrevettem, hogy amikor nincs gyújtáson, akkor reagál a dolgokra. Tehát helyzetjelző, kikapcs, fényszóró, műszerfal fényerő állító is működik.(Viszont a kanyarkövető zöld led nem világít egyáltalán.)

 

Ennek a világítás kapcsolónak nincs baja, kipróbáltam másikkal is, ugyanúgy fennáll a dolog. Máshol van a hiba. Na de mi lehet?

 

Előre is köszi a válaszokat.

 

Üdv

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!