Ha ez mind igaz akkor jonak tunik. Persze ha valoban teliesitve van. Mert ha nincs, 4 ev allas inkabb rontott rajta mint hasznalt. Kerdezz ra a 800-ra, aztan csak kimondja a 850-et.:-) Egy szazast szamolhatsz a muszakira meg az atirasra. Bar lehet ebben meg nincs a jet atirasa benne. Nem tudom mennyibe kerul, nekem egy sem volt atirva es muszaki sincs rajta. Tavon nem keri senki.
Sikerült leinfóznom azt a jetet amit a 247-ben linkeltem! 4éve áll téliesítve, soha nem lett megbontva a motor, kb 60üzemórát ment, viszont csak 1 kulcsos. Az aksi is gatya. Leját okmányok, magyar hajólevél, futora forgalmi van de lejárt műszaki! Érdemes foglalkozni vele???
Sikeresen beoltottam jetezesbol. Mult heten voltun Szalkon. Ott is tobbet ment mint en. Bar most azt mondja el kezd gyujteni egy valami olcsobbra. Ket napja feltettek a hasznaltautora egy Kawasaki nemtudommilyen jetet, 110-ert. Olyan fajta aminel egymas melle kell ulni. Igen ritka es ez a fotok alapjan szep volt. Lemaradtam rola. Pedig megvettem volna tartaleknak.
Az az igazság hogy nekem nagyon bejön ez az xp, főleg hogy már megnéztem 1-2t élőben is. persze azok csak 800asok voltak nem 950es amit igazából szeretnék. az eddigi tapasztalataimból kiindulva 8-900ból már ki lehet fogni a jobbakat. Rizikos persze, de mi nem az......?
Nem dolok a kardomba ha megmarad. Nem hirdetem. Feltetelezzuk, van 1 miskam. Mit vennek belole? Yamaha nekem nem jon be, nagy a test hozzam merten. Egy ugyanilyet mint az enyem? Esetleg egy Xp-t? Akkor bevallaltam csak a felesleges rizikot, az enyemet megismertem 3 ev alatt. Aztan meg szarakodhatok a futo atirasaval. Vagy rakok hozza 3-400-at es veszek egy RXP-t, azzal megint csak belenyulhatok a kakiba. Az ha beszarik, melyen lehet kotoraszni a bukszaban. Marpedig ennyiert az alja van csak.
A teliesites azt jelenti, hogy ha lejar a szezon es nem hasznaljak a jetet csak a kovetkezo nyaron, eltelik par honap, hogy beinditanak. Ekkor alkalmazzak a teliesitest, lenyegeben egy specialis olajjal konzervaljak a motort, ami megakadalyozza a pára okozta korroziot. Ezt van aki nem csinalja meg, kisebb karokat okozva, ami nem is mindig derul ki az elso inditasnal.
Jetszallitoval, ami a nevemen van es kb 2 hete vizsgazott. Egy festest elbirna, de nem utanfutobol lett atalakitva. Van rajta 2 csapnivalo alufelni. A jethez gyari Sea-Doo ponyva, sarga fekete. Elso tulajtol vettem, a Jetpowerben helyeztek elsokent uzembe es vegig ott szervizeltek, teliesitettek es taroltak a szezonon kivul. Mindket kulcsa megvan, egy feher tanulo es egy sarga "eles". Gyari Beta szerszemoskeszlet. Termeszetesen hibakat lehet rajta talalni, de 11 eves. Kilometerora jelenleg nem mukodik, ezenkivul mindene rendben van. Ja es ket hete vettem bele uj akksit. Roviden ennyi. Ha gondolod kepet is tudok kesobb prezentalni, at kell mereteznem, mert tul nagy. Nem engedi a rendszer.
Jo vetelnek tunik, persze igy tavolrol barmilyen lehet, foleg ha szamitasba vesszuk, hogy be lehet vele furdeni. De ez vonatkozik az ujra is. Haver vett egy uj turbos Kawasakit. Behanyt a turbo rajta, mire megoldodott a problemaja, egy szezont ki kellett hagynia. Hiaba garancialis, de azert nem keves penzbe kerul az utanajarkalas telefonalgatas.
Szerintem jo az ara, nem hiszem, hogy kellene ra koltani. Igazabol ezekre nincs mit. Max egy akksit veszel bele, par liter olajat veszel hozza.
Van kint pénzem amit csak akkor kapok meg, ez nem kevés, hogy csak hozzádobjak annyit a meglévőhöz :D A futó elhozatalon nem aggodok pontosan igy járok el ahogy mondtad de ha legális akarok lenni 5000ért leht kérni az okmányirodában ezt az utvonalengedélyt szal mindegy végül is ez a legkevesbb! A lényeg hogy szerinted jó vétel, max a lealkudott összeget még ráköltöm igy az első körben.
759-re van kirakva a kereskedesben. Szerintem a tulaj 700-ert szabadulna meg tole. Beigersz 650-et, arra ravagja a 700-at. Szerintem. Egy probat meger.
Ha levizsgaztatja es nem alkuszol, az csak az eladonak jo. Mondom, ajanlj be neki 100-al kevesebbet. Hidd el nem fog anyazni, de ha igen, akkor mi van? Mondj neki 650-et, lehet hidegzuhanykent hat ra, de igy legalabb megmondja az utolso arat, ami alatt nem adja oda. Gyujtogetsz meg? Vagy miert csak a jovo honapban lesz aktualis?
A kulcs, nem Simson jellegu! Ez egy immos programozhato kulcs, ami csak a sajatodat inditja. Ha elhagyod, tudsz masikat venni, de ra is kell utana programoztatni. A jetpower.hu oldalon talalsz infot rola, a tanulokulcs 15000 betenitva.
A futora visszaterve, gondolom az a problemad, hogy ha nincs muszaki, hogyan hozod el. Viszel egy egyszeru utanfuto rendszamot, rarakod es kesz.
A motor limited széria ezek állitolag mind 135lovas! Képet még nem kaptam a motorról. Igazából a számitásaim egyeznek a tieddel a futóval kapcsolattal szoval ez korrekt, belefér. Főleg ha alkudok az árból, de gondoltam arra is h levizsgáztatom a tulajjal és akkor azt mondom h nem alkudnék. részlet kérdés. Hogy mennyit keéne költeni rá a későbiekben az nem érdekelne, ennyire körülményes nem vagyok a lényeg h ezt a szezont ami nem sok ha juliba vanném birja ki. persze ez nem azt jelenti h egy roncs legyilkolt gépre vágyom, nyilván fontos az állapota. technikai sport ez ezzel jár, költeni kell rá. Egyenlőre csak a tapasztalatszerzés a cél erre pedig ugy gondolom hogy ez az árkategoria megfelel. Hiába vennék 2-3milláért ha nem tom mit veszek. Gondolom ezeket a gyári kulcsok minden jethez más? nem olyanok mint egy ákombákom simsoné? ha elhagyja az ember akkor kuka a jet is vagy ezek a kulcsok potolhatók? HÁLÁS VAGYOK A SOK SEGÍTSÉGÉRT! :D Köszönöm
Nekem az elsok is 80-90-el mentek legalabb. Szerintem a 60 vagy merfoldre vonatkozik, vagy valami mas gond van, vagy nem jol emlekszik a gazda. Ha valoban 60-at megy, akkor sem a motornal kell keresni a problemat. Maga a meghajtocsiga sem lehet annyira szar, hogy csak ennyit mennyen, mert akkor a gyorsulasa is csapnivalo. A vegsebesseggel ne foglalkozz, ha elindul, akkor nem a motornal kell kezdeni a hibafeltarast. Van a csiga korul egy muanyag cso, ami egy ido utan automatikusan elkopik, ezt a kopast nagy mertekben elosegiti a piszkos, hordalekos, uszadekos viz. Bekap egy darab fat, zacskot vagy horgaszdamilt, de a hinartol is fraszt tud kapni. Egy havernak nemreg csereltek ezt az alkatreszt, szerintem egy 20-asbol megvolt a munkadijjal egyutt. Az enyemben is 950-es motor van, 110-et siman megy es jol gyorsul. Szerintem ne foglalkozz ezzel a 60-as sebesseggel. Ha igaz is, konnyen orvosolhato. Van megesz feltevesem, amit megkerdezhetsz a tulajtol. Milyen szinu a kulcsa? En elso tulajtol vettem a jetet, gyarilag 2 kulcsa van. Egy feher es egy sarga. A feher az un. tanulokulcs, itt a computer nem engedi egy bizonyos sebesseg fole a gepet. Ez ujkoraban jaratasnal elonyos, vagy ha pl. egy gyerek vagy kezdo megy a hajoval.
Akksi 12-tol kezdodik, erre nagy esellyel felkeszulhetsz. Futovizsga kb 15, futoatirast nem tudom, de eredetvizsga kell hozza, az 16 korul lehet, ugyhogy kb egy 50-es a futora ramegy. A jetet nem kotelezo atirni, csak egy adasveteli legyen.
A juliusi "fenyegetozes" akar lehet surgetes is, de szerintem en is hasznalnam, attol mert arulom. A motorrol mindenkepp kerj infot. 800-as, vagy 950-es? Ha 800-as kb realis az ara, ha 950-es, akkor jo aron van. Igerj be egy 100-assal kevesebbet, nem konnyu eladni. Hatha...
nah hát nem túl kecsektető (szerintem) de kiváncsi vagyok mit szolsz hozzá. szóval kompressziót sose mért de állítólag nem volt érezhető gond 60km/h sebességet simán megy (nem kevés ez egy kicsit??) futóval adja de müszaki nélkül, 4 éve van nála, kb évente 15 órát ment, tavaj nem használta mert dzsuvás volt a tisza. Shell olajjal itatta "lube" vagy ilyesmi. Akkumulátor tavaji de ugye nem használt most sincsenek rajta a saruk. A trim cserélve lett szóval "uj" illetve a központi vezérlőegység is csere volt. az ár alkuképes de juliusig ha nem viszik el használni akarja. Gondolom ez csak sürgetés.
hajólevél 2013ig érvényes. hát kb ennyi. Hozzá tette hogy ezekre költeni kell ha nem akarok szerelgetni újjat vegyek vagy 1 évnél fiatalabbat.
Azt nem írta mekkora motor van benne de lehetséges hogy egy 950es 60at megy??
még nem kaptam választ az emailre mert ami használtauton volt email az nem a tulajdonosáé, de azóta sikerült a tulajdonossal is felvenni a kapcsolatot emailben. De akkor erre mindenképp rákérdezek ill képet is kérek.
Ez volt a masik, amit alant emlitettem, hogy ha van hozza magyar papiros futo, mar jobban megeri mint a pecsi. A pecsi egy tuningvaltozat, hidraulikus trim van rajta, a gaz sem a szokott modon mukodik, a kormany sem gyari. Persze ettol lehet jo. Amit belinkeltel, magyar lajstromszamos, tehat tiszta is lehet papirilag. Viszont nem irja a loerot es a kobcentit sem. Ilyen esetben gyanithato, hogy a kisebb motor van benne. Az emiledbe ird bele, hogy kulfoldon vagy, azert nem telefonalsz. Ha nem hivod oket, nem biztos, hogy komolyan vesznek. Kerdezz ra a motor loerejere, kerj kepet a motorrol, kerdezd meg, hogy a trim mukodik-e. Ha nem tiszta, a trimmel lehet allitani a kiaramlo vizsugar magassagat es hogy nagyobb vegsebesseget akarsz elerni, vagy jobb kormanyozhatosagot. Ha megtudtal valamit jelezz.