A v6-tól ne félj,ha 1 jó állapotut kifogsz-örömöd lesz benne......
Fogyasztása egyáltalán nem vészes én az aut.-val vígan megvoltam 9-ből,motorikusan semmi gondom nem volt,alkatrész van hozzá és az új sem aranyárban......
Az első "gyári " computer menet közben elromlott, elkezdett 3 henegerezni, mértem mindent, próbából trafósor csere, a végén a computer maradt. Sikerült úgy bontottat találnom, hogy van rá fél év gari, ment egy ideig, aztán elkezdte kiírni, hogy a vezérműtengely jeladó rossz, megnéztem, a kábele szét volt hullva, kicseréltem és ugyan úgy megmaradt a hiba, amit észre is venni, elég rapszódikus, nem mindíg produkálja, picit nehezebben indul, hidegen torpan és 4000rpm fölé nem megy. Most mondtak olyat, hogy megnyúlhatott a vezérműszíj ( kb 50000 van benne) és nincxs szinkronban a főtegely és a vezmű tengely jele. Aztán gariba bekerült egy másik computer, azzal sem oldódott meg ez a hiba, viszont most ez is elkezdett 3 hengerezni. Most a 2. hengernél ír gyujtás kimaradást. Amúgy nagyon fura a jelenség, mert pl nem mindíg csinálja, van olyan, hogy menet közben rángat be, de megjavul egyszercsak. Aztán olyat is, hogy jár hibátlanul alapjáraton, fiam beszáll kinyitja a jobb hátsó ajtót és pont akkor elkezd 3 hengerezni, lehet véletlen, de akkor is feltűnt, vagy mikor jó, akkor hallhatóan jobban zár a centrál , mintha az aksi fesz magasabb lenne, pedig nem, szóval még lehet valami hülye kontakt hiba is, pedig amit tudtam és lehetett átnéztem, forrasztottam ilyesmi :(
Köszi a a választ igen értelek és tudom hogy ami használódik az kopik pláne idehaza nálunk, de az elektromos nyűgök talán a legbosszabtóbbak mind közül. Előző A Vectrámnál illetve annál a típusnál aki használta és ismerte majd mindenkinek volt biztos tippje arra milyen motorral érdemes nézegetni és megvenni; ott a sima szívó 2.0i 8v és a V6-ot ajánlották igényektől és pénztárcától függően amikor még volt a vételárban differencia. Mostanra csak a fenntartás (üzemanyag többlet V6-nál) illetve a V6 motor speciális alkatrészigénye okoz plussz költésget de mindkét motort a maga nemében és idejében sokan kidicsérték már és bizonyítottak. De B Vectra esetén a 1.6 16V Eco-t kb. 10-8 arányban inkább lehúzzák. A 1.8 16V ha jól tudom siemens elektronikás és pont azzal szokott gond lenni amit te is említettél. A 2.0 16V Ecotec-ről amiket olvastam és sajna az se túl biztató; indokolatlan jeladó hibák, aránylag sok "idő előtti" hengerfejes példány stb. Az elődjéről a c20xe-ről pedig szintén mintha több pozitív visszajelzést hallottam és olvastam volna, persze ez is lehet egyenesen arányos a nemszervízeljük hozzáállással. Az akkori környezetvédelmi szigorítások lehetnek vagy vezethettek ezeknek az ecotec motoroknak a fő (gyakoribb) kiváltó hibák okai hogy megdobálták ilyen-olyan jeladókkal és szenzorokkal..(?) A V6-ot itt nem ismerem a 2.2 16V meg ugye B2-es be voltak. Amúgy a Te B2-s 1.8 16V-nél miért kellett többször computert cserélni milyen hibák és tünetek vezettek ehhez vagy csak ez a rázkódásos rossz helyre rögzített konstrukciós hiba miatt volt ?
Elektromos labirintus dolgot nem tudod kiküszöbölni, 10 évig mint autóvillamossági működtem, 2000 ben hagytam abba, 2.5 éve vettem a b vecimet és most jött elő olyan dolog ami miatt hónapok óta szívok, és sem én sem már nálam jobban értők sem tudják mi a gond, vagy csak egyszerűen sorozatosan rossz bontott computer kerül a kocsiba. B1 nél nem tudom hogy és hol van, de pl a b2 1.8 ban a szívócsonkon van a computer, rázkódástól és a hideg meleg változástól típushiba az elromlás. A másik amire figyelni érdemes ( ezt is csak b2 1.8 nál tudom) hogy a leömlő és a katalizátor egybe van, ha valamelyik elromlik, elreped körülményes a javítás - csere. ecotec motorok hajlamosak olaj fogyaztásra, ha nem cserélik időben az olajat. Amúgy szerintem legalább 1.8 as motor kell ekkora kasznihoz, kevesebbet is fogyaszt, mert kevésbé van terhelve a motor
Sziasztok B1-es Vectra vásárlása előtt állok, és tapasztalati (főleg saját) és megbízhatósági mutatók alapján milyen motorral érdemes választani? Lehet akár benzines akár dízel változat is. Természetesen ismerve az itthoni átlag (vagy az alatti) használtautóparkot. Persze nem hibátlan tizenéves autót szeretnék venni hanem olyat amivel hosszútávon együtt lehet élni kisebb (könnyen javítható) vagy alacsony meghibásodási (nem újra és újra előjövő gyári hibára gondolok) rizikóval. Értelemszerűen rendszeres karbantartás mellett és a kötelező vétel utáni dolgok cseréje után. Vagy ha ilyen tutti tipp nincs akkor mi az vagyis melyik az amit mindenképp kerüljek motorikusan mégha vonzó külső belső is társul hozzá? Külső belső állapot természetesen szintén nem lényegtelen de azokat talán jobban ki lehet szúrni-szűrni szabad szemmel is mint egy kezdődő hengerfejes vagy elektromos "labirintus-virtus" hibás autót. Tehát ilyen irányú válaszokat szívesen vennék. Köszönöm előre is !
A segtségeteket kérném. Tegnap miután befejeztem az autót észrevettem, hogy egy vákum cső szabadon lófrál. Ma kicsit jobban neki estem és megnéztem honnan indúl ki.
Olyan segítségét kérném akinek 2.0 szív dobog a gépében. Az a cső aminél van az újam hova megy? valaki venné a fáradtságot és megnézné nekem? Előre is köszönöm.
Ma megejtettem 204ezernél egy laza szelepszárszimering cserét. Arra a megállapításra jutottam, hogy a jó k.va édes anyját annak aki kitalálta. Ekkorát szívni vele. 1 szelep ék el is repült jó messzire. miután találtam a melóhelyemen 8szelepre valónyit folytattam a szenvedést. Ha egyedül megkéne újra csinálnom nem válalkoznék rá. És a hidrotőkék közül is 3 megvolt halva... Szerencsére nem rég csináltunk g astrát aztán abból megmaradt nekünk 16 így válogathattam. Miután beindítottam szép lassan elkezdett csendesedni a csattogásuk majd beállt egy jobb dízel hangjára. Egy 5kmes út után végre elkussolt. A régi enyhe csattogás is megszünt ami hideg indításkor volt. Végre szép csendes a motor :D.
Ha már szér volt borítva a vezérlés kidobtam a vízpumpát is, mert csöpögött.
Mázli, hogy megtudom magamnak csinálni. Éppeszű szerelő 10alatt nem csinálta volna ezeket meg helyettem...
Ha esetleg valaki iylenre adja a fejét akkor vagy olcsó szerelő ismerőssel csináltassa és segédkezzen vagy ha magának csinálja az ember akkro kell egy segítség és egy olyan személy aki nyugtatgatja az embert, esetlek sok sok alkohol a szerelés utánra XD
üdv márkatársak Dizel B vetrámon elment a fűttőventillátor,valoszinű le nem égett de nem megy,valami hővédő ellenállás van bent valahol..?ha valaki tud hasznosat kérem jelezzen...
Az enyémnek elég volt a gumi :) Ceglédről eljöttem vele a soroksári tecsóig, de onnan hazáig (csepel) végig rángatva, vészvillogóval, de végülis nem hagyott ott :) Viszont ha valakinek ac pumpa kell, itt csepelen van egy bolt ahol kb 12.000 huf ért van untángyári uj, 1 év garis ac pumpa
Ac nekem ugy romlott el, hogy mentem vidékre, előtte mindíg hibátlanul indult, egy rezzenés nem volt, vidéken megálltam a kapu előtt és ott már nem indult, csak ha gumikalapáccsat ütöttük a tankot
Ac húz hallani a hangját ahogy dolgozik, inkább a jó magyar üzemanyagra gyanakodom hogy vizes retkes az üz szürö és összetapad hidegben.. a retyva a vizzel... és idö mig fel tudja kapni a naftát...
Szia!Elösször is nagyon szépen köszönöm, hogy írtál!Nekem a féktartály meletti dobozban összesen 3 relé van semmi más!Két egyforma lila,és egy bnarna!A barna van ott kábé ahol mondod!De kivettem és ugyanugy kapcsolt a szivattyú!Az lehet?Vagy már nem értem az egészet!Várom leveled!Köszi szió!
Hm....Hm.....hallottad már mire képes a Made in Romania-s hologram nélküli?-én hanyagolnám-főleg vateráról-olyan lehet kb.,mint a' Lieder' légpuskák....... :-(
A motortérben az ABS tömb tetején van egy relédoboz (szemből nézve a fékolaj tartálytól jobbra). Abban a beszúrt képen 12-vel jelölt relé 2.0-nál az AC reléje (a 13-al jelölt az injektoroké,de 1.6-osnál az az AC pumpáé).
Sziasztok!Olyan kérdésem lenne:2000 köbcentis 1996-os évvjáratu 100kw lépcsöhátujú B vectrában hol található tápszivagyú(AC) reléje?Mert csak akkor indul ha hallom a szivattyú bugását,de nem mindíg hallom!Okosak kicseréltették velem a szivattyút ugyaz a probléma most ki szeretném cserélni a relét de nem tudom melyik az!És sehol nem találom!Örök hálám üldözné azt aki ezt megmondaná!Elóre is köszömöm!(Nagyon sürgős lenne,meló miatt!)
nem oylan vészes. először ráfelé tolod aztán jobbra balra mozgatod és közben húzod felfelé. kézre vigyázz, mert mikor legjobban megrántod akkor csúszik ki és többnyire így végződik, hogy
"A K.VA ÉDES ANYÁDAT!MOST CSÚSZOL LE? ÉS MÁR VÉRZIK IS A KEZEM!"