Hát ha nem tudod akkor mindegy is, én mondom, mindennap megnézem, de eddig 5 év alatt egyszer sem kellett utántölteni.
Mit jelent, csupán annyit, hogy eltünt belőle, de mivel te sem vagy nagyon képben ahogy olvasom, lehet, hogy lassan ment el de az is, hogy egyszerre, de még bármi más is ami szóbajöhet.
vagyis ha a viszkozitására vagy kíváncsi akkor a 15w 40 es de hogy elf mi azt nem tudom.. most csak rátöltöttem egy ugyan ilyen viszkozitásút mert nem akartam hogy alacsony legyen a szint de ezt ahogy eljutok a szerelőhöz úgyis le cseréltetem..
ELF -et használok, igen azt én is furcsálltam miért írta ki az olaj szintet mert tegnap ilyet nem írt ma meg igen.. 1 litert töltöttem utána így normális lett a szint. ma mind a két hibát írta..
2006-os a gép nem tudom hogy részecske szűrős vagy sem, az aksi tavalyi most töltöm mert ugye a sok indítástól nem túl bika már a fekete füstöt nem láttam én de ma megpróbálom délután azaz este beinditatni a nejemmel és majd én nézem a füstöt az olaj szintet kiírta de rátöltöttem ma. Ja nem itthoni a kocsi Belgiumból származik egy nő használta de minden külföldi szerviz papírja is megvan 185000km van benne nálam van 2 éve 120000 vettem, ja és persze már volt egy főtengely köszörülés meg csapágy csere meg hajtókar csapágy csere.. engem a füst aggaszt.. én nagyon szerettem ezt a kocsit volt egy pár de ennél jobb még nem most viszont kezdem megutálni..viszont nem hiszem hogy találnék jobbat nála ebben az árban és ilyen felszereltséggel.. a motorját nem mosattam még de teljesen tiszta.. tehát ilyen szivárgás kifújás nincs sehol..
Részecskeszűrős? - bár ha itthoni, éa ahogy látom 2006-s nem hiszem -
Valami miatt vészüzembe kapcsolt vélhetően, a kormolás és erőtlenség nem jó jel, de nem is a világvége, keresővel nézd meg a fórumot, hátha találsz megfelelő beírást, ami egyezik a tieddel, de természetesen szerelő a megoldása a dolognak.
- lehet kiszakadt cső, ha halllasz furcsa sziszegést
- lehet turbo probléma, olajszint rendben?
- motormosás, szerelés volt valami? esetleg lelazult egy csati
- az ajtózárakra és elekromos jelekre, talán beázás, vagy akksi gond lehet, mikori az akku?
Egy kis segítségre lenne szükségem.. renault grand scenic1.5 dci..
Tegnap este hazafelé a nulláson erőtlennek éreztem a kocsit aztán meghúzattam és minden rendben volt. kis zörgést hallottam mint amikor a hővédő lemez beleér a kipufogóba de semmi egyéb zaj.
Aztán meg vagy kétszer volt ez a paci hiány érzetem de visszaváltottam és ment.. Viszont Sülysápon mintha kifogyott volna az üzemanyag elkezdett leállni a kocsi itt már minden hiába volt nem pörgött fel. alapjárat volt ha a gázra léptem max 2000 ment a fordulat egyesben marha lassan ment de csak annyi. aztán leállt. még vagy 5 szőr beindítottam de csak a fentebb említett jelenség volt. A nejem szerint fekete füst jött a kipufogóból aztán megállt és nem indult újra. hazahúztak. én ma azaz az előbb próbáltam indítani de nem indúl üzem anyag van benne hibaüzenet nincs azaz az esedékes olajcserére figyelmeztet. nem tudom mi lehet de hátha van itt akinek volt már ilyen problémája. Ja ugyan nem tudom hogy van e köze a fentebbi problémához de napok óta azt csinálja a kocsi amikor kinyitom az ajtót (szabad kéz funkciós) akkor 4-5 szőr próbálja vissza zárni tehát csattog a zár aztán abbahagyja.. ma meg már olyat is csinált hogy az ajtó kinyitás után csipogott mintha benne hagytam volna a kártyát vagy menet közbe kinyitnám az ajtót. régebben volt egy c3-om és amikor tönkre ment benne a BSI akkor csinált ilyen baromságokat és azt sem lehetett beindítani.
A kérdésem a következő lenne mielőtt felgyújtom mi lehet a gond. Így még a Zolihoz sem tudom elvinni..
Elsőre jónak tűnik, bár szerintem rosszul van összerakva, anyós elé tették a kormányt :DDDDDDD
Komolyra véve, szemre rendben van, de kevés a kép, ráadásul te lennél a 4. tulaj, ez még külföldön is érdekes kérdéseket vethet fel a karbantartás milyenségére vonatkozóan.